Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 14-06-2001 om 20:24:11
We zoveel (commerciele) zender hebben, en er eigenlijk nooit iets boeiends op TV? Het is of Soap of een BB/De Bus clone of vervolg of het is een serie uit de jare 80 die die 6e herhaling reks in 10 jaar haalt. (The A-team, Knight Rider en McGyver is wel lache hoor maar na 15 jaar heb e dat ook wel gezien ) Tegenwoordig zijn er maar ERG weinig goeie TV-series TE weinig goeie tekenfilpjes ala Tom & Jerry (eigenlijk geen) en de goeie films worden niet uit gezonden.

Kan het de TV consument dan niet schelen waar voor ze betalen ? Maakt het niet uit wat ze zien als dat kastje maar aan staat ? How come ?!?!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
zkills
Ken je dat gevoel dat je......
Gepost door zkills op vrijdag 15-06-2001 om 00:22:33
Ik denk dat de commercieele zenders weinig tot niets uitmaakt of het programma dat zij maken wel of niet kwalitatief van hoog niveau is, ALS het maar lekker flink scoort bij de massa. Wat de publieke zenders betreft, gaat Ven Der Ploeg niet hierover?

By the way, de consument heeft sowieso weinig tot geen invloed op WAT er op TV is; als er maar iets op tv is.
Zou dat niet het geval zijn, dan zou er allang iets aan gedaan zijn geweest, lijkt mij.
----------------------------------------
A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 15-06-2001 om 10:12:23
Plus kunnen ze tegenwoordig geen goede tv-programma's meer maken.
De denkwijze is gewoon teveel verandert. Ik bedoel: wie verzint het tegenwoordig dat je iemand met een zakmes en een rol plakband de meest geavanceerde bom kan laten maken?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 15-06-2001 om 13:52:42
[quote]
Ik bedoel: wie verzint het tegenwoordig dat je iemand met een zakmes en een rol plakband de meest geavanceerde bom kan laten maken?
[/quote]

iedereen, jij heb toch ook mcgyver gekeken vroeger
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2001 @ 13:58:15 ]

----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 15-06-2001 om 16:53:23
Deathlock schreef:
> iedereen, jij heb toch ook mcgyver gekeken vroeger

Inderdaad: VROEGER, maar de meeste mensen die tegenwoordig series verzinnen hebben dat nooit gezien, omdat ze er toen al te oud voor waren.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 15-06-2001 om 19:16:56
dr is zat op tv tegenwoordig...
Bliss Gepost door Bliss op maandag 18-06-2001 om 14:11:39
Ja hehehehe zoals :

ZAAI
F1
Damestennis
Bradaz
Finals
Big Diet

en anderen van dapozza's favorieten !

pfffff
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 19-06-2001 om 11:47:35
Och ik vindt het wel grappig dat de zenders roepen dat je door meer zenders keuze uit meer verschillende programma's hebt. Vooral omdat ze tegelijkertijd allemaal hun huis-tuin-en-keuken programma uitzenden. Allemaal tegelijk hun live police blaat etc. En als ze eens een goede film uitzenden in een bepaald genre kan je er donder opzeggen dat een andere zender een andere goede film uit hetzelfde genre uitzendt.

Waardoor je keuze idd toeneemt. Heb ik 1 of 2 videorecorders nodig om de gaten in de programmering te vullen met dubbelle uitzendingen op een ander moment.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Prjct9MM
error 404
Gepost door Prjct9MM op dinsdag 19-06-2001 om 12:33:46
Daarom heb ik thuis nog steeds een antenne, fuck de commercielen.
----------------------------------------
Wat je ook doet, doe het goed anders krijg je het niet vergoed.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 19-06-2001 om 13:45:13
"Ja hehehehe zoals :

ZAAI
KLOPT!

F1
KLOPT OOK!

Damestennis
????? wat heb jij daar toch mee!!!
Al vanaf day one...

Bradaz
YES!!

Finals
ECHT WEL!

Big Diet
mhooaaa

en anderen van dapozza's favorieten !

pfffff"

hehehe die Ibiza specials op sbs6 of yorin zijn ook altijd leuk.
Of mental theo on the road! Super!!
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 19-06-2001 om 16:19:32
Ok Ok... got to give it to ya
Menthal Theo is koel. (die 3 keer ofzo dat ik het gezien heb
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 20-06-2001 om 20:42:51
Spade, ik denk dat ik weet waarom er zo wienigs interessants op de NL televisie is. Wij vinden het niet interessant, maar hetgene wat er op tv te zien is, is wat het Nederlandse publiek wilt zien. (Jammergenoeg) Ik denk dat 'wij' bij heel veel van dit soort maatschappij-afstemmingen buiten de boot vallen, omdat we intelligenter of anders denkend zijn dan het gemiddelde publiek. We zijn nou eenmaal een stelletje alto's Gelukkig zijn er ook 'alternatieve' omroepen zoals de VPRO die vaak met weer iets nieuws/interessants/grappigs komt.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 21-06-2001 om 10:47:54
Zou dat echt het probleem zijn, spam? Dus wij moeten niet zeuren en gewoon "normaal" worden of stil gebukt blijven gaan onder deze inhoudsloze, hersencelvermoordende cultuur?
Het is dus onze eigen schuld dat als wij iets leuks willen zien, we het of op moeten nemen, of idioot lang op moeten blijven?
Fijn om te weten......
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 21-06-2001 om 11:09:49
In België is er ook troep troep en TROEP op tv, belachelijke inhoudsloze en amerikaanse shit, die jullie ook hebben enzo.
En dus ook in de States is er dus ook alleen bagger te zien, en als je zapt naar Duitsland of Frankrijk of Spanje naaaah dan ga je ook helemaal over je nek, het is gewoon overal zo, dezelfde fenomenen.
En ik denk dat Spam wel gelijk heeft, dat tv zo debiel geworden is omdat het laat zien wat de gemiddelde kijker wil zien. En dat de anderen die dit verschrikkelijk vinden, zich erbij hebben neergelegd en alleen afstemmen op omroepen als VPRO of in België Canvas.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 21-06-2001 om 11:30:04
Wat mij trouwens wel opvalt is dat als je rondvraag doet er toch verrot weinig gemiddelde kijkers zijn, kan iemand dat verklaren?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
McBouncer Gepost door McBouncer op donderdag 21-06-2001 om 12:27:58
Bliss schreef:
"En dus ook in de States is er dus ook alleen bagger te zien"

Niet waar, daar is net seizoen 5 van South Park begonnen!
----------------------------------------
Is it coz I is black?
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 21-06-2001 om 23:51:50
Loki, zie jezelf niet als een slachtoffer maar als iemand die wél weet wat interessant en leuk is. Ik zit er niet echt mee in mijn maag met wat er op de tv te zien is. Er zijn genoeg andere dingen om te doen. Ennuh aan welke personen heb je het gevraagd? (Als dat vrienden van je zijn tja... zelfde probleem)
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 23-06-2001 om 18:50:05
Loki schreef:
> Wat mij trouwens wel opvalt is dat als je rondvraag doet er toch verrot weinig gemiddelde kijkers zijn, kan iemand dat verklaren?

Omdat wat wordt uitgezonden bepaald wordt door mensen die denken te weten wat de gemiddelde kijker wil zien en daar vrij vaak naast zitten.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 26-06-2001 om 09:54:59
Njah.. iedereen kan altijd wel over die crap zeiken enzo.. maar om er over te zeiken moet je het wel gezien hebben...

OF jullie kijken toch stiekem...

OF jullie lullen allemaal grandioos uit jullie nek


----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 26-06-2001 om 10:24:29
SHIT! Hij heeft me door......
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 27-06-2001 om 12:06:39
Wat is er stiekum aan het kijken als ik gewoon durf te zeggen dat als ik met 1 van mijn 11 flatgenoten in de woonkamer aan het bierdrinken / ouwehoeren ben en iemand anders kijkt daar tv ik dat programma toch echt ook wel meepak. En als zap tijdens een van de reclames op Discovery Channel zie ik ook meer dan genoeg crap voorbij komen. Dus
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op donderdag 30-08-2001 om 18:45:48
Ik vind ook dat we meer EO programma's moeten hebben.
----------------------------------------
#$%
araphor Gepost door araphor op donderdag 30-08-2001 om 22:19:17
Ik kijk vrijwel geen tv meer. Ik kwam er net achter dat de stekker van m'n tv er al een week uit ligt (toen ooit eens voor de bliksem gedaan).

Als je een film zit te kijken, die normaal anderhalf uur duurt duurt hij op tv zeker een half uur langer door de reclame. Soms krijg je zelfs tijdens de film gratis 20 minuten 'Hart door Nederland' er tussendoor.

ALS ik nog tv kijk, is het alleen maar omdat er een leuke docu op discovery/national geograpic is, of omdat er Star Trek komt (en dan alleen nog op BBC).

Ik irriteer me zo aan reclames tussendoor, dat ik alle programma's/films mijd waar reclame tussendoor komt.

Oftewel: vrijwel geen tv meer.

Lang leve de bios & DVD !!!
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 31-08-2001 om 00:56:01
Ik kijk alleen me vast series (X-Files,Startrek,ds9).
En als ik me verveel......

Voor de rest HEEL veel films en divx'en en dvd's.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 15-04-2004 om 20:03:57
wOrd @ Yormaster!

EO is madwack
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 15-04-2004 om 20:08:27
anders ga jij ff oude topics omhoog schoppen
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 15-04-2004 om 20:15:21
blijf effe ontopic aub schaduw
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 15-04-2004 om 21:19:35
topic closed!

maak een nieuwe aan als je hier nog iets zinnigs over kwijt wil
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.