Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op vrijdag 05-12-2008 om 20:16:34
De vraag die bij mij op komt als ik hangjongeren zie is wat drijft deze jongeren om dag in dag uit in mijn ogen doelloos rond te hangen op de zelfde plek.
Dus zijn er hier op het forum hangjongeren dan is mijn vraag wat drijft jullie nou?
----------------------------------------
De louter rijm
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 05-12-2008 om 20:20:27
Gewoon het thuglife
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
melle
Gepost door melle op vrijdag 05-12-2008 om 20:21:52
ey je weet toch gewoon die chickies spotten met me matties toch nummers hosseleng en gewoon die jonko smoken toch biri klappen kan echt chill toch wat moet ik anders doen man buurtcentrum mogen we niet meer in toch.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 05-12-2008 om 20:22:52
Dit is een jonko, kughh kughhh als een wijf
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Sjap
Gepost door Sjap op vrijdag 05-12-2008 om 20:23:36
gewoon hosselen man, zorgen dat er brood in die mond komt je weet zelf. gewoon op wat voor manier dan ook man, je weet toch.
melle
Gepost door melle op vrijdag 05-12-2008 om 20:25:04
weyooo me mattie Donnie toch laatst had hij zo'n dikke jonko gemaakt toch zat een gram in man hijs echt gek ging hij vet stoer doen en daarna vet hoesten toch haha ik en Ritchie gingen kapot ouwe kk grappig donnie is dom ouwe serieus
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Sjap
Gepost door Sjap op vrijdag 05-12-2008 om 20:27:43
ja nee in utrecht had je zon pappie die draaien ging gekkk en hij draait fucking scheef hahahaha kkk grappig was dat gewoon in het centrum he bij die brug daar
melle
Gepost door melle op vrijdag 05-12-2008 om 20:31:41
haha Utka kom ik vaak man ken een paar boys daar had nog niet gehoord van die scheve gast haha.
maar donnie ging daar ook nog een keer slecht want had hij 8.6 gezopen en toen kwam scotoe ons checken en moest hij gewoon nekken bij die bankje ouwe werd hij gewoon meegenomen door de popo echt faja voor hem
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op vrijdag 05-12-2008 om 20:33:48
Zouden ze door deze man op de naam hangjongeren zijn gekomen?
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


----------------------------------------
De louter rijm
Sjap
Gepost door Sjap op vrijdag 05-12-2008 om 20:34:58
haha ja hij die donnie altijd allemaal van die fayaa torries vertellen enzo zegt ie ja ik ben heintje gremma haha echt zo tantoekkgrappig
en daarna ook zo van ja ik heb al die tangas ja je weetdie hokkas haha bitch ook he die donnie
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op vrijdag 05-12-2008 om 21:27:54
Utrecht is barkie. Gewoon die 024 ding doen. Shit is fayaa, we doen die biri en die jonkos klappen onder de waalbrug met tanga's hosselen jeweetzelf wel, shit is faya
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 05-12-2008 om 21:29:10
Niet zo moeilijk hoor. Je wilt wat doen met vrienden en daar het liefst geen ouders bij hebben. Dat is dan buiten. Simpel.
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 06-12-2008 om 14:04:08
jullie doen wel grappig over hangjongeren, maar het feit dat jullie de mening van de media zo klakkeloos overnemen maakt jullie de mindere hier.


----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 06-12-2008 om 14:09:30
wow

die redenering is echt next level
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 06-12-2008 om 14:11:26
Ik snap hangjongeren nooit, staan altijd in de kou met hun zure hoofd. Chill hem liever ergens waar het lekker warm is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 06-12-2008 om 14:11:40
En uit het niets vooral.

Gebrek aan beter is het enige juist antwoord.
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op zaterdag 06-12-2008 om 14:13:10
ehm wat is dit voor kut topic.

die gasten kunnen niet binnen bij hun ouders jonko's roken en veel zuipen.
dus gaan ze buiten lekker jointjes roken, want dat is toch zo gezellig.

mja zodra ze oud genoeg zijn om een waggie of een kamer te dokken dan toveren ze dat mt zn alle om in een stoomcabine.
----------------------------------------
hoi
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 06-12-2008 om 14:13:48
ook jaren buiten gehangen, maar inderdaad gewoon om wat schaduw zegt, je wilt chillen met vrienden zonder ouders dus dan maar buiten, en daar dan natuurlijk boemveel bier drinken en jonko's klappen, prrrraaa
----------------------------------------
Jos de Boss
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 06-12-2008 om 14:24:03
wat ik nooit snap zijn van die hangjongeren die al jaren op dezelfde plek hangen, maar dan wel altijd het bankje dat er staat kapot maken, zodat ze moeten staan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 06-12-2008 om 14:25:37
ghehe ja dat is domme shit, zelf nooit gedaan
----------------------------------------
Jos de Boss
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 06-12-2008 om 14:26:14
sure..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 06-12-2008 om 14:43:26
Quote:
V.I.P. schreef op 06-12-2008 @ 14:24
wat ik nooit snap zijn van die hangjongeren die al jaren op dezelfde plek hangen, maar dan wel altijd het bankje dat er staat kapot maken, zodat ze moeten staan


haha, maar check het zo, ik heb ook een tijd op dezelfde plek gehangen (ja je moet wat als je in de stad woont en 16 bent en wil blowen) maar er waren meerdere groepen, dus als b.v. in het weekend door een paar lam lullen bankjes of whatever werden gesloopt op die plek, werden wij ervoor aangekeken, maar zoals jij al aangeeft; als ik vaak te vinden ben op die plek, waarom zou ik het dan gaan slopen???
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2008 @ 14:43:51 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
arthur1
Zieke Zuidelingen
Gepost door arthur1 op zaterdag 06-12-2008 om 14:54:42
ik sta al zo lang ik me kan herineren op de skatebaan in uden en da doe ik gewoon omdat het een soort 2e thuis is
----------------------------------------
U D E N
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zaterdag 06-12-2008 om 15:00:40
ik hou van vooroordelen en vind alle hangjongeren dom, puur omdat die dat bij mij int dorp wel zijn.
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op zaterdag 06-12-2008 om 15:23:39
Quote:
Snacky schreef op 06-12-2008 @ 14:43
(...)

haha, maar check het zo, ik heb ook een tijd op dezelfde plek gehangen (ja je moet wat als je in de stad woont en 16 bent en wil blowen) maar er waren meerdere groepen, dus als b.v. in het weekend door een paar lam lullen bankjes of whatever werden gesloopt op die plek, werden wij ervoor aangekeken, maar zoals jij al aangeeft; als ik vaak te vinden ben op die plek, waarom zou ik het dan gaan slopen???


Uit pure verveling? Want als je jaren lang op de zelfde plaats staat wil je toch een keer verandering lijkt mij, daarom sneuveld zo'n bankje dan ziet het er net iets anders uit.
----------------------------------------
De louter rijm
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zaterdag 06-12-2008 om 17:47:39
hehe

ik hang alleen buiten als er geen andere opties zijn, behalve in de zomer dan.. dan ben k altijd buiten te vinden
Snacky Gepost door Snacky op zondag 07-12-2008 om 16:41:40
Quote:
Jappie schreef op 06-12-2008 @ 15:23
(...)

Uit pure verveling? Want als je jaren lang op de zelfde plaats staat wil je toch een keer verandering lijkt mij, daarom sneuveld zo'n bankje dan ziet het er net iets anders uit.


maar nu scheer je dus iedereen over dezelfde figuurlijke kam...
haal jij er plezier uit om dingen te slopen? want dat is eigenlijk wat ik nu lees in jouw reactie.
Ik persoonlijk sta niet uren, dagen of jaren op dezelfde plek, wellicht stond ik vaker op dezelfde plek toen ik 16 was, maar ook toen haalde ik er geen genoegdoening uit om een bankje te molesteren.

Ik zeg niet dat er geen groepen zijn die geen dingen slopen, want dat zie je helaas te vaak vandaag de dag, ik zeg alleen dat men niet moet vergeten dat het om een relatief klein percentage gaat, maar dat percentage veroorzaakt wel weer dat iedereen het beeld van de media oppikt en met een boog om de groepen heen gaat lopen en scheef over ze denkt.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 07-12-2008 om 16:43:06
Ik vnd het best kickuh om dingen te slopen, zeker als ik gezopen f iets dergelijks heb
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 07-12-2008 om 17:04:33
Quote:
Snacky schreef op 07-12-2008 @ 16:41
(...)

maar nu scheer je dus iedereen over dezelfde figuurlijke kam...
haal jij er plezier uit om dingen te slopen? want dat is eigenlijk wat ik nu lees in jouw reactie.
Ik persoonlijk sta niet uren, dagen of jaren op dezelfde plek, wellicht stond ik vaker op dezelfde plek toen ik 16 was, maar ook toen haalde ik er geen genoegdoening uit om een bankje te molesteren.

Ik zeg niet dat er geen groepen zijn die geen dingen slopen, want dat zie je helaas te vaak vandaag de dag, ik zeg alleen dat men niet moet vergeten dat het om een relatief klein percentage gaat, maar dat percentage veroorzaakt wel weer dat iedereen het beeld van de media oppikt en met een boog om de groepen heen gaat lopen en scheef over ze denkt.


Ik denk dat je de ironie van Jappie niet hebt gesnapt..
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 07-12-2008 om 17:06:17
ik ga niet ergens hangen voordat alles gesloopt is
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
United
Gepost door United op zondag 07-12-2008 om 18:20:17
Maar wanneer ben je bij de defenitie van een 'hangjongere'


Als je een uur ergens staat, of 5 minuten voor de h&m met een vriend of vrienden, en daarna weer verder loopt?

Want, ik ben vroeger wel buiten geweest, maar nooit echt 'gehangen' ik ging wel altijd iets doen, met de scooter ergens heen for instance.

Maar om dan nog een topic erbij te halen, wat is er tegenwoordig dan met die hang-ouderen?!

I don't get it anymore, zoveel hokjes in NL. Ik ben blij dat ik gewoon vrienden heb waar ik gewoon mag smoken thuis.
En als je iets gezopen/geblowed hebt. Heb ik niet echt zin om iets te vernielen.. Never did.

Maarja, eigenlijk moet je wel wat in NL als je niet echt een cultuur hebt.


----------------------------------------
Oke oke.
arthur1
Zieke Zuidelingen
Gepost door arthur1 op maandag 08-12-2008 om 12:20:03
der is niks mis met "hangjongere" zo kom je nog in contact met andere mense ,maak je nog iets mee op straat ik heb ook vrienden die zitte all 5 jaar alleen maar binne te blowe
dan kan je beter buite staat
alsof "hangjongere" dingen vernielen dat zijn vaak menekes die net kome kijke tuurlijk heb ik ook dingen vernield wie niet maar dat heeft niks te make met het fijt dat ik buite hang
----------------------------------------
U D E N
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 08-12-2008 om 12:32:41
Sommige (lees: best veel) mensen hier laten mij wel eens (lees: vaak) lachen.


Ook al zouden ze het serieus bedoeld hebben. Ik zou de betreffende personen graag in de Tweede Kamer zien.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 08-12-2008 om 15:38:03
Benoem ze dan ook.
sreob Gepost door sreob op maandag 08-12-2008 om 15:38:32
ja
grollen en grappen
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
De-Pijl
DKT
Gepost door De-Pijl op maandag 08-12-2008 om 16:07:18
Ik ben ook elke dag van de week buiten te vinden, vaak op dezelfde plek, met jointjes. Eigenlijk is het precies zoals al eerder gezegt werd, je wil gewoon chillen zonder ouders er bij. Ik bedoel er zijn nou niet echt veel faciliteiten voor jongeren om binnen te chillen zonder ouders, dus ga je automatisch buiten staan. Het is ook nog is goed voor je sociale contacten, ik sta liever buiten en ontmoet nieuwe mensen, dan dat ik elke dag van de week moederziel alleen en als een dik zwijn zit te xboxen. En wij mollen ook niks, er zijn natuurlijk wel 1 of 2 groepen die altijd de boel wel naar de filestijnen helpen, maar de rest die niks met hun te maken hebben, chillen em gewoon. Terwijl je altijd weg gekickt wordt, of aangekeke als tuig. Ik heb hier mee gemaakt dat mensen eerst om ons heen liepen met de grootste boog mogelijk, totdat we gewoon tegen ze gingen praten. Toen drong het kennelijk tot ze door dat we niks van ze woude stelen ofzo en nou groeten ze ons altijd of kome ze ff met ons praten.
----------------------------------------
DATJA
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 08-12-2008 om 16:15:29
Alle hangjongeren zijn junks.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 08-12-2008 om 16:16:55
Ik chill em altijd in een hele grote oude fabriekshal, fucking chill.
Je ziet ook mad vaak schrijvers daar piecejes zetten of ook chillen.
En daar maak ik niks kapot, alleen stook ik wel een vuurtje, omdat ik het anders kankerkoud heb.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op maandag 08-12-2008 om 16:28:57
Je maakt als je hangt op straat toch meer mee dan dat je thuis zit. Vooral als je meerdere spots heb.
En als je met je maten in huis zit een beetje te spacen en shit word het gewoon een kkzooi binnen. Op straat mag de gemeente het lekker opruimen.

Ik zeg altijd: HANG! dan ontmoet je nog eens mensen (das bullshit natuurlijk, dat zeg ik nooit).

King_a
Gepost door King_a op maandag 08-12-2008 om 16:37:27
aait
----------------------------------------
Usb
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 08-12-2008 om 16:59:03
je moet gewoon naar de kroeg gaan, lekker warm
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2008 @ 16:59:18 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op maandag 08-12-2008 om 17:13:11
En betalen voor bier zeker!!
Mag je veelal niet roken en vaker nie blowen ook nie.

Had vroeger wel wat tenten waar ik me erg thuis voelde maar dat is verpest door de gemeente (opgerolt, controle, aanpassingen) danwel nieuw volk (revaliserende groepen) wat de sfeer verpest.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 08-12-2008 om 18:06:32
daar geef ik zjost een punt, zeker nu je in de kroegen niet meer mag roken, wat heb je er dan nog te zoeken. shit wordt verpest door de overheid, ik chill hem meestal binnen, maar 't wordt wel altijd een bende, kan me best voorstellen dat je daar geen zin in hebt.
----------------------------------------
Jos de Boss
United
Gepost door United op maandag 08-12-2008 om 18:11:26
Dat ligt totaal met wat voor mensen je bent.


----------------------------------------
Oke oke.
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op maandag 08-12-2008 om 18:15:23
Bij mij maakt het iet uit met wat voor mensen ik ben want ik maak zelf vaak een zooi. Het rare is dat ik niet weet hoe het komt.
Ga ik een paar uur muziek maken, ga ik me kamer uit, staat het helemaal vol met verpakkingen, gescheurde tipjes, bierflesjes enz.

Onverklaarbaar.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 08-12-2008 om 18:41:20
hahaha herkenbaar
----------------------------------------
Jos de Boss
dap
038
Gepost door dap op maandag 08-12-2008 om 18:42:42


hangouderen zijn ook geen lieverdjes.
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op dinsdag 09-12-2008 om 15:05:13
Hangjeugd behoedt haar uiting van laksheid op het straatbeeld en vind dan participatie aan de maatschappij!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 09-12-2008 om 15:54:59
praat dan niet zo luxe
en volges mij klopt je zin ook nog es niet

no homo
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 09-12-2008 om 15:56:12
Word.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.