Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 15-12-2008 om 09:42:20
Hoi,

ik moest laatst enige tijd wachten tot ik iemand op het station kon ophalen. En tijdens die wacht periode heb ik maar een sessie gedaan. Eigenlijk puur om mezelf bezig te houden. Maar ik heb het toch online gezet omdat ik het uiteindelijk product nog best leuk vond klinken. De titel is niet erg origineel, de tekst wat dat betreft ook niet. En ik ben me ervan bewust dat ik op sommige stukken niet heel verstaanbaar ben. Om die redenen staat het alleen op http://www.boomr.nl/SLM

Onderin de bovenste helft van de playlist.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Outshining Gepost door Outshining op maandag 15-12-2008 om 10:55:05
Haha, tis niet echt m'n ding maar qua sound.. aanstekelijk. Die tekst is ook wel dat je denkt van.. plat. Ik hou d'r niet van maar ieder z'n ding natuurlijk.
----------------------------------------
Sabr
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 15-12-2008 om 16:30:40
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik zelf wel van dit soort hiphop houd. Maar het was wel leuk om een keer te doen eigenlijk.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Outshining Gepost door Outshining op maandag 15-12-2008 om 16:32:05
Can imagine, geen gehaat verder, 't klinkt grappig maar verder, nehhh.
----------------------------------------
Sabr
Steach
ego is
Gepost door Steach op maandag 15-12-2008 om 16:47:56
jezus man, ik vind je shit niet zo boeiend ofzo, ook niet slecht, maar waarom al dat commentaar op mensen daar, neem dan zelf niet zon site, en hier altijd dat gezeik op kadee enzo... weet niet echt wat ik van jou moet denken... "Ik ben een van de meeste kritische mensen op deze site" gast, tis sowieso meest zonder e en waarom al die moeite? Je hebt echt wel potentie maar al die bullshit eromheen laat mij alleen maar fronsen

die verse van je in de pen is mijn wapen is bijvoorbeeld best nice...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2008 @ 16:49:07 ]

----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 15-12-2008 om 16:55:52
Ga je me nou nog dwingen tot zelfreflectie ook? Geen idee man. Maar je hebt duidelijk een punt. Ik ga hier zeker nog over nadenken. Ik heb 2 verses op die track trouwens.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Steach
ego is
Gepost door Steach op dinsdag 16-12-2008 om 17:31:19
ghehe neem het niet te zwaar op, maar denk er eens over na ja
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.