Index / Drop je eigen audio / | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Een nieuw liedje, myspace verkankert de kwaliteit dus ga binnenkort maar es zo'n ander ding aanmaken. http://www.myspace.com/swikee ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Hard! mp3? ik had graag iets meer variatie gezien of komt er een rappert op? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
spacend, hard ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Thnx, die variatie is inderdaad geen slecht idee. mp3 voor de liefhebbers: http://www.speedyshare.com/199756854.html ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jere | ![]() | ![]() |
yo swike, klinkt vet man! ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
swikeyyy, keihard man je weet zelf! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
oefff kenkerlekker ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Prrrraaaa lekker hoor ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 18-12-2008 @ 14:25 Hard! ik had graag iets meer variatie gezien of komt er een rappert op? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hard man, wie gaat er op rappen? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik,maar je had mss nog wat met de lfo kunnen spelen van de bassline,klinkt wel lekker maar wat repetetief. Blaas door Swike met je varkensneus op je oog. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
nice one ouwe ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks mensen, voor zover bekend gaat er niemand op rappen, ben ondertussen bezig met wat aanpassingen zodat ie nog net een tikkeltje harder wordt. Mag ik misschien wat meer reacties? Dankjewel! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jere | ![]() | ![]() |
Meer reacties: Ik zou de intro veranderen, deze geeft me als onafhankelijke luisteraar niet de drang om door te luisteren, terwijl wanneer ik dat toch die ik het mdiden stuk echt lekker vind. En doe bij elke 8e maat nog een extra sample er bij ofso, een hoge vibrerende zou ik zeggen. ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Klinkt lekker!! ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Index / Drop je eigen audio / |