Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
die track big girls are beautiful ![]() ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Immortal Technique - Dance With The Devil Goed verhaal ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- onderschrift | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
Love is All - Felt Tip ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: blasterjack schreef op 04-01-2009 @ 18:10 Opposites ft De Duivel - Ren haha kan je die es uppen? fakin lang niet gehoord cartes - altijd (denk dat die zo heet, van dat nieuwe clipje) | ||
daano1 Stalin's Madism ![]() |
![]() | ![]() |
Kurtis Blow - The Breaks Komt uit 1980, maar klinkt nog steeds fucking goed! ---------------------------------------- Only Built 4 Cuban Linx Pt. II voor zaterdag binnen! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
BlaBla feat. Brown Sugar - Vraag 't je af | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
Papoose - if you saw me in a line up ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Pete Rock - Glowing instrumental ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Eric B. & Rakim - My Melody ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Doe Maar - Smoorverliefd ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Dicecream - Doe maar ff gewoon ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Raymzter - Echte Gangsters ft Rick D ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Steen - Fuck steen (Instrumental) ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Cormega - The Saga Remix ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Bartje Half Man Half Amazing ![]() |
![]() | ![]() |
Das EFX - Real Hip Hop | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Peace Out - Mijn zon, mijn zee ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Crack a bottle - eminem ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Shox - S.H.O.X ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
![]() | ![]() |
The Shins - Australia | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
come on put it on Big L.. put it onnnn ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Nas - Purple ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Mr. Hyde - Medieval ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Immortal Technique - Dance with the devil Damn wat een zwaar erge tekst is dat, mooi verhaal. ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Woord naar hierboven Zwart Licht - Wat's De Naam (feat. Fit, Juiceisdunaam en Jae) ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Spark - HHN Rond 1 2007 ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Opgezwolle - Klap ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Manuz Zet die beat op repeat ![]() |
![]() | ![]() |
Haha luister nu ook Brandstof weer, gvd goede tracks Doe wat je doet en Je weet t zijn gouddd ---------------------------------------- Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26 "Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan." | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
The prodigy - Omen | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Opposties ft Sef & MC marboo - Ey Ey Ey ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Anne - Perfect Your Way ![]() ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
nas - surviving the times ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Avi - Enter ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
ik ikke hou niet van sorry dus kom niet met die Wat Sorry - Zwart Licht ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Blaxtar - Osmozes ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
AZ - A Game | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
TNT - Terug bij af ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Eminem- Crack A Bottle ft. Dr.Dre & 50 Cent [Final Version] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
cartes - hoe dan ook | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hemelvaart -foto ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Ty Ft. Neske Beks - Sprokkeldagen ---------------------------------------- Sabr | ||
Rhated![]() |
![]() | ![]() |
ECHTE RAP-HIPHOP EMINEM FT DR.DRE FT 50 CENT- CRACK A BOTTLE ---------------------------------------- Im just saying it to get you mad | ||
Wordplay![]() |
![]() | ![]() |
Echte hiphop de dingen die mensen zijn vergeten eminem, dr dre, 50 cent hoop maar voor jullie allemaal dat jullie over 2 weken het nieuwe album van hun 3 gaan halen anders kun je jezelf geen echte hiphop fan noemen of iemand die van de muziek houd mensen zouden meer respect ervoor moeten krijgen want waar het nu heengaat met de hiphop/rap wereld echt rap en hiphop begint uit te sterven en sommige een daarvan ben ik willen dat in leven zien te houden en die Rhated helpt me er zo te zien bij ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hiphop is dood man, je komt te laat. Natuurlijk hebben wij allemaal dat diepe respect voor 50 cent, ik bedoel die man is gangster, en verdiend sowieso respect. Het is triets, maar helaas is het een uitgestorven ras dat we slechts in onze herinneringen kunnen eren. Amen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Rhated![]() |
![]() | ![]() |
hiphop is alleen uitgestorven in de gene die er niks voor doen, ik bedoel waar gaat het heen dit hoort een hiphop forum te zijn en het lijkt er heeel veel op: - amper battles - topics van welk boek lees je nu tjaa ---------------------------------------- Im just saying it to get you mad | ||
Wordplay![]() |
![]() | ![]() |
maar mixxman als we nou gewoon effe allemaal hun weer gaan eren dan iedereen hun cd's gaan kopen zodat ze meer bekend worden ze zijn bezig met een comeback over 2 weken komt er alweer een album van 50, dre en eminem uit ze kunnen mischien nog terugkomen maar natuurlijk moeten dan alle hiphoppers rapper de wereld meewerken | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
tja de wereld is kut en de hiphopscene is een van de slachtoffers vrees ik. Laten we inderdaad allemaal hun cd's kopen, hoop ik wel dat iedereen mee doet, dan kunnen we weer terug naar de goede oude tijd. 50 blijft in mijn hart, je weet zelf, mensen haten maar weten niks. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
...lol roosbeef - boerderij | ||
Rhated![]() |
![]() | ![]() |
jaa waar gaat het tegewoordig allemaal heen, het gaat allemaal over bitches en money, en idd te veel haters, als er ooit zoiets zou kome dat iedereen cd's zou gaan kopen van de shady famillie, doe ik mee, ik haal in iedergeval wel de cd's die binnenkort uitkomen van 50,dre en em ---------------------------------------- Im just saying it to get you mad | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja man ik space hem ook gewoon op die diepe teksten van 50 mayne, dat zeg ik mensen weten niks.. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |