Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Osmo
onkruid
Gepost door Osmo op woensdag 31-12-2008 om 14:25:27
hej lieve nlhiphoppertjes

ik mag van de eindbaws een nieuw kostuum uitkiezen

nu ben ik al in het bezit van een smoking , diverse pakken en een jaquet.

ik weet precies wat ik wil hebben echter kan ik geen plaatje vinden om mee te nemen maar ogre of van soest

ik ben opzoek naar plaatjes van een galakostuum/rokkostuum in de stijl van wat de adel/markiezen in de middeleeuwen droegen

oftewel een hoge kraag tot je hoofd , gilletje en een jasje die hoog sluit , overhemd met pofmouwen boven en waarvan de erm mouwen met manchettes over de eindes van je jas geklapt worden

als je dit snapt en je vind wat ik bedoel draag ik vanaf 10jan tot 10feb een avatar + onderzin naar keuze van jou!


zoiets maar dan iets moderner
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2008 @ 14:25:51 ]

----------------------------------------
hijacking topics since ipi muu!
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 31-12-2008 om 16:03:56


zoiets bedoel je?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Critical Gepost door Critical op woensdag 31-12-2008 om 16:06:15
ja vooral die maxies
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op woensdag 31-12-2008 om 17:21:57
Stuk
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op woensdag 31-12-2008 om 17:23:05
hahahahaha
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
aapje
Gepost door aapje op woensdag 31-12-2008 om 19:50:30
'ik weet precies wat ik wil hebben echter kan ik geen plaatje vinden om mee te nemen maar ogre of van soest'
snap niks van dat stukje 'maar ogre of van soest' maar neem aan dat je een plaatje wilt meenemen naar de winkel? als je precies weet wat je wilt dan kan je dat toch beter aan hun uitleggen? misschien weten ze wel precies wat je bedoelt, zij zijn de experts. enzo.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 01-01-2009 om 14:42:41


 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0143 sec.