Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op woensdag 07-01-2009 om 14:10:06
Quote:
eldizzy schreef op 05-01-2009 @ 00:46
De eerste Dr. Dré van de Nederlandse hiphop, qua bereik.
Hij komt wel terug met beats, alleen dan voor de echte goeie.. schilderen is nu ff zn mojo, hij valt wel weer terug (zit ik al typend te hopen)


Sorry, maar dit vind ik wel erg ver gaan. Delic met Dre vergelijken. Dre is volgens mij al veel langer bezig in de muziek.
Outshining Gepost door Outshining op woensdag 07-01-2009 om 15:13:01
Toffe stukken zitten ertussen, multi-talented man heur.
----------------------------------------
Sabr
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 07-01-2009 om 15:28:47
Quote:
Angel-eyez schreef op 07-01-2009 @ 14:10
(...)

Sorry, maar dit vind ik wel erg ver gaan. Delic met Dre vergelijken. Dre is volgens mij al veel langer bezig in de muziek.


Dat maakt niet zoveel gevoel. Iemand kan goed zijn in muziek, ook al is hij nog
maar net een paar jaar bezig. Moet je nagaan hoe goed hij nog kan worden in
de loop der jaren. Dre was in de begin van zijn tijd ook niet zo geweldig, maar
is in de loop der jaren gegroeid. Dat iemand langer bezig is met muziek hoeft
echter niet meteen te betekenen dat hij veel beter is, wel ervarener.

Maar Dre maakt een geheel ander soort beats, waardoor je ze
sowieso niet kan vergelijken vind ik.
Pimm Gepost door Pimm op woensdag 07-01-2009 om 15:36:05
inderdaad, maar je kan ze misschien qua status vergelijken. allebei toch wel zo'n beetje de beste van hun land (daar kunnen de meningen bij beiden over verschillen natuurlijk maar goed)
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 07-01-2009 om 16:07:21
iedereen opeens 'into art' alleen omdat Delic een schilderijtje maakt. Als Henk de Bruin uit Tubbergen dit had gemaakt was het kut geweest volgens iedereen ...
----------------------------------------
beng!
Critical Gepost door Critical op woensdag 07-01-2009 om 16:31:07
Dan had Henk ook maar z'n carriere moeten beginnen bij Opgezwolle
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 07-01-2009 om 18:47:35
beetje simpele schilderijen, qua strokes en kleurgebruik en zo

maar dope toch, beetje chillen in je appartemtje, schilderen, zelfgemaakt pokoes draaien
----------------------------------------
argh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 07-01-2009 om 20:54:55
Quote:
Angel-eyez schreef op 07-01-2009 @ 14:10
(...)

Sorry, maar dit vind ik wel erg ver gaan. Delic met Dre vergelijken. Dre is volgens mij al veel langer bezig in de muziek.

Joh, en Dr Dre heeft ook voor duizenden euro's meer aan apparatuur ter beschikking. Even goed zijn er weinig producers die aan Delic kunnen tippen in Nederland.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SwaggerboiiBrace Gepost door SwaggerboiiBrace op zondag 11-01-2009 om 23:25:53
Interessanter is dat hij muziek blijft maken met waarschijnlijk live muzikanten! Ben heel benieuwd hoe dit gaat worden, en ik denk dat hij er zelf ook wel is achtergekomen dat hij eigenlijk al heel wat jaartjes te oud was voor puberale hip-hop (de manier waarop de maatschappij bekritiseerd word is a-la "rebellerende" middelbare school ventjes) die uiteindelijk ook alleen maar terecht kwam bij die kids. Dit is ook de reden dat ik de party trekjes opgezwolle uit hun begin tijd gewoon het beste vind, want echt serieus kun je ze toch niet nemen. Ik bedoel, de "fakkelbrigade", dat is toch 2de klas...?

Maar dit is dan weer mijn mening, Delic verdiend het gewoon om betere muziek te kunnen maken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2009 @ 23:27:39 ]
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 11-01-2009 om 23:30:25
Je doet wel volwassen voor iemand die "swaggerboiibrace" heet.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
michaelll
Gepost door michaelll op maandag 12-01-2009 om 00:04:04
hahah, wilde net ook over zijn naam beginnen
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
SwaggerboiiBrace Gepost door SwaggerboiiBrace op maandag 12-01-2009 om 16:43:28
Ewa watsmetmijn naam fokkin haters

reageer op DU inhoud anders of is dat te moeilijk?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-01-2009 om 17:04:32
de niet du. Maar je naam komt nog al kinderlijk over natuurlijk.

Verder heb je wel gelijk hoor. On-topic kinders.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-01-2009 om 22:44:17
Topic opgeruimd van af mijn laatste reactie, verder on-topic dus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2009 @ 10:42:03 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 17-01-2009 om 17:43:55
kom er net vandaag, klein en lekker knus nog. Hangen echt mooie dingen
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op zaterdag 17-01-2009 om 17:51:16
Nog wat gehaald?
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 17-01-2009 om 17:56:08
nope nog niet, maar zeker van plan.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 17-01-2009 om 17:57:28
Gister stond er een paginagroot interview met Delic in de nrcnext, erg interessant om te lezen. Hij komt sympathiek en ook verstandig over, grappig om zoveel over iemand te lezen die normaal nooit zo op de voorgrond staat.

Hij vertelde onder andere over een van z'n allerlaatste optredens, in Groningen (geloof ik), waar hij even het publiek wilde bedanken voor de jarenlange steun (hij wist al dat ie zou gaan stoppen). Blijkbaar gaf het publiek hem daar totaal niet de kans voor, en wilden ze alleen maar dat hij weer platen ging draaien. Er stond dat hij toen pas echt goed besefte dat hij de band met het publiek redelijk kwijt was.
Iemand die toevallig bij dat optreden was?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op zaterdag 17-01-2009 om 18:06:10
Quote:
V.I.P. schreef op 17-01-2009 @ 17:57
Gister stond er een paginagroot interview met Delic in de nrcnext, erg interessant om te lezen. Hij komt sympathiek en ook verstandig over, grappig om zoveel over iemand te lezen die normaal nooit zo op de voorgrond staat.

Hij vertelde onder andere over een van z'n allerlaatste optredens, in Groningen (geloof ik), waar hij even het publiek wilde bedanken voor de jarenlange steun (hij wist al dat ie zou gaan stoppen). Blijkbaar gaf het publiek hem daar totaal niet de kans voor, en wilden ze alleen maar dat hij weer platen ging draaien. Er stond dat hij toen pas echt goed besefte dat hij de band met het publiek redelijk kwijt was.
Iemand die toevallig bij dat optreden was?

Staat deze op internet ook toevallig? Ik koop de NRC next altijd als ik naar school ga maar ik was vrijdag vrij.

E: NRCNext site staatie (nog) niet op..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2009 @ 18:07:59 ]

----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 18-01-2009 om 00:26:43
Quote:
V.I.P. schreef op 17-01-2009 @ 17:57
Gister stond er een paginagroot interview met Delic in de nrcnext, erg interessant om te lezen. Hij komt sympathiek en ook verstandig over, grappig om zoveel over iemand te lezen die normaal nooit zo op de voorgrond staat.

Hij vertelde onder andere over een van z'n allerlaatste optredens, in Groningen (geloof ik), waar hij even het publiek wilde bedanken voor de jarenlange steun (hij wist al dat ie zou gaan stoppen). Blijkbaar gaf het publiek hem daar totaal niet de kans voor, en wilden ze alleen maar dat hij weer platen ging draaien. Er stond dat hij toen pas echt goed besefte dat hij de band met het publiek redelijk kwijt was.
Iemand die toevallig bij dat optreden was?

laatst precies hetzelfde bij sticks die wou praten over het nieuwe fakkelbrigade album, dat mensen erdoor gingen schreeuwen dat hij z`n show verder moest doen.

Ben wel in groningen geweest bij optreden van winne, ty en opgezwolle (weet neit of het dat bewuste optreden was). Toen was crowd ook al te lauwtjes (bij strikje veter gewoon stilstaan, is onmogelijk volgens mij) maar ze namen wel de tijd om delic 10 minuten lang te laten crowdsurfen
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 18-01-2009 om 02:10:00
ikwas bij dat optreden, tenminste dat denk ik, maar delic werd gewoon de hele zaal rondgedragen, de tribune op en nog een stukkie verder en terug naar het podium, maar het publiek was niet lauw als in kut, maar lauw als in hard. want dit zijn gewoon toffe momenten, en het ging ook redelijk los. niet zo los als 16 juni 2008, maarda's ook vrij moeilijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2009 @ 02:10:33 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.