Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 06-01-2009 om 18:38:52
Zijn er mensen die verstand van dreamweaver hebben?

Ik had mijn frontpage lelijk gesneden in photoshop en kwam daar pas achter toen ik hem al online had gezet met dreamweaver. Toen heb ik het opnieuw gesneden, maar nu krijg ik die shit met geen mogelijkheid meer online via dreamweaver, terwijl de serverconnectie goed is. Maar ben nogal een noob met die shit, want begin er net mee. Dus als iemand even tijd heeft en dreamweaver kent, zou ik het erg op prijsstellen als ik een klein zetje in de goede richting krijg zeg maar.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 06-01-2009 om 18:40:15
Gewoon met kladblok werk makkelijker vind ik.
En met een ftp online zetten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2009 @ 18:41:20 ]
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 06-01-2009 om 18:44:15
lol, ik heb geen idee hoe dat moet ouwe.

Ik wil die shit gewoon online hebben zodat ik met typo3 het verder kan gaan uitwerken, maar nu kan ik gewoon niet verder. Voor iemand die er bekend mee is moet dit toch een koud kunstje zijn.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Eleonore
Gepost door Eleonore op dinsdag 06-01-2009 om 18:47:47
dreamweaver zuigt.
----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 06-01-2009 om 18:48:23
http://www.dreamweaverhulp.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=4775

Misschien heb je hier wat aan.
En da nvooral dit gedeelte denk ik in jou geval:

Hierna kun je als je wijzigingen aan je site hebt aangebracht gewoon klikken (boven in je scherm) op "Site" -> synchronize sidewide. Dan verschijnt er een klein schermpje waar je kunt kiezen wat je wilt. Standaard staat ie op; entire" website..." site en daaronder put newer files to remote. Je kunt dat ook veranderen in dat je de bestanden juist van je server download. Maar meestal zul je dit gebruiken. Klik op preview en dan zie je dat hij gaat zoeken naar bestanden die nieuwer zijn dan degene op de server. Vervolgens zie je welke bestanden heeft gevonden en moet je op OK klikken om ze op je server te zetten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2009 @ 18:52:31 ]
Soldaat Gepost door Soldaat op dinsdag 06-01-2009 om 18:49:07
Voeg me maar toe dan.. t.soldaat@hetnet.nl werk er wel mee.
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op dinsdag 06-01-2009 om 19:01:53
Quote:
Eleonore schreef op 06-01-2009 @ 18:47
dreamweaver zuigt.



hoe kan je dat nou zeggen... t is een professional tool om websites mee te maken. je kan er waarschijnlijk gewoon niet mee omgaan
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
Eleonore
Gepost door Eleonore op dinsdag 06-01-2009 om 20:31:50
Quote:
melapropisme schreef op 06-01-2009 @ 19:01
(...)


hoe kan je dat nou zeggen... t is een professional tool om websites mee te maken. je kan er waarschijnlijk gewoon niet mee omgaan


i know ik werk er ook mee op school maar toch het zuigt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2009 @ 20:32:18 ]

----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
Soldaat Gepost door Soldaat op dinsdag 06-01-2009 om 21:15:18
Shit wordt al gefixed.. Ik doe gewoon zijn huiswerk! malle boel!
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op woensdag 07-01-2009 om 12:30:35
Quote:
Eleonore schreef op 06-01-2009 @ 20:31
(...)

i know ik werk er ook mee op school maar toch het zuigt.


kan er prima mee werken trws.

ik vind dat automatisch aanvullen ook erg prettig, want ik vergeet om de haverklap wat 'precies' de juiste code is..
----------------------------------------
myspace
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 07-01-2009 om 12:45:49
Quote:
melapropisme schreef op 06-01-2009 @ 19:01
(...)


hoe kan je dat nou zeggen... t is een professional tool om websites mee te maken. je kan er waarschijnlijk gewoon niet mee omgaan

DW zuigt.

Nee tis wel een leuk proggie hoor, maar het wordt echt niet zoveel door profs gebruikt.
Voornamelijk door scholen die je dan leren een site maken, maar vervolgens kom je erachter dat er voor lastige code veel fijnere/betere programma's zijn (editplus <3) :x
Maar goed, daar kan jij waarschijnlijk niet mee omgaan, dus vind jij DW wel de shit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-01-2009 @ 12:53:28 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 07-01-2009 om 13:12:22
ait thnx finger, maatje van me is al bezig met het erop zetten en shit dus gaat goed komen....soldaat was gister hard bezig, totdat we erachter kwamen dat zijn manier niet bij het cms pastte dat mijn school gebruikt enzoo...maar goed tis allemaal vage shit en hoop dak een 6 eruit ga slepen...ik beaam dreamweaver is kut, beheers het ook niet dus lekker makkelijk praten...maar ja dreamweaver, fotoshop en een cms in vijf lesjes is behoorlijk veel info in korte tijd hehe
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 07-01-2009 om 13:42:46
Als je het beheerst zijn het zéér toffe programma's.
Eleonore
Gepost door Eleonore op woensdag 07-01-2009 om 13:45:08
dat wat deking zegt bedoelde ik dus ook hehe.
----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 07-01-2009 om 19:15:57
Dreamweaver is vet.. Maak er al een paar jaar gebruik van
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op woensdag 07-01-2009 om 19:23:11
Ik ken dreamweaver ook al een tijdje en vind het wel chill om mee te werken maar als ik eenmaal begin heb staan van de website pas ik het liever aan met kladblok/wordpad vind sommige opties van dreamweaver beetje irritant.

Maarja is alles nu gefixxed mixxman?
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 07-01-2009 om 19:52:18
Ja klopt, eenmaal de opzet staat in dreamweaver ga ik toch verder in de code.. designmode vind ik niet heel cool, maar wel handig om je voortgang te zien en te controleren
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 07-01-2009 om 23:08:43
Ja nu staat het in ieder geval op internet. morgen nog ff verder uitwerken, maar klasgenoot van me is goed met dreamweaver en heeft me geholpen, dus moet dreamweaver zelf nog ff een keer goed bekijken. Maar ja heb nu te weinig tijd om het allemaal zelf uit te zoeken vandaar.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 07-01-2009 om 23:53:47
Quote:
melapropisme schreef op 06-01-2009 @ 19:01
(...)


hoe kan je dat nou zeggen... t is een professional tool om websites mee te maken. je kan er waarschijnlijk gewoon niet mee omgaan

nee, dreamwearver zuigt echt. spuugt 9 van de 10 crappy code uit, waar je later zonder dreamweaver niks meer van kan maken zodat je gedwongen bent elke dreamweaver site die je maakt gelijk van onnodige code te ontdoen. Bovendien is niks zo prettig als van elke regel code van je website exact te weten wat het doet. En dat red je alleen als je met kladblok of een andere texteditor werkt. WYSIWYG edittors zuigen eigenlijk altijd
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Jere Gepost door Jere op donderdag 08-01-2009 om 04:53:55
dreamweaver zuigt.
Zoals ik ergens al las, gewoon kladblokje openen en combineren met css en flash en java, dan komt het goed
----------------------------------------
www.jere-me.com
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.