Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
n00t![]() |
![]() | ![]() |
Heb et effe nodig.. Ik ben op zoek naar jouw favoriete album met die catchy nummers die je toch wel raken.. ZIt op dit moment op: Akon - Freedom James Blunt - Back to Bedleam Coldplay thankss. | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Google is naar "Muziek die je raakt" en je krijgt pagina's vol van die nummers.. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
alles van Bjork en Portishead. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
nerd Straight Edge ![]() |
![]() | ![]() |
Alles van Damien Rice en vooral ook samen met Lisa Hannigan! ---------------------------------------- Duvel is geen hond die blaft! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
sinead o connor - i don't want what i haven't got (ofzoiets) | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Sowieso wel het hele album van Keri Noble <3 Mijn lijstje verder van artietsen die me toch Wel raken met hun nummers : Heather Nova A Fine Frenzy Lydia Damien Rice (Zoals Nerd al zei) Leona Lewis Frou Frou Within Temptation ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
Coldplay - Viva la vida Coldplay - Talk ---------------------------------------- hoi | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ryan Adams | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Radiohead, Norah Jones, Spinvis, Bell X1, Scroobius Pip, Yann Tiersen om maar eens wat verschillende dingen te noemen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: nerd schreef op 07-01-2009 @ 21:14 Alles van Damien Rice en vooral ook samen met Lisa Hannigan! Woord. Dat soort muziek raakt een gevoelige snaar bij mij. Maar persoonlijk kan goeie soul mij nog beter raken, check bijvoorbeeld Otis Redding - Sittin' on the Dock of the Bay of iets dergelijks. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
coldplay is koploper travis snow patrol oasis eminem huh ? nja anyway .. dat soort bands... wacht the shins radiohead acda en de munnik guns en roses en sommige nummer van jonny bonny jovi [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2009 @ 00:04:48 ] | ||
mensus omdat ik van je hou |
![]() | ![]() |
minnie riperton - inside my love | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 07-01-2009 @ 23:58 coldplay is koploper travis snow patrol oasis eminem huh ? nja anyway .. dat soort bands... wacht the shins radiohead acda en de munnik guns en roses en sommige nummer van jonny bonny jovi Ik vind het toch een prestatie dat je Radiohead kan noemen in een rijtje met Acda en de Munnik, Guns 'n Roses en Bon Jovi. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Hey, had jij niet nog zo'n topic aangemaakt? ![]() https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=25301 ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Acda en de munnik - groeten uit maaiveld Pete philly & perquisite - traveller/gratitude The Kooks Snowpatrol en natuurlijk coldplay ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Burial ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
melapropisme je weet 't ![]() |
![]() | ![]() |
Angus and Julia Stone - All of me Dave Matthews Band - Cry Freedom Beck - Everybody's gotta learn sometimes WIlco - Thirteen Drop Nineteens - Kick the Tragedy Me'shell Ndegeocello - Beautiful Hilmar orn Hilmarsson Jeff buckley Amiina Slowdive Sigur Ros Mazzy Star Lamb Portishead En echt nog een hele hoop meer... ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Steen & Spinal - Hier een pen ---------------------------------------- onderschrift | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
komt ie met steen en spinal![]() ze bedoelen de muziek chester | ||
NLSFLOW Literatuur ![]() |
![]() | ![]() |
Foto Synthese - Hemelvaart Acda & de Munnik - Lopen tot de zon komt Acda & de Munnik - Mis ik jou Blof - Dat wij dat zijn Blof - Liefs uit Londen Michael Bublé - Lost Michael Bublé - Home ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
DGE - Ik mis je (H) nog steeds dope ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 08-01-2009 @ 14:59 komt ie met steen en spinal ![]() ze bedoelen de muziek chester Als ik met de cd van Steen gooi, dan raak hij meestal wel iemand ---------------------------------------- onderschrift | ||
SwaggerboiiBrace | ![]() | ![]() |
Ongelooflijk naar wat voor slappe drollenmuziek jullie luisteren. BOB DYLAN ryan adams.... akon..... coldplay kan ik nog begrijpen; de makkelijke middenweg voor iedereen. Eerste twee albums zijn heel goed maar na x&y en deze nieuwe hou ik het op een zwaar overgewaardeerd indiebandje , maar dat is aan de fanbase bij hun concerten ook wel te zien. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2009 @ 19:28:35 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: SwaggerboiiBrace schreef op 08-01-2009 @ 19:25 Ongelooflijk naar wat voor slappe drollenmuziek jullie luisteren. BOB DYLAN ryan adams.... akon..... coldplay kan ik nog begrijpen; de makkelijke middenweg voor iedereen. Eerste twee albums zijn heel goed maar na x&y en deze nieuwe hou ik het op een zwaar overgewaardeerd indiebandje , maar dat is aan de fanbase bij hun concerten ook wel te zien. wat jij zegt, dat vind ik ook. bob dylan is held. tom waits ook overigens. ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Akon absoluut niet ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Bob, Beatles, Eels, Beirut, Damian Rice, Radiohead, Patrick Watson. Zo iets. ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
o jezus waarom vergeet ik Eels... Mr. E is echt m'n grote voorbeeld... en Patrick Watson, die moet idd ook nog in m'n rijtje.. maargoed zo kan je wel bezig blijven. ik dan. muziek <3 ---------------------------------------- dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Yann Tiersen - Goodbye Lenin/ Les Retrouvailles/ Soundtrack Amelie etc. ---------------------------------------- Sabr | ||
Geleerde | ![]() | ![]() |
funkadelic - maggot brain https://www.youtube.com/watch?v=dh3bleXWaCk ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Helemaal vergeten Johnny Cash te noemen. Fucking eindbaas. | ||
Evil-Angel SuperSjella ![]() |
![]() | ![]() |
heather nova, yann tiersen, alicia keys, sarah brightman en leona lewis | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ja zo fucking veel dus pink floyd tom waits nick drake jeff buckley bright eyes shitload aan klassieke muziek, voornamelijk chopin beetje rare vraag eigenlijk | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
B.B. King <== Held ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
http://nl.youtube.com/watch?v=hZkvBM-Zik0 | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SBU schreef op 12-01-2009 @ 22:45 B.B. King <== Held Lucille ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SwaggerboiiBrace schreef op 08-01-2009 @ 19:25 Ongelooflijk naar wat voor slappe drollenmuziek jullie luisteren. BOB DYLAN ryan adams.... akon..... coldplay kan ik nog begrijpen; de makkelijke middenweg voor iedereen. Eerste twee albums zijn heel goed maar na x&y en deze nieuwe hou ik het op een zwaar overgewaardeerd indiebandje , maar dat is aan de fanbase bij hun concerten ook wel te zien. Wat is er eigelijk mis met Ryan Adams? | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 08-01-2009 @ 12:28 (...) Ik vind het toch een prestatie dat je Radiohead kan noemen in een rijtje met Acda en de Munnik, Guns 'n Roses en Bon Jovi. toch niet echt, aangezien alle namen in het rijtje een emotie opwekken, en tegenpolen dan niet uitmaken.. maar als het nou noem muziek in hetzelfde gengre rijtje zou zijn, zou je indd gelijk hebben | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 08-01-2009 @ 19:14 DGE - Ik mis je (H) nog steeds dope haha duuuuuuuuuuuudeee | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 12-01-2009 @ 22:03 Helemaal vergeten Johnny Cash te noemen. Fucking eindbaas. Absoluut!! Die zit vastgeroest in m'n MP3 player. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Owja in het gevalletje nog niet genoemd... Garbage, Pearl Jam ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Quote: Nickert schreef op 12-01-2009 @ 22:50 (...) Wat is er eigelijk mis met Ryan Adams? Wat is er eigenlijk NIET mis met Ryan Adams? 'T is dat ik geen flauw idee heb hoe iets hier te linken maar verlos jezelf alsjeblieft van die emo rucker. Ik dacht dat hiphoppers over het algemeen nou niet van de emo kapsels waren maar zelfs die schijn hoeft niet eens meer opgehouden te worden, hier heeft dilla toch geen aids voor gekregen en hier is nas toch sinds iets voor 2000 geen bling rapper voor geworden?! Ze zouden zich omdraaien in hun graf. Zou On topic: De Jeugd van Tegenwoordig natuurlijk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2009 @ 00:53:51 ] | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Noem dan tenminste een aantal goede argumenten om te haten op Ryan Adams in plaats van het over zijn kapsel te hebben. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Is Nas dood dan? ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind Ryan Adams, coldplay en zo ook kut, maarja, dat is mijn smaak nou eenmaal. Geen reden om hier een hele preek over dode hiphopsterren te houden. Je bent pas echt kortzichtig als je iets slechte muziek noemt omdat het geen hip hop is. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Pinkmazu | ![]() | ![]() |
Adele ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SwaggerboiiBrace schreef op 13-01-2009 @ 00:48 (...) Wat is er eigenlijk NIET mis met Ryan Adams? 'T is dat ik geen flauw idee heb hoe iets hier te linken maar verlos jezelf alsjeblieft van die emo rucker. Ik dacht dat hiphoppers over het algemeen nou niet van de emo kapsels waren maar zelfs die schijn hoeft niet eens meer opgehouden te worden, hier heeft dilla toch geen aids voor gekregen en hier is nas toch sinds iets voor 2000 geen bling rapper voor geworden?! Ze zouden zich omdraaien in hun graf. Zou On topic: De Jeugd van Tegenwoordig natuurlijk. Dilla had geen aids en Nas leeft nog. En iemand die zichzelf Swaggerboiibrace noemt en over de legacy van Dilla en Nas begint? You get the point | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Gooi een mp3 speler tegen je hoofd. ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
Bartje Half Man Half Amazing ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=Uoc34ZNghqo Cormega - The Sega (remix), erg mooi nummer. | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
The Nightwatch Man. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Quote: Nickert schreef op 13-01-2009 @ 22:50 (...) Dilla had geen aids en Nas leeft nog. En iemand die zichzelf Swaggerboiibrace noemt en over de legacy van Dilla en Nas begint? You get the point Ooh yeah baby of course I get the point darling naiefjes zijn jullie toch ook met z'n allen tegelijk | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |