Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Nou Re-Ill bij deze de volgende NLHIPHOP collab Dit is de beat http://www.speedyshare.com/796490610.html En ook een onderwerp want ik wil zien hoe orgineel de mensen hier ermee om kunnen gaan. Het onderwerp is het verliezen van iemand(Als in dood gaan) Net als vorige keer 3 juryleden aub(PM me niet hier posten dat je jury wilt zijn) Hier aangeven als je mee wilt doen Mij de onafgemixte acapella sturen + versie on beat + tekst Wie wilt afmix op zich nemen? Deadline 3 februari(Dan hebben jullie 20 dagen is toch wel zat) Gewoon van refrein tot refrein spitten -Blasterjack -Pascool -Soldaat -Re-Ill -Jthag -Dionysus -Straatkroaat ONTVANGEN!!! -Lero-Y -Ongelovige Thomas -Duck MC -Destro -Twister -Bigfoot [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2009 @ 17:18:27 ] ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
wat een snelle beat voor zon onderwerp, maar ik doe mee op deze als de rest het er mee eens is zou ik ook het refje voor me rekening willen nemen, zal je over uurtje wel een voorbeeld sturen bj | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Wat Pascool zegt. En zoals ik had aangegeven, wanneer het niet zo snel is doe ik mee. | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 13-01-2009 @ 18:08 Wat Pascool zegt. En zoals ik had aangegeven, wanneer het niet zo snel is doe ik mee. Ik ben bezig met vertagen hoop dat het lukt ![]() Zo niet jammer dan @ Pascool er zit al een refrein in dus hoe bedoel je ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
![]() | ![]() |
nja het refrein is een gepichted zingende dame, als je dat voor refrein wil prima, dan zeg ik niks meer : p | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 13-01-2009 @ 18:12 nja het refrein is een gepichted zingende dame, als je dat voor refrein wil prima, dan zeg ik niks meer : p Haha ik vond die evanesance Hook wel dope man maar Doe je dan wel gewoon mee met een verse zetten? Zou dope zijn gast @ SLM vertragen klonk kut dus we houden het op deze(Lekker moeilijk maak ik het met zoon beat en onderwerp he ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2009 @ 18:15:20 ] ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Ik ben denk ik wel in voor een verse, eerst de beat maar is horen zo. ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Aight jammer man. Volgende keer beter. | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Ik zou wel mee willen doen, maar zit momenteel met technische problemen. Kan daarom niet opnemen. Mocht dit veranderen doe ik alsnog mee. Maar eerst zien wat de beat brengt.. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou dan toch pascool t refrein laten fixen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
dus het blijft bij deze beat bj ? en ja ik doe ook gewoon een verse en thx brandt hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2009 @ 18:25:33 ] | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
wur is die beat dan? | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
je zou ook gewoon een andere beat kunnen kiezen als het vertragen niet lukt. Of ligt dat te gecompliseerd? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb tussen al me beats met hook gezocht meeste zijn kanker lelijk of fucking played zoals words cant describe van anno domini ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat ik ook wel mee doe ![]() Ik zou een Pascool refreintje ook wel chillen vinden eik.. Maar dit klinkt ook niet kut ofzo. ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
deze beat is kankerdope en ik wil wel mee doen maar dan moet je me in februari ff uphitten op msn dat ik het niet vergeet heb nu namelijk tentamens tot 30 januari ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Is cool ![]() ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
straatkroaat | ![]() | ![]() |
Ik doe mee, de vorige had ik de moeite niet gedaan, maar ga nu maar eens opletten ![]() ![]() ---------------------------------------- 2008 | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Al best veel animo maar ik mis mensen dus bij deze: IMINIC JURREALISTISCH L2N ZIX THOMAS CHESTER LAY-ON LEON DENNIS REVO ELDIZZY MISSY-Y EN IEDEREEN VERDER MELDEN AUB ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Mij de onafgemixte acapella sturen + versie on beat + tekst waarom moeten ze dat naar jou sturen,als je niet afmixed? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 13-01-2009 @ 21:45 Mij de onafgemixte acapella sturen + versie on beat + tekst waarom moeten ze dat naar jou sturen,als je niet afmixed? Zodat ik het naar de jury kan sturen + degene die het afmixt Ik kan niks naar jury sturen als ik niks heb ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
jurrealitisch![]() |
![]() | ![]() |
Jaa zit een beetje te kloten met die beat man. Ik ga eerst ff herkansingen fixen, dan kijk ik er nog wel ff naar. wie weet ---------------------------------------- De J op je Myspace | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Laat pascool dat refrein fixxen, nachtegaaltje! ik ga proberen wat leuks neer te zetten. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
als pascal ref doet dan doe k mee hehe nee im in anyway, ben benieuwd naar beatje | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee ---------------------------------------- Whahahaha | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
ook, zie vanzelf wat er van komt ![]() ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
in | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
komt er nu een nieuwe beat of gewoon deze? | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik schijf me in onder voorbehoud, als je mijn verse niet hebt op de deadline maak hem maar af zonder mij. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
in ---------------------------------------- argh | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 14-01-2009 @ 10:46 komt er nu een nieuwe beat of gewoon deze? Gewoon deze we gaan het lekker moeilijk maken :p Iemand voor afmix en jury PM me aub ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
straatkroaat | ![]() | ![]() |
Heb die van mij ingeleverd, check je inbox blaster ---------------------------------------- 2008 | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Gebuik dan ook een forumgeproduceerde beat! Of verschillende na elkaar. Is toch stukken doper | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Een forum geproduceerde beat is inderdaad dope maar dan moeten we een producer hebben die dat wil doen En die kan dan beter zelf een topic openen Meerdere beats maakt het moeilijk om alles laterna in te voegen ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
doe maar uit, geen tijd ivm toetsweken, misschien dat ik drop maar dan merk je het wel, reken er maar niet op ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Als je misschien dropt laat ik je erbij staan![]() ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
KICK ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
038-schoorsteen Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear |
![]() | ![]() |
schop | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
het onderwerp is toch iemand verliezen dus niet perse over dood gaan lijkt me ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Zo bedoelde ik het wel daarom in haakjes erachter ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Blankie Delftse Straat Tuig - DST ![]() |
![]() | ![]() |
tju 015, ben erin ---------------------------------------- Ben je heilig hier? Dat ben je weinig hier, Zelfs Willem van Oranje was niet veilig hier. | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
-Blasterjack -Pascool -Soldaat -Re-Ill -Jthag -Dionysus -Straatkroaat ONTVANGEN!!! -Lero-Y -Ongelovige Thomas -Duck MC -Destro -Twister -Bigfoot -Blankie Zoek nog 2 juryleden en iemand voor de afmix ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Wil wel jurylid zijn. ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Do-P schreef op 16-01-2009 @ 23:26 Wil wel jurylid zijn. Had je in PM moeten zetten xD Ik wil niet dat mensen weten wie jury is ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Dan niet hoor. Wtf zou het hebben uitgemaakt? ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
DeEkte | ![]() | ![]() |
afmix wil ik wel doen! vraag pascool naar referentie. ik ben de beste. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Do-P schreef op 16-01-2009 @ 23:33 Dan niet hoor. Wtf zou het hebben uitgemaakt? jwt, chantage ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
@ Do-P Ik heb met dit jury systeem gewerkt op ander forum en toen kregen jury ledne allemaal PMs met GOOI ME EROP PLZ en shit heb ik nu geen zin in En eckte als je met pascool werkt ben je zwz in en heb nu 2 juryleden ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Aight als je dat niet erg vind ben jij de 3de verzoekje wel als je gasten krijgt(zaten er vorige keer oook bij) Die dingen zeggen als stem op mij of ik maak je kapot enz Dan meld mij dat ff die zijn gelijk weg ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |