Index / Drop je eigen audio / | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
hahahahah | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
damn kan nu ni luisteren maar ben benieuwd! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
shit is wel dope, rijmschema en flow zijn lekker, tekst is wel lache.. maar ik vind er wat dingen missen, nu is ie een beetje gewoon alleen ff snel 16 stylo, terwijl het potentie hebt, maja wel dope dus ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
jah tis echt een skit, tekst was vrij snel geschreven maar khad em wel wat aantrekkelijker kunnen maken nog ja ik snap wel wat je bedoeld. thanks peace out | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
feed is eenmalig hier ofwhut? XD | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
dope mn,goeie stem en flow,shit is aan [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2009 @ 18:43:03 ] | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
De combinatie van je flow en rijmwoorden is heel dope. ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
deze verdient meer comments! | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is best wel dope stukken beter dan de gemiddelde lui hier. ---------------------------------------- De louter rijm | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
ai thanks gasten appreciate it lets gooo | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt goed, man.. ben benieuwd naar toekomstige muziek van je ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
jajaaa deze is ook wel tof | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
ik begin volgende week ergens aan mn ep... kwee tneit wanneer die uitkomt maar voor degene die interesse hebben hou ik ze wel op de hoogte. clips komen ook trouwens. peaceeeee | ||
Jere | ![]() | ![]() |
haha dat typische lachje weer op het eind. Die hoor ik veel tussen den bosch en maastricht, dat verticale stuk zit vol met zulke lachjes. ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
haha jere weet | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
dope, maar had idd wat beter uitgewerkt kunnen worden. wel props enzo ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
dope shit man ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
dope ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
thanks gasten @KD khad niet echt veel zin om het uit te gaan werken ofzo man, ik dacht tape die verse eff gewoon op een beatje en klaar. shit is ook niet serieus enzo thanks anywayz | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
kankerdope ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Haha waddefak, dat koebel stuk is echt te droog. Klinkt wel aight, niet heel bijzonder verder imo. ---------------------------------------- Sabr | ||
esan wurd up |
![]() | ![]() |
hahaha jwz. thanks dudes | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Dope, had 't al gechecked maar nog niks gezegd. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / Drop je eigen audio / |