Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-01-2009 om 21:07:49
De Utrechtse band Nobody Beats The Drum gaat werken aan nieuwe tracks in de UK en combineert dit met een clubtour.

Nobody Beats the Drum staat in Nederland inmiddels bekend om hun harde electro gecombineerd met live-visuals. Dat Engeland hier nu ook om staat te springen bleek wel uit de laatste editie van IDJ mag, waarin Riva Starr het album "Really, really good" noemde. En deze liefde is wederzijds: "In Engeland bestaat er een grote diversiteit aan muziekstijlen en toch blijven mensen die open-mind-mentaliteit hebben om open te staan voor nieuwe innovatieve muziek. Daar passen wij natuurlijk goed tussen!", aldus band-VJ Rogier.

De band die onlangs nog in de aandacht stond vanwege hun robot-video-youtube-hit 'The Drum' (de tweede single van het album ‘Beats Work’), zal eind januari voor de tweede maal hun rauwe beats laten horen op Britse tonelen. In 2006 bracht de band al eerder een bezoek aan hét muziekland van Europa, waar zij werden ontvangen door een enthousiast en fanatiek publiek. Nobody Beats The Drum keert nu terug met een 12-daagse tour langs London, Norwich, Derby, Bristol en Newport. Daarnaast zal de act enkele dagen en nachten in een Britse studio doorbrengen om te werken aan nieuw materiaal.



hard!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 15-01-2009 om 21:14:59
Haha, had eigenlijk alleen nog maar hun muziek gehoord, kon me niet veel boeien, maar shit is zo wel dope met die beelden erbij, hehe, vette shit.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 15-01-2009 om 21:35:48
nobody beats the drum and who are you ?

... nobody !!

haha vette shit
Eleonore
Gepost door Eleonore op donderdag 15-01-2009 om 21:50:24
ROBOTS!
----------------------------------------
GINGERS HAVE SOULSSSS!!!
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 15-01-2009 om 21:50:54
haha gruwelijk
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op donderdag 15-01-2009 om 23:54:14
Ja deze gasten zijn dope!
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
Jere Gepost door Jere op vrijdag 16-01-2009 om 03:23:18
ik zeg jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
En die 'maybe not' was ewl apart hahahaha.
Zeker de hardste engelstalige muziek in nederland! Aparte stijl!
----------------------------------------
www.jere-me.com
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 16-01-2009 om 13:44:23
gruwelijke gasten
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 17-01-2009 om 13:44:05
kk gruwelijk hahaha
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.