Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Chiemm Gepost door Chiemm op zaterdag 17-01-2009 om 00:21:25
hey dit is een tekst die ik snel heb gemaakt zeg ff wat je er van vind.

check:


Ik rap hard en ik rap snel als ik rap ja dan weet je het wel.
Iedereen die denkt mij te kunnen dissen, ligt dan gauw in de goot waar mensen op hem pissen.
Jij denkt je kan rappen maar ik ben hier de baas, ik ben een echte rapper jij bent een angsthaas.
Je denkt dat je kan rappen maar je bent een f*cking faker, je denkt dat je kan rappen maar weet je dat wel zeker.
Je komt aanzetten met je verneukte dis, denkt maar niet dat er respect voor jou is.
Als ik jou zie denk ik wat een mongool, je bent een dikke nerd en je F*ckt met een crack pool.
Als ik jou hier zie denk ik wat kom jij doen, ik ben hier de bom want ik heb hier de poen.
Ik ben meester rapper en jij duidelijk niet, ik weet dat je het niet kan betalen dus hier is wat weed.
Ik ben hier de baas en jij bent dat niet, ik ben sinterklaas en jij mafkeespiet.
Wil je met me rappen weet je dat wel zeker, ik ben hier tenslotte wel de beats-maker.
Ik rap misschien flut en ben misschien blut, maar ik heb een pik en jij hebt een kut.
Al die raps haal ik zo uit me mouw dus als ik jouw was zou ik maar opbokken en gauw.
Ik neuk je moeder ja doe ik super snel, als je gekreun hoort ja dan weet je het wel.
Ik lig met der in bed ik lig bovenop, ik krijg wie ik wil want ik behoor aan de top.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2009 @ 01:33:22 ]
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 17-01-2009 om 08:45:59
Aantal

Rap(pen): 10 × in de lyric
Grootheidswaanzin: 9/10 × in de lyric

+ dat je zinnen te lang zijn.. dat gaat nooit passen op een beat ofzo tenzij je een supersonische tong hebt ofzo.
je rijm is wack
sinterklaasrijm en het gaat totaal nergens over
het zal vast 1 van je 1e teksten zijn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2009 @ 08:46:36 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Chiemm Gepost door Chiemm op zaterdag 17-01-2009 om 08:54:39
hey dit is inderdaad pas me 2de tekst ofzo maar over de te lange zinnen:
ik heb hem gerapt en ik krijg de hele zinnen er gwn in maar ik denk ook dat het uitmaakt welke beat je hebt

thx voor de tips.

btw: ik ben nog jong dus k kan nog veel leren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2009 @ 08:57:01 ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 17-01-2009 om 11:05:00
het kan wel op een beat, maar om het overzichtelijker te maken moet je een nieuwe zin beginnen na de komma, zodat je 20 lines krijgt
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 17-01-2009 om 13:37:50
mijn advies:
probeer wat meer verbanden tussen je zinnen, en let op dat je geen tegengestelde shit doet..

vb:
je hebt iets over crack polen, maak daar een 2 bars van die over dat onderwerp gaan

Ik rap misschien flut en ben misschien blut, maar ik heb een pik en jij hebt een kut
raar beetje van je.. want je lulde net over dat je veel poen had..

let daar op


----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 17-01-2009 om 14:35:33
Quote:
Hyreme schreef op 17-01-2009 @ 13:37
Ik rap misschien flut en ben misschien blut, maar ik heb een pik en jij hebt een kut
raar beetje van je.. want je lulde net over dat je veel poen had..



Plus dat het klinkt als een hele slechte pick up line.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 17-01-2009 om 19:15:41
No offence of om reacties van bepaalde mod's/tekstdroppers uit te lokken, maar het is toch gewoon waardeloos en gewoon zonde van de tijd om serieus hier op te gaan feeden?
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
broederschap
Gepost door broederschap op zaterdag 17-01-2009 om 19:23:39
tuurlijk wel krstarr ze kunnen hier van leren als ze het doen.
tupac was ook een klein rappertje
sreob Gepost door sreob op donderdag 22-01-2009 om 14:49:09
krstarr het is altyd nog meer nuttig dan jou reactie #no-offence#

verder een de liric alles behalve dope, simpele rhymes en onderwerp
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.