Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het staat vast, deel 3 zal 19 maart gebeuren in Hedon Zwolle met de volgende lineup: Jawel, de man heeft volgende week zijn cd uit ... EXTINCE! Hij heeft er zin in en gaat dus een lekkere show neerzetten. Voor de rest gaan we op de Zwolle tour met JAWAT en Typhoon Dus: 19 maart 2004 / Hedon Zwolle Extince / meer info volgt wordt gezellig, nu brainpower nog even uitnodigen .. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2004 @ 21:14:18 ] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Cool, daar wil ik bij zijn! | ||
JONGBLOED | ![]() | ![]() |
ik zal er ook zekerz weer zijn vorige keer was gewoon te ruig. line up is dope dap ik neem aan dat jij dit allemaal geregeld hebt. het doet me goed dat de man ty er ook bij staat we gaan de tent weer op zn kop zetten sjawel..... ---------------------------------------- oost west...oost best | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jep dit is weer een nlhiphop feestje | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Oeh weer een dope party in hedon. ![]() Waarom staat die nog niet in de party tracker op de frontpage ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
yeah! zal ik weer hosten? ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
daar hebben we t nog wel over....![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Deed Limon het niet goed de vorige keer? Ik wil ook wel een keer hosten, maar alleen in goed overleg met Limon en de rest van de crew. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee limon host wel goed ik loop te klooien, misschien cohosten of als je mensen in de hand kan houden open mic? roep maar wat | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
ow spook, je mag wel bodyguard zijn. Vorige keer hielden we de open mic niet in de hand... ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
bodyguard hahaha Dat is niet echt wat voor mij, maar goed, als ik op een of andere manier kan helpen (en dan bedoel ik niet schoonmaken) let me know. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
mag ik vervelend zijn dan? das ook een moeilijke taak. beter gaan die party's wat meer naar het zuiden, wil wel komen maar 't is niet echt in de buurt ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Het is voor bijna niemand in de buurt behalve voor Dap ![]() Maarre doe maar niet vervelend, daar houden we niet van op feestjes. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het is zo centraal als wat joh, het lijkt gewoon niet zo. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 13-01-2004 @ 21:32:19 het is zo centraal als wat joh, het lijkt gewoon niet zo. yuh het centrale oosten ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
M8M Fris sinds 95 |
![]() | ![]() |
Denk dat ik het ook ff kom uitchecken. Heb Ex. VSOP en Typhoon nog niet live gezien. ---------------------------------------- Nu ook met handtekening. | ||
JONGBLOED | ![]() | ![]() |
ik vindt hedon ook super centraal![]() ---------------------------------------- oost west...oost best | ||
MCDex | ![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 13-01-2004 @ 21:32:19 het is zo centraal als wat joh, het lijkt gewoon niet zo. Als je dit centraal vind moet je echt naar de dokter. Met centraal bedoel ik bv. Utrecht. puuu | ||
Lau | ![]() | ![]() |
He Dap, ik mis nog een paar gasten in de line-up... Je weet wel wie ik bedoel. Niets negatiefs verder over deze line-up. En dit keer ga ik komen... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
X500 | ![]() | ![]() |
duurt nog wel ff maar ik zal er zeker weer zijn ![]() | ||
ODM_VSOP Dope shit ! |
![]() | ![]() |
ik heb er zin in ---------------------------------------- Wat heb je aan Amsterdam? Ik heb ook wiet en wallen | ||
Wreker alias Danny Blanco |
![]() | ![]() |
Extince WOOOOOW Big Ups brada!! ---------------------------------------- Toen die meid ongesteld was, sprak ik ineens vloeiend Grieks | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
kom je nou dan ook wreker... adam zwolle uurtje gekko! | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
Gaat Limon nou hosten ofnie? | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
VVK vanaf 3 weken van te voren aaaargh duurt lang. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Obay CARAJOO ![]() |
![]() | ![]() |
waarom pas in maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrt ik wil ook een keer naar nlhiphopparty ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
pas? tis al bijna maart! | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Obay schreef op 31-01-2004 @ 21:43:41 waarom pas in maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrt ik wil ook een keer naar nlhiphopparty ![]() regel dan alvast maar vervoer/slaapplaats/vrienden etc. ZOrg dat je eind februari een kaartje reserveert, vorige keer was de zaal vol yo! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Obay CARAJOO ![]() |
![]() | ![]() |
Señor lemón ja leuk en handy advies maar ik ben dan niet meer in NL om naar een NLHIPHOPPARTY te komen... | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Senor Obay, als je in spanje zit...ticket is voorlopig nog cheap.... anyway. Blijf je voor eeuwig weg, anders dan plannen we een NLhiphop party als je weer terug bent ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
uhm... ...volgens mij was obay geen señor liem ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
senorita? ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
heb je die foto van dr niet gezien dan? | ||
FHL | ![]() | ![]() |
Limon, vorige keer deed je het goed man. We waren voor die freestyle/battle weggegaan. Heb dus wel wat gemist ![]() Dat reserveren was vaag man, stond dat je half uur van tevoren die tickets op kon halen. Niemand kon iets van tevoren ophalen volgens mij. Hoefde iedergeval mn' naam niet op te geven en heb tickets ter plekke gekocht. Heb geen zin om volgende keer weer half uur daar voor niets te staan. | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
klopt, gereserveerde kaarten kunnen gewoon vanaf opening worden opgehaald. ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
FHL | ![]() | ![]() |
ok, je ziet mij wel weer op nummertje 3. Hebben wij inspraak op inhoud van 4 (als die er komt enzo)? Zo ja, dan wil ik die d-men wel eens meemaken ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Er is een wijziging in de lineup: deel 3 lineup is: Extince, JAWAT en Typhoon. Dj's Serch en Rize komt allen! | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 12-02-2004 @ 21:15:11 Er is een wijziging in de lineup: deel 3 lineup is: Extince, JAWAT en Typhoon. Dj's Serch en Rize komt allen! en niet te vergeten: host L I M O N ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
wie? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Wat is er met VSOP gebeurd? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Zijn voor deel 3 vervangen door JAWAT | ||
X500 | ![]() | ![]() |
VET!! jawat is kewl ![]() | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Wie komen er allemaal? Tot dusver: Limon Dap SpadeAce Creech Spook Remon(?) De Lauwe Angel-eyez + vriendinnen crew(tm) Jumi X500 [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2004 @ 21:21:28 ] ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ik neem ook nog een stuiterbal (tm) mee. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
er zijn 2 kaartjes te winnen, gokken kan nooit kwaad toch? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Hedon site flyer. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
waarom in 't Engels? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2004 @ 23:40:41 ] | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
hehe that's my dap ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ze niet gemaakt, propjes gaan naar dsan als je ze koel vindt. En zoniet mailbommen moet je zelf maar naar um versturen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2004 @ 13:45:59 ] | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] |