Index / Drop je eigen audio / | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
De eerste editie van BRENG HET! Feestje georganiseerd door Surya en Robian. Elke 3de donderdag van de maand in de Panama. Kom gezellig eens langs ![]() Peace [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2009 @ 14:47:31 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
deup dax. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hard man, zijn er heel weinig die je zoiets na doen ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Thnx broeders, zal binnenkort wel goeie freestyle filmpjes droppen, heb eindelijk een camera![]() Peace | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Eey Dax ben je volgende maand ook weer op word war ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ja, en mischien neem ik nog andere mensen mee. Check jullie allemaal de 27ste op word war IV![]() | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Men denkt aan Dax wanneer men denkt aan freestylen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-01-2009 @ 20:50 word ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
prrrra hard hoor daxarius ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Thnx broeders. Mocht er nog een battle zijn ergens dan ben ik graag van de partij ![]() ![]() Heb het in het verleden niet altijd professioneel aangepakt, maar nu heb ik me showcase in orde en ben ik niet meer dronken van de witte wijn voordat ik ga optreden ![]() Binnenkort komt er trouwens een videoclip aan. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
joo dax zwaar dope man props!! ik ga zeker een keer langskomen ff de mic rippen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2009 @ 00:28:03 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
rangerrr | ![]() | ![]() |
jawel dikke shit..we gaan hard op word war 4 je weet ---------------------------------------- http://www.rangerramon.nl/ | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Gisteren bij Live On the Low. Peace. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2009 @ 13:16:42 ] | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
oh, oke, ff checken, dope shittt [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2009 @ 13:17:47 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ga die Panama versie ook weer even uploaden, die vind ik persoonlijk wat harder. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2009 @ 14:05:08 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
We're sorry, this video is no longer available. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Raar, misschien moet het nog verwerkt worden, hij staat ieder geval op deze link: https://www.youtube.com/watch?v=Hrm2FN4SnFM [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2009 @ 14:06:43 ] | ||
038-schoorsteen Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 05-02-2009 @ 13:15 Gisteren bij Live On the Low. Peace. ahh wie heeft die saigon beat voor me ![]() ![]() oja, dope shit trouwens dax hehe ![]() | ||
Index / Drop je eigen audio / |