Index / Drop je eigen audio / | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
Hell Yeah baby! het Regime is terug. Wees op je hoedje! ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
gheheh wel dope, alleen fokking chaos! maja dat maakt het juist weer grappig, tis niet de stijl diek normaal gesproken echt dope vind. maar kan het zekerz waarderen. props | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
het klinkt goed hoor, maar dit soort shit ken ik onderhand wel van jullie. Een keer wat anders proberen kan geen kwaad denk ik. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
lekker weer jonges ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Wat een ondergewaardeerde feed man shit is aan Resiemshitshit biatches! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
sorry jongentjes vind het niet veel aan deze keer ![]() ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
lekker hoor zix die laatste 8 had ik nog niet gehoord... boz ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
dope zag de postbode vanmiddag nog fietsen ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
zix k hoor te veel rijmwoorden die k al eerder heb gehoord. Quote: lichaam islaam shit smaakt viskraam sletjes lekker jammer, t kan me niet boeien op deze l2 delivery is wel chil.. soms wat onduidelijk gerapt, vooral laatste lines. refreintje vind k wel ait, wel vrij simpel. teksten niet echt dope | ||
![]() | ![]() |
@WEBS, spreek me aan gek! @Thomas; sorrrrryyy man... ![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
ThreestarWisdom Blablablabla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 26-01-2009 @ 19:28 het klinkt goed hoor, maar dit soort shit ken ik onderhand wel van jullie. Een keer wat anders proberen kan geen kwaad denk ik. Waarom veranderen wat lekker klinkt ![]() En L2 als je dit leest, haal die fucking PM box van je leeg, ik wil je wat vragen maar je box is vol. ---------------------------------------- Those who do not appreciate life, do not deserve to live at all. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg niet dat ze het 'lekker klinken' moeten veranderen.... ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Shit is weer aan.. Dope dope.. Maar ik begrijp Mixxman goed.. Ik zou ook wel eens wat anders willen horen van jullie.. ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
![]() | ![]() |
Nou zeg ![]() We hebben echt mad onderwerpen aangesneden yo!! luister klassiekers als: - Zelfs je Moeder (de liefste rappers! ju wait!) - Angel (Vreemdgaan is no joke mayne...) - Zon (Positiviteit voor de pessimisten onder ons) [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2009 @ 20:23:27 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
haha idd, gtfo gewoon blijven vasthouden aan je eigen ding.. switchen is voor mensen die niet slagen | ||
rangerrr | ![]() | ![]() |
ja klinkt lekker. jullie stemmen zijn wel dope samen. plus jullie staan boven me in de soundclick charts haha ---------------------------------------- http://www.rangerramon.nl/ | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
thnx homies ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
Quote: ZatteZakZix schreef op 28-01-2009 @ 00:44 @WEBS, spreek me aan gek! @Thomas; sorrrrryyy man... ![]() ik zal de volgende keer wel ff schreeuwen ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Nice ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie zijn een goed team. Aparte combi den-bosch amsterdam. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Toch wel erg dope nu ik die track een paar keer gehoord heb. | ||
![]() | ![]() |
aaaaight ![]() ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Index / Drop je eigen audio / |