Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 28-01-2009 om 17:52:59
Check die shit en let me know what you think about it


http://www.infowars.com/professor-griff-of-public-enemy-says-no-to-obama-and-the-new-world-order/
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 28-01-2009 om 17:54:40



----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 28-01-2009 om 19:01:18
Tja, het is een beetje hetzelfde verhaal als je altijd hoort.

Natuurlijk ben ík noch mijn familie ooit slachtoffer geweest van de rassenscheiding, en kan ik me dus eigenlijk niet voorstellen hoe dat is. Maar aan de andere kant... je moet het ook een keer los kunnen laten. Al zou het alleen maar zijn omdat niets anders dan doen zeuren en zulke beschuldigingen uiten al helemaal niet je positie in de maatschappij gaan versterken.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt snap eigenlijk. Nu heeft Obama zo'n historische overwinning behaald (al was dat ten tijde van het filmpje natuurlijk nog niet bekend), voor het eerst een zwarte presidents(kandidaat), en nog steeds plaatst hij zichzelf, en daarmee alle andere gekleurde mensen, buiten de maatschappij. Nog steeds zegt hij dat niemand hen wil helpen.

En dat is gewoon echt niet waar. Tuurlijk, je hebt corrupte politici en rascistische blanken en slechte leefomstandigheden en weetikveel wat nog meer, maar op een gegeven moment moet je misschien eens stoppen met wijzen naar andere mensen, en beseffen dat er gewoon veel meer mogelijkheden zijn dan enkele decennia geleden. Je kunt je niet altijd als Calimero voor blijven doen.


Ik vind dan ook dat Chuck D hier (let niet op de lelijke titel) een stuk realistischer overkomt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2009 @ 20:35:09 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.