Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 31-01-2009 om 20:22:54
Quote:
UTREG CENTRAAL 5
Boemklatsch & Habek presenteren al het Utrechts hiphoptalent op 1 avond
o.a. Kyteman, Pax, theFringe, perCeptie, Kypski, Arts the Beatdoctor & Skiggy Rapz.

Boemklatsch & Habek presenteren in Tivoli Oudegracht de vijfde editie van Utreg Centraal 5. Dit hiphop evenement verenigt het talent uit de Utrechtse hiphop scène. Ruim 40 artiesten, bestaande uit mc's, instrumentalisten, dj's en vj's, zullen hun talenten bundelen in één energieke, dynamische show. Na afloop van het concert zullen verscheidene Utrechtse dj's de dansavond verzorgen. Meer info: www.tivoli.nl


Zaal open: 21:30
Aanvang: 22:15
Schade: 10 Euro
Min. Leeftijd: 16

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

----------------------------------------
Jos de Boss
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op zaterdag 31-01-2009 om 21:20:33
Steen is toch ook Utrechtenaar?
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 01-02-2009 om 12:09:23
jep maar niet aanwezig bij deze, ik ga mischien wel ff kijken.
nog meer mensen?
----------------------------------------
Jos de Boss
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op maandag 02-02-2009 om 21:27:21
aanwezig
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op vrijdag 06-02-2009 om 11:52:21
aanwazig!
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 08-02-2009 om 12:14:02
ben niet geweest maar was het dope mensen?
----------------------------------------
Jos de Boss
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 08-02-2009 om 14:44:16
Ik vond concept wel dope, gewoon tering veel artiesten en een soort van live mix met artiesten, was echt vet gedaan. Het publiek was wel vaag, echt harde tracks ging niemand los, maar op het eind kwam dead prez - hiphop en toen ging iedereen los :\ waarom ga je dan naar die optredens toe vraag ik me af.

Heb genoten van live muzikanten en vooral van kyteman en die saxofonist bij c-mon.

Voor de rest was alles heel dope gedaan, video´s, show, opzet... ook nog wel kunnen lachen om die europees kampioen luchtgitaar.

alleen het geluid dat bij the fringe opeens 2x zo hard ging was bullshit... dikke piep in me oren maar gelukkig was the fringe de enige act die ik niet horen wou

Maar wel nice feestje al bij al...
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.