Index / Algemene zaken / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.zshare.net/audio/54926467d3eb36c3/ haha wat de fok [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2009 @ 20:54:44 ] | ||
Sjap![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dan ben je echt dom! ![]() prachtig die kerel Edit: Zijn 'tips' ook.. geniaal [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2009 @ 21:03:40 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe hij is echt keihard, ze hebben echt issues | ||
gggmizzle bumaye ![]() |
![]() | ![]() |
is dit een voorgesprek voor state tv ofzo? en gesprek uit 2007? [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2009 @ 22:47:59 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zal me niet verbazen als zoiets is opgezet in aanloop naar een of andere featuring. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Dit is volgens mij gewoon bewerkt. Nep dus. Grappenmaker die antwoordr op originele vragen van die ene meisje ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee het is zeker wel Hans Dulfer. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Haha hij heeft nog gelijk over rap ook. | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Ooh weer die irritante Zarayda ![]() Ook nog een 'diss' naar de NL hiphop scene ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Naomi nee gek ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ben net als domo, langlekker man | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Quote: de manager van anouk ? die zou ik voor geen goud willen zijn ![]() ---------------------------------------- Whahahaha | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nu geluisterd, en bijzonder niet interessant. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
okdan ze tik hem weer af ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Oej... [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-02-2009 @ 11:59:56 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Of met z'n vrouw.. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe wat een gozer die hans ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
haha ben beniewd hoe het verder gaat ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Domme vraag maar wie is die kees? ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Platenbaas van Top-Notch. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc-revo schreef op 01-02-2009 @ 16:17 Domme vraag maar wie is die kees? Kees van Kees & Co. Hans Dulfer zou oorspronkelijk de man van Kees spelen in de serie maar het werd toch die ene uit sesamstraat. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc-revo schreef op 01-02-2009 @ 16:17 Domme vraag maar wie is die kees? Dude.. U serious? ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
haha wat een baas die hans "laat em een baan gaan zoeken bij de anwb ofzo" ![]() ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Wat een nerd die Hans. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ik vind t wel baaws | ||
ParaNormaal is heel gewoon |
![]() | ![]() |
ghehehe meester Hahahaha dat wijf weet ook de hele tijd bijna niet meer wat ze moet zeggen. 'Jeetje... jeetje... ja.. euh... jeetje' [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-02-2009 @ 19:32:57 ] ---------------------------------------- para\\el verbonden | ||
Jere | ![]() | ![]() |
nja, apart, je moet wat als je 80 bent en jezelf aftrekken ook al 65 jaar niet meer leuk is ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
Index / Algemene zaken / |