Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
locuta Gepost door locuta op dinsdag 19-06-2001 om 16:11:59
Hier kan iedereen zijn/haar ei kwijt over vervoer, samen met auto's reizen etc.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 19-06-2001 om 16:18:44
auto vanuit Zwolle. Mensen die vanuit Zwolle naar Zeewolde willen meerijden:
note , mail whatever mij
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 19-06-2001 om 16:25:32
als ik kom met auto. neem alleen lordje mee, dan zit auto vol. 2 pers per auto meer dan genoeg.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 19-06-2001 om 18:02:14
Lopend ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 19-06-2001 om 20:05:55
fietsend
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 19-06-2001 om 22:32:36
Met dapozza vanuit Zwolle met de auto
Thanx dappie
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 19-06-2001 om 23:35:42
fietsend vanuit Dronten
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Ivo_
Hiphop is voor Hippies
Gepost door Ivo_ op vrijdag 22-06-2001 om 01:39:11
Ik ga met spammie heen, zal wel trein worden neem ik aan
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 23-06-2001 om 18:17:40
Puur om hem te irriteren ga ik met Ivo_ mee. Zal ook nog wel ergens een bus/taxcibus aan te pas komen denk ik.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Ivo_
Hiphop is voor Hippies
Gepost door Ivo_ op maandag 25-06-2001 om 15:58:27
neem jij dan het bier mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-06-2001 om 19:24:11
Ow hier nog ff een tip. Drink o pbackstage niet zoveel alcohol dat je nauwlijks nog kan lopen. Van het Jongeren Centrum naar de camping is best wel een eindje lopen. En ik ben _NIET_ vanplan pendeldienst te gaan spelen zaterdag nacht voor mensen die niet meer op hun benen kunnen staan. Ik moet er namelijk zondag weer vroeg uit
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-06-2001 om 23:14:58
En ff een belangrijke huishoudelijke mededeling van uit OJC BackStage:

Er mag binnen BackStage NIET geblowed worden of drugs gebruikt worden in welke andere vorm dan ook. Dit kan je buiten doen. Dit omdat wij een jongeren centrum zijn, en blowen nog al moeilijk ligt voor een Jongeren Centrum.

Dan is er nog een mededeling. Hopelijk niet nodig om te zeggen maar ik doe het toch ff. Bij de bus halte staat een circus, waar ze waarschijnlijk ook dieren hebben. Daarlangs lopen jullie zaterdag nacht ook terug naar de camping. Gedraag je een beetje als je daar langs loopt. Wij hebben geen zin om zondagochtend een boze circus directeur met een paar agenten op de stoep te zien.

Uiteraard hopen wij zowieso dat men zich een beetje gedraagt als men naar de camping loopt. Ik woon zelf in 1 van de buurten waar men langs loopt en heb ook geen zin in boze buren.

De eerste medeling kan je zien als een officiele mededeling van uit OJC BackStage, de tweede komt van de betrokken vrijwilligers van OJC BackStage en heeft een ietsipietsie minder officieel karakter.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dinges
Want boven de grond is het rij
Gepost door dinges op donderdag 28-06-2001 om 01:19:02
ha

ik ben officiele eppo van backstage, krijg maandelijks wat op mijn bankrekening gestort en mag als ZODANIG ook heftige uitspraken doen voor zover ik daar in staat ben

blowen is, zoals in ieder jongerencentrum, niet toegestaan omdat het een openbare ruimte betreft. daar mag je al niet eens roken, dus kan je nagaan hoe groot onze vingers zijn waar wij doorheen kijken.

zonder gekheid. het wordt waarschijnlijk wel een kicke weertje aanstaande zaterdag. snap best dat jullie al in de zevende hemel zijn omdat jullie eindelijk eens naar het heilige backstage mogen met een gang die geschilderd is door Def P en een buitenkant die onderhanden is genomen door Juice...

waar was ik?

blowen doe je maar lekker buiten

ik zou het kicke vinden als iedereen zich daar min of meer of helemaal aan hield, wij kunnen er ook nix aan doen.
----------------------------------------
Wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen...WATJE!
araphor Gepost door araphor op vrijdag 29-06-2001 om 12:41:45
Vanuit Deventer geloof ik met Spam en nog een zooi gekken.... maar HOE?
Baron_Floppy
grote 3.5 disk
Gepost door Baron_Floppy op vrijdag 29-06-2001 om 23:13:53
Yipee eerste post

Zijn er nog mensen die vanuit Rotterdam naar Zeewolde vertrekken en vice versa?
Ben anders weer ca 45 piek aan reiskosten kwijt
----------------------------------------
To live is to die
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.