Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op dinsdag 03-02-2009 om 21:40:07
Please check ff men nieuwe beat op myspace! Zit denk ik wel een relaxte vibe aan de beat. Check em. comment. En geef ff feedback!!

On The Edge

http://www.myspace.com/lerriebeatz
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 03-02-2009 om 21:41:39
Weer perfect gebruik gemaakt van de sample, maar je moet echt leren afmixen. Dat zou het plaatje echt af maken.
Er zit een hele irritante hihat naar links gepanned (dat hoor ik in mijn headphone).
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op dinsdag 03-02-2009 om 21:45:10
Ja idd, en over je drums mag je wel iets minder reverb gooien (kwestie van smaak ook) maar zoiezo de drums meer naar voren laten komen. Sample is idd goed gebruikt, met een betere afmix zou deze beat echt kk aan zijn!
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 03-02-2009 om 21:52:26
woord naar hierboven
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op dinsdag 03-02-2009 om 22:08:02
Thnx voor de feedback weer! Ik weet dat de mix echt kut is, want heb nooit geleerd hoe je moet afmixen! Heeft miss iemand een tutorial of een paar tips? Klopt dat de hat een beetje naar links is! Please meer feedback! Nieuwe beatz zijn in de maak!


Peace
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 03-02-2009 om 22:08:50
Quote:
Brandt schreef op 03-02-2009 @ 21:52
woord naar hierboven


En je kick klinkt ontzettend plat.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op dinsdag 03-02-2009 om 22:32:23
Ja? Vond hem zelf wel oke klinken! Maar zal er op letten! Bedankt
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op dinsdag 03-02-2009 om 23:02:08
Quote:
Lerrie schreef op 03-02-2009 @ 22:08
Thnx voor de feedback weer! Ik weet dat de mix echt kut is, want heb nooit geleerd hoe je moet afmixen! Heeft miss iemand een tutorial of een paar tips? Klopt dat de hat een beetje naar links is! Please meer feedback! Nieuwe beatz zijn in de maak!


Peace


Check het afmix topic dan
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op woensdag 04-02-2009 om 11:05:30
Aight Bedankt Ga dit zeker ff leren! Is super belangrijk ben ik nu wel achter gekomen. ZOnder goede mix is je liedje vrij weinig Thnx voor de feedback enzo!
melle
Gepost door melle op woensdag 04-02-2009 om 11:09:52
beetje veel reverb inderdaad, plus dat ik de kicks en de snare heel erg los van elkaar vind staan, het ritme van je drums is nog wat te statisch, en de kick is wel erg plat inderdaad.
zou er nog even aan door werken kan opzich een nette beat worden, sample gebruik is nice.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op woensdag 04-02-2009 om 11:49:50
Ja klopt! Moet men muziek echt en keer gaan masteren! Alles staat nu los van elkaar! Zal het gaan proberen!

pEACE
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 04-02-2009 om 11:50:34
masteren is wat anders.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op woensdag 04-02-2009 om 14:10:36
Je snapt me toch
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.