Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
maarten-m1 Gepost door maarten-m1 op woensdag 04-02-2009 om 19:44:20
Mij bereikte vandaag het nieuws dat black en elzhi een show doen in arnhem., fokkin dope toch? Geregeld door de the take over, organisatie die vaker op podium Luxor optredens regelt van hip-hop artiesten

thetakeover.hyves.nl en dan check bij shows

sowieso daarbij

Edit:
Even voor de duidelijkheid


datum vrijdag 27 maart
locatie Grote zaal
zaal open 20:30 uur
aanvang 21:00 uur
tickets € 15,00 excl. servicekosten
verkoop start op 17-2-2009

http://www.luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_1264/

Quote:
The Take Over en Luxor Live presenteren één van de meest veelbelovende mc's/producers van de moderne hiphopmovement: Black Milk uit Detroit. Deze ambassadeur van underground hiphop is de go-to producer geworden van artiesten als Guitly Simpson, Pharoahe Monch, Kardinal Offishall en Busta Rhymes, en steeds meer MC's beginnen in de rij te staan voor de beats van Curtis Cross aka Black Milk. Hij laat zich inspireren door DJ Premier, J Dilla, Madlib, James Brown en Parliament, maar ook door Kraftwerk, Stereolab en Tomita. Tegelijkertijd is hij een grote fan van Prince. Black Milk heeft een meeslepend en soulvol geluid en wordt gezien als de grote belofte van de nieuwe generatie hiphopproducers.
Naast hem vinden we de gelauwerde mc uit Detroit, Elzhi. Elzhi zet niet alleen op eervolle wijze de lyrische erfenis van mc's als Rakim, Big Daddy Kane en Kool G Rap voort, maar legt ook de lat van het mc-vakmanschap voor de volgende generatie een stuk hoger. Zijn debuutalbum, ‘The Preface’ met Black Milk als producer is lovend ontvangen.

Het Arnhemse Swenkt Uit bestaat uit mc's Dizzow en Driftig, producer Jeejaa en producer/mc Iemand Anders. Met soulvolle beats in de geest van producers als J Dilla, MF Doom en Madlib, met overtuigende flow gebrachte teksten die daadwerkelijk ergens over gaan, maar waarin ook ruimte is voor gewone gekkigheid, lijken de jongens klaar voor de volgende stap.

The Take Over is Arnhems enige echte hiphopavond, hosted by Yours Truly & DJ Syte. Hiphop leeft in Arnhem en The Take Over is aan... Dus zorg dat je er bij bent....

www.myspace.com/blackmk
www.elzhi.com
www.swenkt-uit.nl
www.thetakeover.hyves.nl
www.thtetakeoverarnhem.blogspot.com

€ 2,00 korting voor houders van CJP, Arnhem card en Domeinpas.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-02-2009 @ 16:20:12 ]

----------------------------------------
in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters.
rame
Gepost door rame op woensdag 04-02-2009 om 19:46:01
Dat mag ik niet missen.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 04-02-2009 om 22:45:41
Hier zou ik wel teringhard bij willen zijn. Ik weet alleen nu al dat vervoer een probleem gaat worden.
maarten-m1 Gepost door maarten-m1 op woensdag 04-02-2009 om 23:19:13
het klopt wss, staat ook op zijn myspace

sowieso erbij, 5 min van mijn huis
----------------------------------------
in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters.
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op woensdag 04-02-2009 om 23:30:43
Ik ben er ook bij
----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 04-02-2009 om 23:56:39
black milk is wel hard, elzhi ken ik weinig van, mischien ga ik hier wel heen
----------------------------------------
Jos de Boss
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 05-02-2009 om 13:21:32
Ik kan je alvast zeggen dat Elzhi ook hard is. Hij past perfect bij Black Milk beats.
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 05-02-2009 om 15:42:14
Zeer nice.
Maar ik wacht wel tot ie een keer naar A'dam komt.


Edit:

Deze moet ik even delen

Bishop Lamont & Black Milk ft Phat Kat and Elzhi - Goatit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2009 @ 15:44:49 ]
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op donderdag 05-02-2009 om 15:45:29
ik heb hem al eens gezien samen met bishop lamont en guilty simpson in roffa
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 05-02-2009 om 15:47:18
Bishop, word?.

Shit..
Jere Gepost door Jere op vrijdag 06-02-2009 om 10:40:07
komt Phat Kat dan ook mee? dan heb je een ruig clubje daar in Gelrestad
----------------------------------------
www.jere-me.com
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 06-02-2009 om 10:43:50
elzhi - The Preface is een dik album!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 06-02-2009 om 12:52:37
Dopeee, ze hebben vorig jaar allebei een heel tof album uitgebracht, beetje jammer van de locatie alleen...
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Rpippo
HIPHOP FOR LIFE
Gepost door Rpippo op vrijdag 06-02-2009 om 17:07:02
Wat maakt de locatie nou uit, ook al komen deze gasten in een kartonnen doos zou 't nog te erg zijn!!! Elzhi en Black Milk zijn gewoon niet normaal....
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 06-02-2009 om 17:16:04
Ik zie ze idd liever in een kartonnen doos bij Den Haag Hollands Spoor, dan in fucking Arnhem of all places
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 06-02-2009 om 17:30:07
Inderdaad. Er komen nooit zulke acts in Zeeland. Wat fucking jammer is.
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 14-02-2009 om 22:47:06
Zou Royce meekomen? Twee dagen later is 'ie toch in NL, kan hij net zo goed Arhnem meepakken!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 14-02-2009 om 23:13:13
nee
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 14-02-2009 om 23:18:49
Party pooper.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 14-02-2009 om 23:19:36
en realist
Leyla
Gepost door Leyla op woensdag 18-02-2009 om 16:18:49
It's set!

http://www.luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_1264/

Quote:
The Take Over en Luxor Live presenteren één van de meest veelbelovende mc's/producers van de moderne hiphopmovement: Black Milk uit Detroit. Deze ambassadeur van underground hiphop is de go-to producer geworden van artiesten als Guitly Simpson, Pharoahe Monch, Kardinal Offishall en Busta Rhymes, en steeds meer MC's beginnen in de rij te staan voor de beats van Curtis Cross aka Black Milk. Hij laat zich inspireren door DJ Premier, J Dilla, Madlib, James Brown en Parliament, maar ook door Kraftwerk, Stereolab en Tomita. Tegelijkertijd is hij een grote fan van Prince. Black Milk heeft een meeslepend en soulvol geluid en wordt gezien als de grote belofte van de nieuwe generatie hiphopproducers.
Naast hem vinden we de gelauwerde mc uit Detroit, Elzhi. Elzhi zet niet alleen op eervolle wijze de lyrische erfenis van mc's als Rakim, Big Daddy Kane en Kool G Rap voort, maar legt ook de lat van het mc-vakmanschap voor de volgende generatie een stuk hoger. Zijn debuutalbum, ‘The Preface’ met Black Milk als producer is lovend ontvangen.

Het Arnhemse Swenkt Uit bestaat uit mc's Dizzow en Driftig, producer Jeejaa en producer/mc Iemand Anders. Met soulvolle beats in de geest van producers als J Dilla, MF Doom en Madlib, met overtuigende flow gebrachte teksten die daadwerkelijk ergens over gaan, maar waarin ook ruimte is voor gewone gekkigheid, lijken de jongens klaar voor de volgende stap.

The Take Over is Arnhems enige echte hiphopavond, hosted by Yours Truly & DJ Syte. Hiphop leeft in Arnhem en The Take Over is aan... Dus zorg dat je er bij bent....

www.myspace.com/blackmk
www.elzhi.com
www.swenkt-uit.nl
www.thetakeover.hyves.nl
www.thtetakeoverarnhem.blogspot.com

€ 2,00 korting voor houders van CJP, Arnhem card en Domeinpas.

----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
maarten-m1 Gepost door maarten-m1 op vrijdag 27-03-2009 om 19:26:44
ofcourse, vanavond wordt dope
----------------------------------------
in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters.
rame
Gepost door rame op vrijdag 27-03-2009 om 21:16:02
Beetje jammer dat ik dit nu pas weer lees.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 27-03-2009 om 21:38:43
Sja ik wilde hier zo graag naartoe maar ik ben ziek (al een lange tijd dus ik heb toch geen kaartje).
maarten-m1 Gepost door maarten-m1 op zaterdag 28-03-2009 om 00:52:45
shit was aan als hell, elzhi was dope, black milk ging nog met zijn mpc spelen live on stage! was erg dope
----------------------------------------
in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zaterdag 28-03-2009 om 12:49:05
Ik ben verdrietig.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 28-03-2009 om 16:45:24
ow ja dat was dus gisteren...jammer dope dat t dope was iig
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.