Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Dusk Productionz Gepost door Dusk Productionz op donderdag 15-01-2004 om 23:41:51
Jawel mensen: de clip zit volop in rotatie bij jimTV (oa 411, Puur Belgisch) als bij TMF (oa Cool Sweat, Exit en Essentieel Belgisch) en ook Studio Brussel lust hem (rauw).

Maar we hebben ook jullie steun nodig: http://www.humo.be/Toppers/start.asp en dan stemmen met 3 puntjes voor Castro. Doe het desnoods voor de boodschap

Een mailtje naar een van deze mannen en vrouwen kan ook ons helpen (maar stalk ze niet he):
exit@tmf.be coolsweat@tmf.be nick@tmf.be zoom@tmf.be gerrit@jim.be ilse@jim.be

Thanx!



De laatste 40 CDsingles van Herfst 2057 (met oa Eens) zitten nu bij het promopakket van 20 Euro en de CD's en de T-shirts kosten deze maand maar 15 Euro ipv 17, alles incl. verzending. Bestellen via info@ castro punt be. De XXLs zijn wel op. Vrouwenmaatjes gaan aan 10 Euro (ook in rood en geel)

LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 15-01-2004 om 23:49:40
gestemd
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 16-01-2004 om 07:23:16
gedaan.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 16-01-2004 om 14:16:55
gestemd, ik herfts!!!!!! (mmmm nee dat heb ik niet getikt)
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
DDM
Antwaarpe
Gepost door DDM op zondag 18-01-2004 om 18:25:29
gestemd.
----------------------------------------
Nederlandse Antwerpenaar tot op het bot
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 19-01-2004 om 14:42:21
Gister gestemd vergeten dat hier te melden.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.