Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
sPace![]() |
![]() | ![]() |
Weet er iemand een vette tekst om op een T-shirt te zetten? (voor carnaval) ---------------------------------------- sPace, geen spatie! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Neger ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Ik vind "Het monster van Fit ness" wel gruwelijk .. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Tjonge jonge, wat weer een topic op een hiphop forum, proficiat knul!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Cernafal. | ||
sPace![]() |
![]() | ![]() |
Quote: OUWESCHOOLGAST schreef op 08-02-2009 @ 21:06 Tjonge jonge, wat weer een topic op een hiphop forum, proficiat knul!!! Wat heeft dit topic met hiphop te maken? Het grote voetbal topic seizoen 2008/2009 Deel 37 ---------------------------------------- sPace, geen spatie! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
'mijn moeder neukt beter als die van jouw' | ||
Dan ken jij die van mij nog niet.. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: sPace schreef op 08-02-2009 @ 21:17 Wat heeft dit topic met hiphop te maken? Het grote voetbal topic seizoen 2008/2009 Deel 37 En dat is voor jou weer een reden om nóg zo'n bullshit topic aan te maken? | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Op voorkant: 'Zie achterkant' Op achterkant: 'Zie voorkant' Bazenshit ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
wat je zegt ben je zelf geloof me, je krijgt grappige reacties | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Carnevallus ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Chiliconcarnaval | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Hehe of Op de voorkant: wat achterop staat is de waarheid Op de achterkant: wat voorop staat is verzonnen ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
<Plaatje van een auto die van een klif afrijdt> <tekst eronder> Kar, na val. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
NLSFLOW Literatuur ![]() |
![]() | ![]() |
Kankerval ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zag eens zo´n alto lopen "I'm not deaf, i'm just ignoring you" Wel vet toch. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik dacht iets meer aan kankerval ---------------------------------------- niet | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
'Ik doe alles voor een breezer' ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
ParaNormaal is heel gewoon |
![]() | ![]() |
Ik zou gewoon neerzetten.. Neuken? ---------------------------------------- para\\el verbonden | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha, die bovenste van Jespertje ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
haha deze ook![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2009 @ 00:58:06 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jere | ![]() | ![]() |
kraf nalaf... TRRrr ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
Osmo onkruid ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 09-02-2009 @ 00:13 Zag eens zo´n alto lopen "I'm not deaf, i'm just ignoring you" Wel vet toch. das een t-shirt van de heideroosjes ![]() ---------------------------------------- hijacking topics since ipi muu! | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 08-02-2009 @ 21:44 <Plaatje van een auto die van een klif afrijdt> <tekst eronder> Kar, na val. Hehe En dan op de voorkant de auto crash foto van Partysquad, daaronder 'Kar-na-val' . Op de achtergrond, ' Maak ' m Stuk'. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
King_a![]() |
![]() | ![]() |
/\ bier in bier uit \/ ---------------------------------------- Usb | ||
![]() | ![]() |
Ik ben heter dan je waterkoker | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
maakt deze tekst me shirt lame ? of Ik wist niks beters of Valt dit shirt jou op ? of Hey ! Nee laat maar of ik ben pas happy met een pepsi | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Rehab is for quiters. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Mocht je dit lezen terwijl ik op grond lig, zet me dan even terug op mijn kruk. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
nee hij gaat toch van, als je dit kan lezen, zet me dan weer terug op mn kruk en dan op de kop? | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan ook bier drinken zonder lol te hebben ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Meer negers, minder scotoe ![]() https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16182 [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2009 @ 20:53:06 ] ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |