Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op zondag 12-07-2009 om 16:31:11
jmmr van het geluid. gelukkig kwam dat bij de FB goed
----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 12-07-2009 om 16:35:20
Quote:
Leyla schreef op 12-07-2009 @ 12:12
Ik denk dat ik echt te oud word voor gratis festivals waar elke randdebiel kan komen,
en veel jongeren gewoon komen om een beetje te hangen en irritant te doen...

Word. Maar dat heb ik al best snel.

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op zondag 12-07-2009 om 18:03:15
Quote:
Eppo schreef op 09-07-2009 @ 15:57
(...)

gooi dan wel gemikt anders zou het verspilling van drank zijn

roze nike hiphop
haha

paupert

Je snapt natuurlijk dat ik een grapje maak?

Toffe dag gehad alleen het nadeel van gratis festivals is inderdaad dat er idioot volk op afkomt. Ik stond gewoon een beetje mee te doen bij Zwart Licht maar ik stond alleen niet helemaal vooraan omdat het inmiddels al best druk was.

Werd ik aangesproken door zo'n figuurtje air max, trainingsbroek, nike jas en z'n petje belachelijk strak aangetrokken of ik stil wou blijven staan.
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 12-07-2009 om 19:36:21
Quote:
Paupert schreef op 12-07-2009 @ 18:03
Werd ik aangesproken door zo'n figuurtje air max, trainingsbroek, nike jas en z'n petje belachelijk strak aangetrokken of ik stil wou blijven staan.


word wat een kutvolk is dat ze zijn met 10.000, all looking the same.
heb er ook dikwijls mee te maken op evenementen en ook gewoon op straat en school erger me der kapot aan
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op zondag 12-07-2009 om 19:43:37
Quote:
kdubbelbee schreef op 12-07-2009 @ 16:31
jmmr van het geluid. gelukkig kwam dat bij de FB goed


dat vond ik denk ik nog het meest irritante er aan
dat heltah skeltah kut geluid hadden en dan de fakkel weer goed, sloeg egt nergens op.

heb me wel goed vermaakt alleen dat ik een flinke kater had van vrijdag dus moest egt even in komen

dio was verschrikkelijk die fop beatboxer was helemaal waardeloos
vond cartes en kleine jay erg lang duren
had ik ook een beetje bij zwartlicht maar dat trok ik nog wel

heltah skeltah heeft bij mij egt de avond gemaakt
als hun nie kwamen was ik er ook niet heen gegaan, vind het jammer dat elk hiphop festival een beetje dezelfde line up heeft
jiggy zwartlicht cartes kleine jay enz.

wie heeft die dude gezien die als een mongool danste die kerel was egt te dope voor woorden
allemaal mee zn handen wapperen en shit
haha harde shit

en paupert ik neem je niets kwalijk hoor hihi
we maken nou eenmaal roze nike hiphop
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 12-07-2009 om 20:30:40
Quote:
DirtMcGirt schreef op 12-07-2009 @ 13:25
Dio zei dat iedereen die hem haatte zijn middelvinger op moest steken, dat heb ik dan ook netjes op verzoek gedaan.



----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op maandag 13-07-2009 om 01:37:27
Wou ruim op tijd zijn om kraantje te zien aangezien z'n vorige show in Nijmegen wel hard was. Vond deze alleen zwaar tegenvallen. nog niet wack te noemen maar niet echt geweldig.

Zwart Licht eindelijk gezien, stond vooraan in de pit en zag daar eigenlijk niet veel kinderen. Erg erg Erggg optreden alleen die kerel die op het podium werd gehaald had dat bier helemaal niet gegooid, kwam echt van achter uit het publiek en hij stond voor me.

Jiggy was echt weer PRECIES hetzelfde en vond het ook niet zo'n tof optreden.. Kleine jay cartes geskipped - vrienden haten op kleine jay -.

FB was wel hard, we hadden alleen best kut plaatsen en waarom afsluiten met Schouders ophalen.. kut nummer.

Al met al, Leuk feestje.
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 13-07-2009 om 08:10:46
Quote:
Eppo schreef op 12-07-2009 @ 19:43
wie heeft die dude gezien die als een mongool danste die kerel was egt te dope voor woorden
allemaal mee zn handen wapperen en shit
haha harde shit


Ouwe, ik heb nog een filmpje van die antiheld gemaakt, ik weet alleen niet of ik em op de slaptop krijg.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op maandag 13-07-2009 om 15:25:48
Jiggy had een harde show en Heltah Skeltah is gewoon kankervet.

verder weet ik het niet meer zo goed, daarna dan. waaay to much beer.
----------------------------------------
May the Horse be with you!
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op dinsdag 14-07-2009 om 11:39:32
Quote:
RVR_ schreef op 13-07-2009 @ 01:37

FB was wel hard, we hadden alleen best kut plaatsen en waarom afsluiten met Schouders ophalen.. kut nummer.

Ze sluiten daarmee af omdat dat het eerste nummer van de Fakkelbrigade was.

[quote]Eppo schreef:
als hun nie kwamen was ik er ook niet heen gegaan, vind het jammer dat elk hiphop festival een beetje dezelfde line up heeft
jiggy zwartlicht cartes kleine jay enz.[/b]
Word! Dit is inderdaad wel een beetje zo. Boogiedown had bijv. ook al Jiggy, Zwart Licht en Kleine Jay en Cartes. Deze zijn ook allemaal weer te zien op DVD en dat HIJS festival.
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 14-07-2009 om 11:44:00
........ Heb je ook verder gekeken dan die namen of? DVD staat ook vol met namen die ik in ieder geval nog nergens anders - of slechts een enkele keer heb gezien. HIJS festival same story. Bepaalde namen trekken nou eenmaal meer publiek, maar dit is wel erg kort door de bocht.
----------------------------------------
Sabr
ventsupervent Gepost door ventsupervent op dinsdag 14-07-2009 om 13:11:44
hou is op outshining het gaat hier juist NIET om DVD en smoelwerk.. maar al die kutfestivals met dezelfde line-up..

boogiedown, roffest, hiphop in duketown.. 3 x is al genoeg en dan hebje nog shit als new attraction waar ook nog wat dezelfde namen staan enz

pak 1 festival mee en je heb alles gezien en dan wil je heltah skeltah zien sta je weer hele dag dezelfde acts te checken
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 14-07-2009 om 13:13:32
Niet dat er andere nlhiphop-acts zijn ofzo..
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
ventsupervent Gepost door ventsupervent op dinsdag 14-07-2009 om 13:35:32
meer dan genoeg toch? of miste ik je sarcasme nu even
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 14-07-2009 om 13:41:03
Naast Jiggy, Kleine Jay & Cartes en een handjevol Top Notch-dingen?

Nee..
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
ventsupervent Gepost door ventsupervent op dinsdag 14-07-2009 om 13:47:53
hmm ik zou zelf liever een show van skenkie checken dan jiggy z'n ingestudeerde dansjes voor de 5e keer
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 14-07-2009 om 14:08:22
Outshining hou eens op? Hou je issues even lekker bij je, we weten nu wel dat je letterlijk op alles wat ik zeg haat, oud nieuws, bedenk wat nieuws of ga je ergens anders illusies lopen maken.

Het is gewoon een feit dat bepaalde acts bijna standaard op het programma staan, ik geef hier gewoon een voorbeeld waar dat niet het geval is. Take it or leave it.


----------------------------------------
Sabr
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op dinsdag 14-07-2009 om 14:15:18
Ja maar dat is ook niet zo raar, die namen trekken publiek en zijn dé namen van nederhop op t moment.. skenkie liep wel gewoon rond in de pit tijdens zwart licht volgens mij, J.A.E. ook.

HHID had wel Kraantje, Breda had Foto, Heltah Skeltah/ Dilated Peoples.

Ik zie ook liever wat afwisseling in de festivals, of dat artiesten voor wat afwisseling zorgen want Jiggy's laatste 5 shows die ik gezien heb waren allemaal 't zelfde. bijna.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2009 @ 14:15:53 ]

----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 14-07-2009 om 14:18:49
True, heb je ook een punt. Het is logisch dat bepaalde 'grote namen' standaard worden aangetrokken, tis niet altijd even dope want 5x dezelfde show wordt ook vervelend. M'n punt was alleen dat die afwisseling er toch wel is, náást die grote acts. Per.verz op DVD om maar wat te noemen, kun je janken dat het hier niet om DVD gaat, ik ben blij dat die man er staat. Klaar.

----------------------------------------
Sabr
ventsupervent Gepost door ventsupervent op dinsdag 14-07-2009 om 14:22:20
hou is op is iets wat ik elke dag zeg.. ik heb geen issues met jou of met niemand op dit forum. dat jij denkt dat ik per se "haat" op alles wat je zegt zal dan wel ik trek me die forum bullshit nooit zo aan eigenlijk.

ik bedoel meer jij komt gelijk met de festivals waar de standaard line-up NIET het geval is.. maar daar hadden we het dan ook niet over op dit moment. Plus dat zijn 2 festivals waarvoor je moet betalen en die shit die ik noem (behalve roffest) is gratis. ik vind het gewoon bullshit dat iedereen hetzelfde festival organiseert maar het anders noemt thats all
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 14-07-2009 om 14:26:08
Jullie hebben echt issues.

Als je de line-up niet tof vindt of al 5 keer gezien hebt ga je er toch niet naartoe?
ventsupervent Gepost door ventsupervent op dinsdag 14-07-2009 om 14:35:21
nah je begrijpt het niet.. een dagje weg naar een gratis hiphopfestival is sowieso altijd keihard.. tis dan ook mee reen luxeprobleem maar zonder me druk te maken wilde ik gewoon ff zeggen dat ze best voor wat meer variatie mogen zorgen.

mensen vatten mij verkeerd op tho kan ik niet goed tegen dus moest het ff uitleggen
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 14-07-2009 om 14:42:29
Quote:
Nickert schreef op 14-07-2009 @ 14:26
Jullie hebben echt issues.

Als je de line-up niet tof vindt of al 5 keer gezien hebt ga je er toch niet naartoe?


en dat doe ik dan ook niet, dus dat valt ook wel weer mee.
----------------------------------------
Sabr
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op dinsdag 14-07-2009 om 17:46:41
Quote:
ventsupervent schreef op 14-07-2009 @ 14:35
nah je begrijpt het niet.. een dagje weg naar een gratis hiphopfestival is sowieso altijd keihard.. tis dan ook mee reen luxeprobleem maar zonder me druk te maken wilde ik gewoon ff zeggen dat ze best voor wat meer variatie mogen zorgen.

mensen vatten mij verkeerd op tho kan ik niet goed tegen dus moest het ff uitleggen


ik snap jou ook niet leg het nog is uit ?
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op dinsdag 14-07-2009 om 19:04:10
Dat overal bijna dezelfde line up is onder een andere naam.
Is ook niet zo heel raar maar er zitten zoals Outshining ook wel uitzonderingen aan.. en tussen Heltah Skeltah / Dilated Peoples.. Kraantje Pappie / Fotosynthese en MO & Brakko/Winne zit zeker een verschil.
om even boogie down en Hiphop in duketown te vergelijken.

DVD heeft dan nog wel veel andere line up met ook een hoop 'onbekende' acts; Per.Verz, Overtref zo even uit m'n hoofd.

Maar dit topic gaat nog steeds over HHID en is niet festival-line-up-disscusie.

----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op dinsdag 14-07-2009 om 19:10:13
Quote:
Nickert schreef op 14-07-2009 @ 14:26
Als je de line-up niet tof vindt of al 5 keer gezien hebt ga je er toch niet naartoe?


Word, die shit is gratis, je hebt niks te willen! Organiseer anders zelf een gratis hiphop festival
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 14-07-2009 om 19:24:29
Ook al zou je DVD & HIJS erbuiten houden zoals frustyboy hier wil, dan hou je nog genoeg acts over.. en zo niet dan check je gewoon niet goed genoeg. Grote namen zijn mensentrekkers maar vaak staan er op zn minst een paar namen die niet bij het grote publiek bekend zijn. Al die festivals over één kam gaan scheren is ook wel quite lame. Digg je het niet, ga je niet, heel simpel.

----------------------------------------
Sabr
ventsupervent Gepost door ventsupervent op dinsdag 14-07-2009 om 19:46:46
outshining eat a dick
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 14-07-2009 om 19:49:23
Volwassen kerel ben je ook hè, allerminst voorspelbaar ook.
----------------------------------------
Sabr
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.