Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
MileZ Gepost door MileZ op vrijdag 16-01-2004 om 16:20:12
Had me ook al aangemeld op de Hiphopleeft community maar ik merk dat dat forum minder actief is.. En aangezien er wat haast bij geboden is post ik hier ook maar ff

Ten eerste, ik ben inderdaad speciaal aangemeld voor dit topic.

Waarom dat? Ik produceer al een aantal jaar muziek, meestal 'dance' in de breedste zin van het woord. De laatste paar dagen ben ik vrij druk geweest met het maken van een stuk muziek in de stijl van de Audio Bullys en Dizzee Rascal.. Een soort hiphop met vrij stevige beats dus.
De track zelf is vrij treurig en bevat een sample uit Baby Birdman's 'What ever happened to that boy'

De reden waarom ik dit topic aanmaak is omdat ik iemand zoek die eigen teksten heeft en graag met mij wil samenwerken om de track van lyrics te voorzien.

Ik zoek dus iemand die zelf teksten heeft die passen in het sfeertje van de track (mag engels zijn, liefst nederlands), ergens over gaan (dus geen 'dis teksten' of teskten over 'bitchez in da hood oid.) De track loopt op 100bpm en een preview is hier te beluisteren:

KLIK HIER

Geinterresseerden kunnen reageren in dit topic

Op of aanmerkingen over het nummer zijn ook meer dan welkom
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2004 @ 16:21:04 ]

----------------------------------------
music is the answer..
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 16-01-2004 om 16:52:35
probeer www.hiphopinjesmoel.com/forum ook eens, zitten naar mijn weten meer mc's dan hiero
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 16-01-2004 om 16:53:51
"Hiphopleeft community" hehe wat de fok is dat dan
SmrildA Gepost door SmrildA op vrijdag 16-01-2004 om 17:59:47
Klinkt ntresant, wel veel gesamled he.
Ik kan wel rappen en ik heb teksten maar ik woon in België. Probeer eens aan Fruityloops 3 pro te geraken daar kan je een tekst invoeren in je PC en dat programma maakt er lyrics van.

SmrildA
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 16-01-2004 om 18:09:00
What happens to that boy is wel cool, maar het nummer is erg recent, dus ik zou oppassen daarme... verder klinkt het best oke

[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2004 @ 18:09:51 ]
Female
Gaitri
Gepost door Female op vrijdag 16-01-2004 om 18:47:53
dope beat man , hier kan je echt wel lekker op spitte
----------------------------------------
www.FemaleMC.tk
MileZ Gepost door MileZ op vrijdag 16-01-2004 om 19:01:34
Quote:
SmrildA schreef op 16-01-2004 @ 17:59:47
Klinkt ntresant, wel veel gesamled he.
Ik kan wel rappen en ik heb teksten maar ik woon in België. Probeer eens aan Fruityloops 3 pro te geraken daar kan je een tekst invoeren in je PC en dat programma maakt er lyrics van.

SmrildA


Ik gebruik reason en heb software waarmee ik .wav of .mp3 om kan zetten naar bruikbare hapklare brokken, dat is het probleem dus niet

Thnx voor de comments tot zo ver. Ik heb verder echt totaal geen ervaring met rap of hiphop. Ik vind zelfs 99% van de hiphop/rap niet om aan te horen De nieuwe 'grime' stijl die nu aan het opkomen is is iniedergeval al een stuk beter

Maargoed, mocht iemand wat hebben of er iets mee kunnen.. Ik hoor het graag..

[edit]
http://www.hiphopinjesmoel.com/forum/ ga ik zeker even bekijken.. Thnx!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2004 @ 19:31:17 ]

----------------------------------------
music is the answer..
OnrusT Gepost door OnrusT op zaterdag 17-01-2004 om 15:19:43
Aaaight,

graffititekst erop?
hiphopincastricum@killamail.combr />
----------------------------------------
En je weet 't
OnrusT
Lau Gepost door Lau op zaterdag 17-01-2004 om 18:51:13
Zou een Kubus productie kunnen zijn...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 17-01-2004 om 18:55:54
toch ook maar eens gecheckt ... van die pistool sample is jammer, erg standaard. Mag wel iets meer pompen overall maar ik digg dit wel, inderdaad beetje kubus achtig.

Quote:
Ik heb verder echt totaal geen ervaring met rap of hiphop


hehe , kubus komt ook uit de house/trance/drum n bass scene.. je hoort echt dat non hiphop beatmakers hele andere dingen gebruiken dan echte hiphop beatmakers.

maar hij is lekker.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.