Index / Drop je eigen audio / | |
Skarjan eu |
Gepost door Skarjan op zaterdag 14-02-2009 om 01:09:40 | |
Heey
Ik post dit nummer omdat ik een nieuwe mic heb en graag feedback wil hebben over de kwaliteit en dan met name wat er beter kan. Tips, advies ed.
De rap is beetje bullshit maar daar gaat het niet om...
https://www.youtube.com/watch?v=rciLewgjJME |
Tharron New to the rap game |
Gepost door Tharron op zaterdag 14-02-2009 om 03:27:16 | |
Goeie kwaliteit probeer aleen de stem iets zachter te zetten zodat hij niet zo erg der uit knalt en de bas wat lager (dus de bas van je stem) |
FreshS De frisse |
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 14-02-2009 om 09:07:17 | |
als je de kwaliteit wil checken is het niet echt slim om op youtube te zetten..
---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention |
ZatteZakZix Hung like a Horse |
Gepost door ZatteZakZix op zaterdag 14-02-2009 om 10:08:47 | |
ik vind die winterse perikelen wel dope eigenlijk
---------------------------------------- May the Horse be with you! |
Skarjan eu |
Gepost door Skarjan op zaterdag 14-02-2009 om 11:30:11 | |
Haha thnx man, maar niet via youtube dus, ik zal ff kijken of ik mijn soundclick aan de praat krijg.... |
FreshS De frisse |
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 14-02-2009 om 11:34:02 | |
hehe, ik zag dat je collab met RG had, dik [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2009 @ 11:34:12 ]
---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention |
Brandt Nextschool |
Gepost door Brandt op zaterdag 14-02-2009 om 11:47:00 | |
klinkt nogal hol weet niet waarschijnlijk veel weerkaatsing tegen je muren?
|
Skarjan eu |
Gepost door Skarjan op zaterdag 14-02-2009 om 12:08:17 | |
Ja ik denk et wel, ik kan miss binnekort wel al mijn rommel naar mijn ooms oefenruimte nemen en checke hoe het dan klinkt.. Dit had ik opgenomen met overal dekens op de muren
@ FreshS
Ja man maar kreeg beetje beef met hem |
Index / Drop je eigen audio / | |