Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 16-02-2009 om 15:27:10
Aller aller eerste beat, allemaal standaard geluidjes uit fruity natuurlijk, dus ik vraag ook ff om goede tutorials die (beatmakers) jullie hebben geholpen met het maken van beats!
















alvast bedankt
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op maandag 16-02-2009 om 15:28:46
chille beat
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op maandag 16-02-2009 om 16:20:59
Best dope voor eerste beat.
----------------------------------------
Hart van Gout
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 16-02-2009 om 18:14:59
lol, tnx
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op maandag 16-02-2009 om 20:45:09
Tjsa, zosnel mogelijk af van die standaart fruity loops shit. In het begin net zolang kloten totdat je FL onder de knie hebt ( en beatstructuur enz ), en dan kan het beatmaken beginnen.
Moet zeggen dat het voor een aller eerste beat geneens zo heel kut klinkt, die van mij waren nog 100x erger.
weksel
Sir Fixalot
Gepost door weksel op maandag 16-02-2009 om 22:49:46
Haha, ik ben niet zo fan van fruity.. imo kan je beter cubase of reason ergens rippen en daar gewoon harde beats in klappen.

Klinkt niet verkeerd verder ofzo hr voor eerste beat!

Alleen moet je nog wat aan de opbouw van een beat werken..

intro,couplet, refrein enz
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 16-02-2009 om 22:53:09
ach jonge er is niets mis met fl.

En ik vind het ook niet slecht voor je eerste beatbaksel.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Pimm Gepost door Pimm op maandag 16-02-2009 om 22:58:59
FL is prima inderdaad. en als dit echt je eerste beat is, is het inderdaad best wel cool. mijn eerste beats waren echt om te janken.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 17-02-2009 om 11:50:29
ai tnx, ik ga sowieso eerst niet beginnen aan reason of cubase.. shit lijkt me mad ingewikkeld, vooral als je net begint en ik vind fl lekker werken
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
sPace
Gepost door sPace op dinsdag 17-02-2009 om 12:35:36
Gewoon met fl werken, en dit is wel nice hoor voor een eerste beat, je moet nou een beetje beat opbouw gaan doen..dus een beetje afwisseling,hook,verse,intro,outro die dingen, en ga opzoek naar samples gewoon! Misschien ook nog wat vsti, en als je dan beetje bezig bent na een tijdje kun je wat met fx gaan proberen! Op youtube staan sowieso al veel tutorials, meestal wel engels..Succes!
----------------------------------------
sPace, geen spatie!
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op dinsdag 17-02-2009 om 13:48:26
Ik bedoelde ook dat je zosnel mogelijk van de standaart fl sounds afmoest, niet van fl zelf. Gebruik gewoon wat je lekker vind, met fl kan je kenkerveel door vst support. Soms heb ik er wel spijt van dat ik reason gebruik met geen vst support
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 17-02-2009 om 14:00:52
ik doelde ook niet op jou , maar op die gast onder jou
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.