Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
- Niet grappiger doen dan je bent. - Geen bullshit. - Geen hoi, doei, dag. - Beetje op niveau blijven. - Niet alles melden wat je gaat doen. - Geen gescheld of beef. (behalve Do-P) - Niet spammen. -- haaj. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 19:30:26 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
nog einmal Quote: Scholier slaat docente het ziekenhuis in (Novum) - Een 15-jarige vmbo-leerling heeft vrijdag op het Da Vinci College in Roosendaal een docente het ziekenhuis in geslagen. Ze is dinsdag geopereerd aan een viervoudige breuk aan haar jukbeen, bevestigt schooldirecteur Joseph Dekkers woensdag. Ze raakte ook gewond aan een oogkas. De scholier was volgens hem bij het betreden van het klaslokaal boos omdat een andere leraar zijn telefoon had afgepakt. Toen hij met een stoel gooide zei de docente maatschappijleer daar iets van, waarop hij zijn woede op haar richtte. De politie zegt nog geen aangifte te hebben ontvangen, maar verwacht dat die wel wordt gedaan zodra het slachtoffer daartoe in staat is. De leerling is voorlopig geschorst. de jeugd van tegenwoordig | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
hahaha dat over oppermachtig was niet eens nuttig Bleek ik de laatste van het topic te zijn, dacht ik toch even machtig te zijn.. Om het topic te openen.. Toch te laat.. Maar toch ben ik oppermachtig!!! Hahaha ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja ik dacht a dat je zoiets zei om de reactie 'waarom' uit te lokken zodat jij blabla kon zeggen en nieuw topic openen. maar ik was oppermachtiger want ik ben die opperrrraaaaaap. ![]() | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
Maar ik rap ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
maar ik rapper. | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
hm.. Maar ik zit op mn iPhone en rappen is geen spelletje Wil je leren flowen kom dan naar rotterdam en geef me een belletje.. Nu ben ik high ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
bRAP | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
uh maar ik zit op mn laptop en zie rappen als een game misschien ben ik niet scherp maar mn zinnen steken gemeen!!!!!!!!! hihi | ||
![]() | ![]() |
boeja! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
zoek deking!! | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
zwaar aan de belgische bieries!!!! | ||
![]() | ![]() |
hij zit in peking! | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 02:45:55 ] | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
haha, die eerste is kk dope | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
zohee. zwaar aan de dope. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Teeering, ik heb echt een vreemd slaapritme de laatste tijd, pfff. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
tsjah.. je gaat nu toch carnaval tegoed dus heeft geen zin meer dat proberen te fixxen. ![]() (of al volop bezig natuurlijk) [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 09:16:09 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, ja juist ik ga waarschijnlijk vanavond al wel beginnen inderdaad. En check dit, had een keer in tien minuten zo'n gare voice-over gemaakt. is bijna 400.000 keer bekeken wtf. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind 'm echt totaal niet grappig, denk dat ik te oud en verstandig word of iets ![]() Oh kijk, hier ben je wel populair! http://www.tussenhaakjes.nl/forum/view/id/50142/d/bert_zit_te_zeuren_op_ernie Jeetje, je hebt zelfs een onderscheiding ![]() Onderscheidingen voor deze video (1) #95 - Most Discussed (All Time) - Humor [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 11:39:34 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Fuck You I Am Cat haha geweldig! Alleen katten zijn kutbeeste ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 19-02-2009 @ 02:35 zoek deking!! Je avatar kan echt niet man... Boxxy is kankerwack. ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 19-02-2009 @ 11:33 Ik vind 'm echt totaal niet grappig, denk dat ik te oud en verstandig word of iets ![]() Oh kijk, hier ben je wel populair! http://www.tussenhaakjes.nl/forum/view/id/50142/d/bert_zit_te_zeuren_op_ernie Jeetje, je hebt zelfs een onderscheiding ![]() Onderscheidingen voor deze video (1) #95 - Most Discussed (All Time) - Humor Haha, zelfs ik ben er uitgegroeid, kan alleen wel lachen om die 880 comments over t feit dat er nogal veel kanker word gezegd. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Swike hij is nog best aan ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 19-02-2009 @ 12:21 (...) Je avatar kan echt niet man... Boxxy is kankerwack. ![]() Klopt | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Goedenmiddag NLHH, iedereen weer wakker? | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Sowieso! Eerste vakantiedag, maar omdat ik dinsdag mijn afspraak bij de tandarts was vergeten mocht ik vandaag om 8 uur 'sochtends komen ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
haha dat is vervelend inderdaad, mijn vakantie zit er al weer bijna op dat is pas triest! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Boxxy is koel [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 14:42:43 ] | ||
![]() | ![]() |
Geen woorden voor! ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 19-02-2009 @ 01:02 - Geen gescheld of beef. kanker ![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
oke zal ik die er dan voor je uithalen ? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Godverdommeeeeeeeeeeh!!! ![]() Tha Dogg Pound naar Nederland! (als het geen grap is).. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Het is een grap. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Slowchat 345 x 17 pagina's x 30 comments Dat zijn 175.950 onzin comments sinds het begin van dit forum En kom niet wijs doen, want ik weet dat het niet precies klopt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 19:37:43 ] ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
dus? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 19-02-2009 @ 19:20 Geen woorden voor! Nee, serieus. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Erg dope Melle. Het is gewoon een erg fijne werkwijze als je alles zo bij de hand hebt en je alles zo in kan spelen. Werk eigenlijk ook op die manier als ik muziek maak. Alleen dan niet een MPC als basisstation, maar Logic. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
wou dat ik al die shit had, lijkt me zo nice werken. maarja less is more ofzo ![]() ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Ja al die shit heb ik natuurlijk ook niet. Maar als je het hebt dan is het heel erg makkelijk en natuurlijk werken. En ik denk niet dat less per se more is als het hier op aankomt. Als je een stukje gitaar in je beat wil dan is het erg handig als je even je gitaar kan pakken en een stukje kan inspelen. Als je dan geen gitaar hebt wordt dat alweer een stuk lastiger omdat je moet gaan zoeken naar samples. Een mic voor eigen samples is ook wel handig though. Zelfgemaakte shaker opnemen, tamboerijn, claps, etc. | ||
ChillingSkills![]() |
![]() | ![]() |
Quote: melle schreef op 19-02-2009 @ 20:13 keeenker wat vet. die gast heeft het echt goed voor elkaar met al die spullen ![]() ---------------------------------------- Armed in gear because I just broke out the prison Charged by the system, for murdering the rhythm | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Jeej jeej Nickert is terug met dank aan Leyla. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
*kuch* | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
en Dapster natuurlijk. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Dat heb je echt wel door als die geplaatst word. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil verkering met Cookie! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
en ik wil verkering met jan klaas ofz klaas vaak die met slaapzand.. damn kutritme. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hallo! 't Is weer es veelste vroeg vandaag natuurlijk. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |