Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 03-04-2009 om 21:48:18
Pics van die chick moeten we hebben.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 07-04-2009 om 20:17:27
Shit was lauw inderdaad, Dogg Pound was hard, E-40 vond ik gelijk al niks en ben toen naar buiten gegaan. Dansende chick ofzo dus ook niet gezien.
Toen ik terug kwam was de laatste track van hem bezig, toen ff met sticks gesproken die nog niet lang binnen was maar E-40 ook niks vond.
Too Short vervolgens was letterlijk too short, tijdens het eerste nummer spitte ie al gelijk naast de beat, om zich vervolgens te verontschuldigen en zei dat ie kneiterstoned was.
Too Short had het toen voor mij al een beetje verpest en kon me verder niet boeien, vond z'n stemgebruik kut en z'n tracks sowieso eigenlijk niet dope.

Toen had ik eigenlijk al weggemoeten maar we besloten te blijven, en maar goed ook want Xzibit was echt keihard, net als Ice Cube, eigenlijk niks dan harde nummers.
Uiteindelijk een taxi genomen naar huis, 130 euro kwijt aan taxi, 4 uur thuis en half 8 weer op, maar het was het waard voor Dogg Pound, Xzibit & Ice Cube, jammer van Too Short en E-40 maarja je kan niet alles hebben.
----------------------------------------
Jos de Boss
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 17-04-2009 om 13:44:45
We kwamen binnen toen Dogg Pound al bezig was, teeeeeering
Maar ik kwam al snel in de stemming door Daz en Kurupt, avond begon goed
Helaas had 1 maat van me een zeer dak, dus moesten we rond E40 een paar maal naar buiten
Blijkt dat ik daardoor dus B Legit heb gemist, en godver de godver dus ook Tha Dogg Pound weer gemist toen ze bij E40 op het podium kwamen
Too Short vond ik zelf wel meesterlijk, veel van zijn oude tracks gehoord, en bij zijn nieuwe Lil John achtige shit mooi ff smoken
Al met al heeft Too Short mij positief verrast, de laatste jaren vond ik hem wat minder, maar om het zo live mee te maken vond ik wel weer heel dik
Muggs deed zijn ding ook al ging het een beetje langs me heen, ik was al goed in de stemming zeg maar geheh
Xzibit was ook weer ouderwets hard, die gast blijft gewoon energiek, Ice Cube was natuurlijk ook gewoon de shit
Wat ikzelf ook gruwlelijk vond was dat Cube WC had meegenomen, zodoende werden er weer een paar dikke West Side Connection nummers gepompt
En ik vond het wel sick om te zien hoe WC de zaal bespeelde, je weet wel C Walk cha cha cha

Super avond
Hellas eenmalig denk ik (door de tegenvallende verkoop)
Al zei de Dogg Pound terug te komen de volgende maal, maar dan met Snoop

Oh ja, het was opgezet door Dubcnn, een internetsite die ik al best een tijdje volg, dope dat zei dit feest mogelijk hebben gemaakt
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.