Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 19-02-2009 om 21:08:22
Ben weer is bezig geweest met een conceptje die waarschijnlijk niet zo snel uitgewerkt gaat worden.. maar ooit vast wel eens een keer.. Listen and read so ya can give me some feed!

http://www.zshare.net/audio/558815392738714b/

Maandag 10 april tweeduizend en zes
Brenda Tiel lag stil gekluisterd aan bed
haar noodlot kwam in zicht, herstellen was onmogelijk
wat kanker haar heeft aangericht, dat hou je niet voor mogelijk
ze wist zich groot te houden door emoties op te kroppen
en veegde met haar mouwen tranen weg om ze te stoppen
het was nog hartje zomer en genoot van alles wat ze deed
maar dat werd haar ontnomen omdat ze aan die kankerziekte leed
cru gezegd, maar dat verwoord de pijn in haar gedachten
als ze continu weer vocht tegen pijlzware krachten
maar zij was duidelijk van mening; "Je hebt het of je hebt het niet,
er bestaat geen wil, je hebt te leven met verdriet"
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op donderdag 19-02-2009 om 22:11:54
haha je stem klinkt grappig man. lijkt wel alsof je je stem zo probeert te forceren of is dit je normale stem?
tekst zit wel goed in elkaar, vind het goed verwoord en het rijmt iig goed, al kan ik hier niet echt veel over zeggen, niet mijn ding ook dit soort tracks.


Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 19-02-2009 om 22:22:59
thx voor 't checken.

Stemdiscussie van mij is al vaker gevoerd, dit is mijn normale stem.
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 20-02-2009 om 16:17:21
Anyone?
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 20-02-2009 om 16:25:31
mja vind het wel een nice concept maar het valt zo moeilijk te verbeteren omdat het een gevoelig dinges is en dan is het toch wel je eigen gevoel wat je hier uit.
ik vind verder niet echt dat er perse iets moet verbeterd worden hoor maar zegmaar.. dat wou ik even zeggen hahah maar je zegt het wel heel recht voor zn raap wat ik zelf anders zou doen maar dat maakt het ook wel weer beter juist denkik want er zijn al zoveel van die softe 'omg' tekstjes weetjewel.

dus, netjes!
Pimm Gepost door Pimm op vrijdag 20-02-2009 om 16:33:13
ik vind het een vrij saaie tekst eigenlijk. zit teksttechnisch en dergelijk best goed in elkaar(heb de track niet geluisterd, dus weet niets over je flow ofzo), maar ik vind het echt saai. je word niet meegesleept in de tekst, je krijgt geen gevoel van medelijden of iets dergelijks.. daarvoor is ie ook nog wat te kort denk ik. ik zou er wat langer over doen, en het ook wat 'leuker' maken door de persoon wat identieker te maken dan ze nu is in de tekst. want de persoon waar jij het over hebt, is een soort die iedereen wel kent, en dan is het niet echt interessant om naar te luisteren, snap je? het is een leuk concept, maar maak het verhaal wat boeiender, en niet te voorspelbaar.

misschien edit ik later wel wat commentaar over de track zelf, die heb ik niet gehoord.
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 20-02-2009 om 16:36:55
Thx Aapje en Pim.

De persoon wil ik al lopende het verhaal identieker maken.. Dat komt nog en was in eerste instantie ook mijn insteek om een storytelling verhaaltje te maken. Ik kan me volledig vinden in je reactie. thx
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 25-02-2009 om 22:03:33
Iemand nog tips?
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 25-02-2009 om 22:15:55
vind je stemgebruik wel beter in deze, maar je klinkt soms nog steeds of je aan et poepen bent
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 25-02-2009 om 23:01:22
Quote:
-pascool- schreef op 25-02-2009 @ 22:15
vind je stemgebruik wel beter in deze

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0133 sec.