Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op zondag 24-05-2009 om 17:53:06
hele album is zoals gezegd hard. maar toch vind ik de intro track nog het vetst. de verse/zang van sticks
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 24-05-2009 om 18:40:54
intro track vind ik ook het tofst tot nu toe, colucci ook en levensgroot is ook heel relaxt. Verder nog niet supergoed geluisterd, maar deze 3 staan de hele dag al op repeat.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zondag 24-05-2009 om 19:35:31
jep en hitte word elke keer luisteren doper
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 24-05-2009 om 19:54:38
woord over de intro, colucci en levensgroot, kostbaar vind ik ook hard en nog wel een paar maar moet nog ff goed luisteren
----------------------------------------
Jos de Boss
Flo-Willie
Zo Modo
Gepost door Flo-Willie op zondag 24-05-2009 om 21:51:06
Intro idd het hardst, Ty doet dat heerlijk, vind dat gewoon het beste nummer, vind k wel jammer, ik blijf het luisteren en hoop maar dat ik het steeds beter ga vinden, zoals vaak het geval is
----------------------------------------
Flo-willie
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op zondag 24-05-2009 om 22:04:14
ik vind dat altijd zo onzin he ja je moet ut album vaker luisteren, als ik ut slecht vind dat luister ik ut juist niet vaker, en ja nadat ik bij 013 ben geweest moet ik toch zeggen dat dit album gewoon slecht is eigenlijk........
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
n00t
Gepost door n00t op zondag 24-05-2009 om 22:16:27
Quote:
alexmarvel schreef op 24-05-2009 @ 22:04
ik vind dat altijd zo onzin he ja je moet ut album vaker luisteren, als ik ut slecht vind dat luister ik ut juist niet vaker, en ja nadat ik bij 013 ben geweest moet ik toch zeggen dat dit album gewoon slecht is eigenlijk........


is niet waar, sommige albums moeten op je groeien. heel veel mensen hebben moeite met bijv madvillainy de eerste keer, maar als je die tories gewoon een kans geeft en een paar keer intensief luisterd, ontdek je de schoonheid. true story
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2009 @ 22:16:42 ]
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op zondag 24-05-2009 om 22:18:09
Woordje naar n00t.

Duvel is ook zo'n voorbeeld, de meeste vinden het eerst niks en later willen ze niet anders.
n00t
Gepost door n00t op zondag 24-05-2009 om 22:35:25
Quote:
Krozs schreef op 24-05-2009 @ 22:18
Woordje naar n00t.

Duvel is ook zo'n voorbeeld, de meeste vinden het eerst niks en later willen ze niet anders.


daarom is top 40 pop muziek populair bij de mainstream, het is 'toegankelijke' muziek.. Het is catchy, het pakt je, maar meestal ook oppervlakkig. dat is ook de reden waarom platen als madvillain nooit echt zullen aanslaan bij de mainstream, je moet toch goed kijken om de schoonheid ervan te zien.

in ieder geval, de gehele cd heeft mij nog niet helemaal gepakt.. wie wel?
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op zondag 24-05-2009 om 22:39:56
maar dan moet je alle kutmuziek netzo lang luisteren tot je ut mooi vind duvel digde ik ook meteen.......
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op zondag 24-05-2009 om 22:44:36
Ik niet.
Zelfde met MF Doom, paar keer bij paupert gehoord en vond het niet zoveel, nu luister ik het best wel erg veel.

Dit album vind ik wel stuk toegankelijker op sommige nummers na mischien.
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
n00t
Gepost door n00t op zondag 24-05-2009 om 22:47:33
Quote:
alexmarvel schreef op 24-05-2009 @ 22:39
maar dan moet je alle kutmuziek netzo lang luisteren tot je ut mooi vind duvel digde ik ook meteen.......


neeuh is niet waar, als je een cd echt de kans geeft en 3 keer intensief luisterd, kan je er meestal wel een gegrond oordeel over geven.
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op maandag 25-05-2009 om 00:25:40
Quote:
alexmarvel schreef op 24-05-2009 @ 22:04
ik vind dat altijd zo onzin he ja je moet ut album vaker luisteren, als ik ut slecht vind dat luister ik ut juist niet vaker, en ja nadat ik bij 013 ben geweest moet ik toch zeggen dat dit album gewoon slecht is eigenlijk........


"gewoon slecht".
Het is mischien anders en niet wat je verwacht zou hebben maar slecht is het niet te noemen vind ik.
Aan de teksten de flow en het niveau van de beats kunnen niet veel mensen in NL tippen.

Ik vind het tot nu toe een erg goed album en die mixtape heeft ook zeker wel mooie nummers, sowieso nog een solo track van rico die ik nog harder vind dan Kostbaar. Jammer genoeg nog geen CD rip daarvan, morgen hopen dat ik ergens een LTD edition kan vinden
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
duvelfct Gepost door duvelfct op maandag 25-05-2009 om 10:44:51
Met duvel is het gewoon een kwestie van, hate it of love it. Als je dat niet voelt, komt het nooit. Hoewel ik met b.v. Aapotheek een aantal nummers wel steeds beter vond worden naarmate ik hem vaker pompte. Maar de basis van dat album was gewoon kk-hard en daardoor werd ik meteen gegrepen.

Eigen Wereld beetje hetzelfde verhaal, die koste gewoon een aantal malen luisteren, daarna gaat hij gewoon grijs in je cd-speler. Verder, bij Eigen Wereld had ik dat je zelfs bij de 6e of 7e keer luisteren steeds nieuwe dingen ging ontdekken, b.v. meesterwerkjes van Delic die je beter oppikt, of stukken van Rico die je weer op een ander been zetten.

Dit album heeft dat ook wel in zekere mate, toen Hitte b.v. op fakkelteitgroep werd gedropt vond ik hem eerst 'normaal'/'gewoon', maar na een aantal keren gaat ie gewoon hard. Karavaan pakte me meteen, en die platen waar een beetje Jazz-achtige invloeden (b.v Tot hier, Corazon) op te horen zijn, komen ook gewoon gruwelijk, passen ook goed bij de zomer. ART heeft gewoon strak werk afgeleverd op deze, de experimentele beats zijn gewoon tof (beetje vergelijkbaar met het album van Audio Elixer, maar dan nog 2 á 3 stappen verder).
Verder ook weer een aantal ‘rustige/gevoelige’ beats, zoals b.v. op Karavaan, die balans is weer goed (net als op Eigen Wereld). Vergelijken met Delic heeft geen zin, Delic is voor mij absoluut keizer, is niet eerlijk tov ART om vergelijkingen te maken. Het goede van ART vind ik dat de nummers beat-technisch alle kanten op gaan, beginnen soms rustig om halverwege totaal een andere kant op te gaan (b.v. Daar met ons).

Al met al gewoon een album met veel potentie, geen hapklare brokjes die je snel naar binnenwerkt, je moet het de tijd geven, maar dan zul je het 'zoet' ontvangen.

Jspr
Gepost door Jspr op maandag 25-05-2009 om 11:04:21
Levensgroot beat :+

Ik ga me nu toch eens wagen aan de rest van de nummers, allemaal 2x geluisterd en die 3 eerdergenoemde dan wat vaker. Maar ik ben bang dat de rest me toch niet zo gaat bekoren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-05-2009 @ 11:05:06 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op maandag 25-05-2009 om 11:38:08
sja tourdata moge ook wel s bekend worde
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 25-05-2009 om 11:43:07
Inderdaad, zal wel Oosterpoort worden. Na de zomervakantie lijkt me?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op maandag 25-05-2009 om 11:46:21
Denk het wel,
ze staan 30 oktober in Doornroosje in Nijmegen
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 25-05-2009 om 12:04:25
Ik heb nu geluisterd tot Gezegd en Geschreven. De intro en Colucci waren wel tof. Gezegd en geschreven heeft een aardige beat. De rest was eigenlijk best kut, inclusief de teksten (alleen Typhoon heeft wel aardige teksten). What's up met die plastic fruityloops beats op Daar met ons en Kostbaar?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
dap
038
Gepost door dap op maandag 25-05-2009 om 12:06:18
Quote:
Tjappies schreef op 25-05-2009 @ 11:38
sja tourdata moge ook wel s bekend worde


deventer is al bekend, mysteryland ook al.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 25-05-2009 om 12:13:37
Quote:
Twister schreef op 25-05-2009 @ 12:04
Ik heb nu geluisterd tot Gezegd en Geschreven. De intro en Colucci waren wel tof. Gezegd en geschreven heeft een aardige beat. De rest was eigenlijk best kut, inclusief de teksten (alleen Typhoon heeft wel aardige teksten). What's up met die plastic fruityloops beats op Daar met ons en Kostbaar?


Ik ben nu bij Kosmos, nog steeds een zwak album als je het mij vraagt. Jammer.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 25-05-2009 om 13:48:41
Quote:
Jspr schreef op 25-05-2009 @ 11:04
Levensgroot beat :+

Ik ga me nu toch eens wagen aan de rest van de nummers, allemaal 2x geluisterd en die 3 eerdergenoemde dan wat vaker. Maar ik ben bang dat de rest me toch niet zo gaat bekoren.


Bullshit! Erg tof

Groen Gras is ook damn nice
ik beoordeel mijn tracks in windows media player, maar ik heb ze bijna allemaal al 5 sterren gegeven. En ik strooi er niet mee ofzo

kosmos pfoeee
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-05-2009 @ 13:53:47 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 25-05-2009 om 13:53:35
ik vind Groen Gras ook het dikst tot nu toe. Vind wel dat veel nummers op elkaar lijken maar hoe meer ik het luister, hoe meer ik het ga waarderen. Jammer dat James er zo weinig opstaat. Ik vind het eigenlijk een Rico en Sticks album met af en toe 1 van de 3 anderen
----------------------------------------
beng!
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 25-05-2009 om 13:57:04
Wel jammer dat Colucci ook meteen de lekkerste track van het album is, hadden ze niet op 2 moeten zetten.
SwaggerboiiBrace Gepost door SwaggerboiiBrace op maandag 25-05-2009 om 16:12:40
De studiosessie bij die halve tamme rotjoch was helaas representatief voor dit nieuwe album...

Naast de lachwekkende titel van de groep zelf (jointjes brigadiers... jippiej) is eigenlijk alles achteruit gegaan. Saaie (zogenaamd diepgaande? teksten, paar eentonige beats die goed zijn om op in slaap te vallen, facking Lil wayne achtige doowwwn met ons taferelen..... zelfs Duvel gaat mee in de trend; zijn track wordt ook nog ff geraped door dat genuil van Sticks na een pietluttig minuutje.

Ja ik heb het album niet goed geluisterd, maar dat komt omdat ik niet wil dat ik elke keer als ik die godverdomme kenk*r classic spuugdingen opzet wordt herinnerd aan de ondergang van mijn puber helden.

Ieder zijn mening, maar ik vraag me of er nog meer lui zijn die wanhopig verlangen naar spuugdingen die we in de jonge puberjaren nog knalden. Je kan me verstaan toch.......
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op maandag 25-05-2009 om 16:18:56
sja ieder zijn mening... mare iemand toevallig nog een originele spuugdingen liggen waar die vanaf wil ....k heb er wel wat voor over
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 25-05-2009 om 16:19:30
Ik ben meer een Vloeistof/Brandstof-fan.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
michaelll
Gepost door michaelll op maandag 25-05-2009 om 16:26:28
Dit album kon in feite ook alleen maar tegenvallen. Daarom snap ik sommige ook wel. ik vind het daarentegen wel een dope album, niet alles is tof, maar er staan wel een paar dikke tracks op.
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op maandag 25-05-2009 om 16:29:17
Quote:
SwaggerboiiBrace schreef op 25-05-2009 @ 16:12
De studiosessie bij die halve tamme rotjoch was helaas representatief voor dit nieuwe album...

Naast de lachwekkende titel van de groep zelf (jointjes brigadiers... jippiej) is eigenlijk alles achteruit gegaan. Saaie (zogenaamd diepgaande? teksten, paar eentonige beats die goed zijn om op in slaap te vallen, facking Lil wayne achtige doowwwn met ons taferelen..... zelfs Duvel gaat mee in de trend; zijn track wordt ook nog ff geraped door dat genuil van Sticks na een pietluttig minuutje.

Ja ik heb het album niet goed geluisterd, maar dat komt omdat ik niet wil dat ik elke keer als ik die godverdomme kenk*r classic spuugdingen opzet wordt herinnerd aan de ondergang van mijn puber helden.

Ieder zijn mening, maar ik vraag me of er nog meer lui zijn die wanhopig verlangen naar spuugdingen die we in de jonge puberjaren nog knalden. Je kan me verstaan toch.......


Ja vroegah was alles beter. :Z
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 25-05-2009 om 16:43:44
Quote:
SwaggerboiiBrace schreef op 25-05-2009 @ 16:12
De studiosessie bij die halve tamme rotjoch was helaas representatief voor dit nieuwe album...

Naast de lachwekkende titel van de groep zelf (jointjes brigadiers... jippiej) is eigenlijk alles achteruit gegaan. Saaie (zogenaamd diepgaande? teksten, paar eentonige beats die goed zijn om op in slaap te vallen, facking Lil wayne achtige doowwwn met ons taferelen..... zelfs Duvel gaat mee in de trend; zijn track wordt ook nog ff geraped door dat genuil van Sticks na een pietluttig minuutje.


jouw naam is ook lachwekkend.

on:
ik vind het gewoon weer een keihard album hoor. rico bevestigt z'n status als beste rapper in NL, eenzaam aan de top.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-05-2009 @ 16:48:52 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Devill Gepost door Devill op maandag 25-05-2009 om 16:44:41
haha, ik persooonlijk vind het een dope album, klinkt lekker, hebben lol in de nummers, tja ik vind het de moeite waard, misschien waren de vorige anders, maar alsmaar hetzelfde is ook niet leuk, vind deze verandering wel leuk.
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
King_a
Gepost door King_a op maandag 25-05-2009 om 16:55:11
dope album
intro,tot hier,coluci,levensgroot,hitte en exlusief zijn relxt
maar ik luister klassiek van rissk en anon tog meer de laatste tijd echt een kenkerhard album

----------------------------------------
Usb
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 25-05-2009 om 17:03:25
Ik heb het nu een paar keer geluisterd en de enige track die ik echt dope vind is Karavaan, de rest kan ik gewoon niet inkomen.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
n00t
Gepost door n00t op maandag 25-05-2009 om 17:30:13
Quote:
Swike schreef op 25-05-2009 @ 17:03
Ik heb het nu een paar keer geluisterd en de enige track die ik echt dope vind is Karavaan, de rest kan ik gewoon niet inkomen.


intro en colucci niet!?!?!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 25-05-2009 om 17:40:20
wordje naar Swike, Karavaan is echt de beste, meest diepgaande track.
ik vind het vreemd dat ie zo weinig shine krijgt hier, maar Intro en Levensgroot vind ik ook wel nice
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-05-2009 @ 17:40:42 ]
Rick-010 Gepost door Rick-010 op maandag 25-05-2009 om 18:38:53
Wat doet Duvelduvel op deze album?? ze toch een soort van fittie?
Osmo
onkruid
Gepost door Osmo op maandag 25-05-2009 om 18:45:52
zware tegenvaller

al heeft het me wel weer toegezet tot het opzetten van me oude opgezwolle cd's
----------------------------------------
hijacking topics since ipi muu!
c-dubb
Gepost door c-dubb op maandag 25-05-2009 om 19:49:12
Quote:
D_Original schreef op 25-05-2009 @ 16:43
(...)

jouw naam is ook lachwekkend.

on:
ik vind het gewoon weer een keihard album hoor. rico bevestigt z'n status als beste rapper in NL, eenzaam aan de top.



rot op man sticks is the man altijd geweest laatst nog een poll geweest hier en rico kwam echt wel onder sticks.....maar het blijft een mening
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 25-05-2009 om 19:52:19
Quote:
c-dubb schreef op 25-05-2009 @ 19:49
(...)


rot op man sticks is the man altijd geweest laatst nog een poll geweest hier en rico kwam echt wel onder sticks.....maar het blijft een mening


sorry hoor.
ik vind dat rico z'n status als beste rapper in NL bevestigt, eenzaam aan de top naar mijn mening.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-05-2009 @ 19:52:48 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
c-dubb
Gepost door c-dubb op maandag 25-05-2009 om 19:53:52
ja een mening is als een poepgat...iedereen heeft er 1
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op maandag 25-05-2009 om 19:53:55
Quote:
c-dubb schreef op 25-05-2009 @ 19:49
(...)


rot op man sticks is the man altijd geweest laatst nog een poll geweest hier en rico kwam echt wel onder sticks.....maar het blijft een mening


Inderdaad het blijft een mening.
Ik vind Rico wel het hardst op dit album.
Het is wat het is.
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
c-dubb
Gepost door c-dubb op maandag 25-05-2009 om 19:55:08
ik vind ze allemaal een beetje zwakjes op dit album,maar komt voor de helft door die gare beats
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op maandag 25-05-2009 om 20:15:06
he dit moest een pm zijn grrrrrr
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-05-2009 @ 21:25:01 ]

----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op maandag 25-05-2009 om 21:40:53
Quote:
c-dubb schreef op 25-05-2009 @ 19:49
(...)


rot op man sticks is the man altijd geweest laatst nog een poll geweest hier en rico kwam echt wel onder sticks.....maar het blijft een mening


nee man.. sticks is ook goed.. maar rico is echt eenzaam en alleen de beste... bewees die ook maar weer op de release party toen ie helemaal los ging op schouders ophalen
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 25-05-2009 om 21:44:12
mongolendiscussie over wie beter is...
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 25-05-2009 om 22:05:00
Quote:
c-dubb schreef op 25-05-2009 @ 19:53
ja een mening is als een poepgat...iedereen heeft er 1

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
rame
Gepost door rame op maandag 25-05-2009 om 22:26:31
Morgen eens kijken of de Limited al in de winkel ligt.

Anders ga ik de normale editie halen.
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op dinsdag 26-05-2009 om 01:43:27
Quote:
Nickert schreef op 25-05-2009 @ 21:44
mongolendiscussie over wie beter is...


idd is en blijft een mening
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
SwaggerboiiBrace Gepost door SwaggerboiiBrace op dinsdag 26-05-2009 om 08:20:11
Quote:
D_Original schreef op 25-05-2009 @ 16:43
(...)

jouw naam is ook lachwekkend.

.


:`(

ik heb tuminste swagger



Buiten dit ben ik het mee eens met diegene die hier zei dat het enige positieve aan dit album is dat je de oude weer opzet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2009 @ 08:22:46 ]
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op dinsdag 26-05-2009 om 09:41:59
waarom staat kempi niet op het album, wat een toys zijn t ook die opgezwolle boys. ze erkennen geen eens goeiuh rappers, waar is de boy, waar? precies, nerguns, kut plaat rechtstreeks de prullebak in, dat is dus wel weer duidelijk.

en ff voorde duidelijkheid zemmels, de prullebak op mn computer, want wie koopt die troep nou? bij de supermarkt koop je ook geen shit wat over de datum is! tenzij je t gratis krijgt, maar tegen de tijd dat je thuis bent, blijkt t toch bedorven shit. Waarom? omdat kempi niet in de verpakking zat, shit is gewoon duidelijk.

pz
----------------------------------------
hoi
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0208 sec.