Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Embracement
Lyricist met klasse
Gepost door Embracement op maandag 23-02-2009 om 14:39:51
Dit kreeg ik via mail:


Check the vid:
https://www.youtube.com/watch?v=L8NJmskwgw4


download directly from:
http://www.greatestingenerations.com/twixx/Twixx%20-%20From%20Another%20Planet%202009.zip



Pas één jaartje serieus bezig en nu al met artiesten zoals Perry Mystique en Young Blaze (bekend van samenwerking met Timbaland, Lil'Jon enz.) samengewerkt. De Nederlandse hiphop scene is gezegend met een nieuwe Engelstalige rapper.

De pas 20 jarige rapper Twixx is een veelbelovende artiest die zich goed weet te onderscheiden in een hiphop scene waar je denkt dat je alles al hebt gehoord. Ondanks dat hij nog niet lang serieus bezig is, laat de Amsterdamse rapper overtuigend merken dat er meer uit woorden valt te halen dan er tegenwoordig wordt gedaan.

'From Another Planet' is een tape met producties van gevarieerde producers uit verschillende landen. Zo zijn er Amerikaanse, Nederlandse, Zweedse en Duitse producties op de tape te vinden, dit maakt ?From Another Planet? een muzikale wereldreis.

?Wat ik voornamelijk van het publiek zou willen is dat ze zonder vooroordelen naar mij muziek gaan luisteren en als ze het dope vinden mogen ze het gerust supporten.
Tegenwoordig is het aanbod van muziek erg hoog en er zijn maar een aantal artiesten die goeie muziek uitbrengen. Veel mensen onderschatten Engelstalige mc's terwijl er veel meer mogelijk is in deze muziek genre en ik wil deel uitmaken van de movement die dat gaat bewijzen? aldus Twixx.

'From Another Planet' maakt duidelijk dat Twixx nog lang niet van plan is om zijn pen neer te leggen en dat jullie meer van hem kunnen verwachten in de komende tijd. Dus wees maar op je hoede want ?he?s just gettin?started?.
Download nu Twixx: From Another Planet op :

www.greatestingenerations.com
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op maandag 23-02-2009 om 17:37:46
Doe mij toch maar een mars.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.