Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
DJ_EZD
Shit is Bangin' / Represent Agency
Gepost door DJ_EZD op maandag 02-03-2009 om 15:41:48
Koninginnedag 2009 belooft nu al de Mezz-boeken in te gaan als de vogelvrijverklaring aan de bekrompen hiphop-hokjes denkgeest. Donderdag 30 april pakt Krushz namelijk groots uit en presenteert het de warming-up party voor het Boogiedown Breda hiphop festival.

Hoofdact is Ill Bill uit Brooklyn, New York. We hebben het hier niet over het moordlustige hoofdpersonage uit Tarantino’s film Kill Bill, maar over de meest gevreesde nachtmerrie die blank hiphoppend Amerika op dit moment rijk is. De cultleider van de voormalige grootmacht Non Phixion en lid van het huidige maffia imperium La Coka Nostra bracht in 2008 zijn meest recente dodelijk verslavende product “The hour of reprisal” op de muziekmarkt. Zijn oom Uncle Howie is verruit de bekendste zwaarst getroffen junk en fan tegelijk van Ill Bill’s gevreesde “drug music”. Gewapend met microfoon in de hand en een hondstrouw leger underground hiphop fans als achterban, is hij op een paar ondergebonden fresh kicks klaar voor de oorlog.

T-N-T, bestaande uit Thun a.k.a. Hurry Fabz & Tyrone, is het best bewaarde donkere geheim uit het SuperCharger kamp (o.a. bekend van MOD the Black Marvel & Ciph Barker releases). Twee zieke geesten, beiden geteisterd door afzonderlijke demonen, bundelen de krachten in deze kille wereld door middel van het maken van rauwe hiphop muziek. Dit explosieve duo gaf onlangs op kerstavond nog een gruwelijk cadeau weg in de vorm van het kerstnummer “Jacob Marley”, wat als voorbode diende voor het album dat er aan komt. Heb je deze gulle gift gemist, kom dan naar Mezz en bereid je voor op de big bang want T-N-T komt eraan!

Master Surreal is Ill with the Skill! Na het groepsproject Keynote Speakerz (samen met Skiggy Rapz) waar Master Surreal 50% van de raps en 50% van de producties op zich nam en diverse producties voor andere artiesten is het tijd voor Surreal om zelf te shinen. In het diepste geheim is er gewerkt aan een solo album maar voordat die gereleased wordt zal er door DJ DNS een pompende mixtape van Surreal zijn werk worden uitgebracht. Voor al die liefhebbers die niet kunnen wachten op die mixtape of het album zal Master Surreal in Mezz een keihard voorproefje geven.

Ben Jur, Tjerkovara, Fotosynthese, Eppo, Viezerik en DJ Dunic vormen samen Van Kwaad Tot Erger. Deze zes-eenheid uit Breda heeft reeds verschillende podia in Nederland onveilig gemaakt en met de onlangs uitgebrachte EP “Iets meer, niets minder”, staat de bom helemaal op scherp. Durf jij een poging te wagen om ‘m voortijdig onschadelijk te maken met het risico dat Mezz al aan ’t begin van de avond ontploft?!

DJ’s DNS & EZD zullen als Shit is Bangin’ afgevaardigden voor deze Krushz Boogiedown Queensday special een krat krakende stoffige plaatjes naar boven halen om je te trakteren op gouwuh ouwuh hiphop klassiekers & harde underground bangers. Bashful zal als host onder meer de sfeer in de zaal polsen en je van de laatste huishoudelijke mededelingen en hiphop nieuwtjes uit Breda op de hoogte brengen.

21.00u Krushz presents: Boogiedown Breda Preparty:Ill Bill (La Coka Nostra–USA), T-N-T aka Thun & Tyrone (Superchargerreccords), Van Kwaad Tot Erger, Master Surreal (Keynote Speakerz), DJ’s DNS & EZD (Shit is Bangin’), Host: Bashful 17,50 (internetprijs) / 20,00
melk
is goed voor elk
Gepost door melk op maandag 02-03-2009 om 18:11:47
Aanwezig! Zeer dope acts.
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op dinsdag 03-03-2009 om 11:59:47
SLAINE KOMT OOK
WOEHOEEEEEEEEE
shit wordt kanker hard

sta je gewoon in het voorprogramma van 1 van je favoriete mcs

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
DJ_EZD
Shit is Bangin' / Represent Agency
Gepost door DJ_EZD op dinsdag 03-03-2009 om 20:25:49
Hahah.. nou eppo, voel me vereerd dat je je zo voelt als je in het voorprogramma staat van Shit is Bangin' hahahaha...

Shit wordt wel nice denk ik man.....
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 03-03-2009 om 20:33:37
Hier moet ik dus zo hard bij zijn.
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 03-03-2009 om 20:44:07
kenker, ill bill gek, hier moet ik ook bij zijn, maar ben bang dat het hem niet gaat worden
----------------------------------------
Jos de Boss
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op woensdag 04-03-2009 om 09:27:06
hihi ik had het ook stiekem over jou ezd
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
ChinoBreda Gepost door ChinoBreda op woensdag 04-03-2009 om 21:41:39
Neej mij favoriete groep komt ook !!!
V.K.T.E. hardddddddddddddddddd
Jere Gepost door Jere op woensdag 04-03-2009 om 21:53:38
ik zie nergens meer Slaine staan, komt hij dus toch niet? In ieder geval sowieso fucking vet!
----------------------------------------
www.jere-me.com
DJ_EZD
Shit is Bangin' / Represent Agency
Gepost door DJ_EZD op donderdag 05-03-2009 om 16:34:05
Quote:
Jere schreef op 04-03-2009 @ 21:53
ik zie nergens meer Slaine staan, komt hij dus toch niet? In ieder geval sowieso fucking vet!


Slaine komt mee als back up, kregen we later te horen vandaar.
RinseGangsta
Gepost door RinseGangsta op dinsdag 10-03-2009 om 19:06:37
aanwezig!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 10-03-2009 om 19:35:36
hoogstwaarschijnlijk hier bij.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
RinseGangsta
Gepost door RinseGangsta op vrijdag 13-03-2009 om 16:26:09
toch niet aanwezig :'(
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.