Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
beftekkel Gepost door beftekkel op maandag 02-03-2009 om 21:29:09
Ik maak grappen omdat ik grappig ben k sta bovenaan zegt een grappige fan
K schrijf met een pen dus mun fans worden verwend in mn leven gaat het best slecht maar dat maakt niet uit want ik ben het gewend
Omdat ik ziek kom komen mensen me haatten omdat ik niet rol van jullie vader en moeder moeten jullie naar school maar ik heb dat niet nodig bitch het is overbodig dat jullie naar me luisteren is niet onnodig want ik sta hoger dan de meesten verdien meer dan de meesten ik heb meer gedaan dan jullie ooit deden dus kheb ook meer geleden maar ik sta niet op de straat ik sta op de stoep net ietsje hoger als de meesten zoals het moet zoals het gaat de straat is te laag hatersz willen me vinden maar die mannen zijn te traag en ze willen heel graag naar waar ik sta maar ik gun ze niks ik wil niet dat mensen komen naar waar ik ga en ik ben die type en ik vind dat alles chill gaat maar ik wil niet dat ik stil sta stil in mun ontwikkeling maar over mij word er veeel gepraat e hoor maar het stoort maar ik blijf nog harder door zetten dan de palestijnen ik kom met lijnen en eigelijk wil jij heel graag gaan lijnen dus je vraagt om info maar dat zijn mijn geheimen en matties staan aan de grond dus nu moet ik de puntjes aan elkaar lijmen en van mensen moet ik blijven blijven blijven schrijven ik hou van rijmen maar weet niet hoe te blijven in de top word er veel gewisseld net als de melktanden die worden ingewisseld

Dingen komen onverwacht,, maar ik heb gewacht
op het onverwachte,, en mensen lachte,, en ik wachte,,
en nu zie je wat ik heb voor gedachte,, het is niet wat je verwachte,, maar ik brachte
Mezelf waar ik nu sta, ik moet hard werken ben bang dat ik onderuit ga ,
en ik ben klaar
Met mensen die denken dat ze beter zijn, want die krijgen de meeste pijn,
en ik heb de schijn tegen,, mensen verwachten me hier niet maar ik breng meer zonneschijn dan regen, ben niet verlegen,
ik kom met een 10 wanneer jij komt mett een 9
dit is mn leven ,, laat alles achter me wat er is gebeurd in het verleden
en ik kom het heetst mensen vroegen zich af van waar ik ben geweest
ik ben een beest, verslind rappers met huid en haarr daarom ben ik hier nog steeds
ik wil dat je dit leest want ik ben de man en zonder mij is er geen feest


Mensen denken dat ze de bom zijn en dat terwijl ik schijn want ik schijn als een ster als de zon omdat je weet wie ik ben omdat je weet hoe ik kom dat is hoe ut zit je loopt over hem heen terwijl die niet straat is als je wil komen moet je met ietsz komen om mij te kunnen verslaan kan je alleen van dromenn mischien is het niet te geloven maar ik kan je dit beloven ik ben je fans aan het roven en het lukt omdat ik beter rijmen kan en jij verliest hier omdat je beter slijmen kan kleine man je status isniksz waar zijn nouw je tricks dit zit goedd ouwe ik ben de man ouwe je bent een focking schande met jee zielige leven je snapt er niksz van chicks willen niet met je spelen boys willen van je stelen en niet met je delen als je dood zouw gaan kan ons dat niks schelen we doen het met velen maar soms moet ik iets verhandelen om geld te maken en ik kan er niks aan doen dat mensen me haten ik ben slecht in schaken maar ik heb wel inzicht doe jij 1 stap vooruit zet ik je gelijk in de mist maar het boeit me niksz hoe je over me denkt en pas maar op dat je niet verdrinkt

Ik dek de rug van mn mannen sommige doen stoer achter mn rug dusz daar wil ik niet mee hangen


Mannen komen slijmen maar ik hou van chickies
Tjappies doen stoer maar eej Kill je weet niet
Jee weet niet hoe ik het doe

Je voelt je kut omdat ik de beat blaze
Omdat ik de beat lees
En je weet niet wat je ziet ej
Ik ben de man dusz waarom doe je stoer
Jij trekt ook geen volle zalen
En je chick dat is een hoer
Je chick die doet stoer
En ik heb geen bouwkunde nodig om je kop te verbouwen
Kom niet bij me viese gay je wilt niet van me houden
Methode
De scheidingslijn tussen fictie en realiteit
Gepost door Methode op maandag 02-03-2009 om 21:30:38
En wat wil je hier nou mee zeggen?

Ik snap het niet, het is onoverzichtelijk dus onleesbaar dus zie ik geen rijm dus is het moeilijk om te feeden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2009 @ 21:32:54 ]

----------------------------------------
omdat je altijd wel eens...
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 02-03-2009 om 21:31:23
Oke, dit is best onleesbaar man.

Quote:
Ik dek de rug van mn mannen


dit sprong er wel zo 123 uit trouwens.


beftekkel Gepost door beftekkel op maandag 02-03-2009 om 21:32:19
nouw dit is gewoon totaal iets andersz dan wat ik meestal doe

en het is ook geen hele tekst maar dat snap je waarschijnlijk wel gewoon wat ik ff overal tussendoor bedacht heb
Methode
De scheidingslijn tussen fictie en realiteit
Gepost door Methode op maandag 02-03-2009 om 21:35:29
Quote:
beftekkel schreef op 02-03-2009 @ 21:29
En ik heb geen bouwkunde nodig om je kop te verbouwen


Die is wel oke trouwens.
----------------------------------------
omdat je altijd wel eens...
beftekkel Gepost door beftekkel op maandag 02-03-2009 om 21:37:44
hahhah bedanktt
Methode
De scheidingslijn tussen fictie en realiteit
Gepost door Methode op maandag 02-03-2009 om 21:39:07
Quote:
beftekkel schreef op 02-03-2009 @ 21:37
hahhah bedanktt

Ohja, als je echt serieuse feed wilt, maak dan eventjes nette zinnen enzovoort, dat je zin eindigt waarmee je wilt rijmen enzovoort.
----------------------------------------
omdat je altijd wel eens...
beftekkel Gepost door beftekkel op maandag 02-03-2009 om 21:40:01
heb ik bij die anderen wel gedaan
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 02-03-2009 om 23:00:28
Waarom bij deze text niet dan?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
beftekkel Gepost door beftekkel op dinsdag 03-03-2009 om 07:23:35
omdat ik al zei
dit zijn gewoon kleine stukken tekst die ik gewoon zo ff 123 bedacht heb
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 03-03-2009 om 12:47:54
Tja... het is brag & boast op het laagste niveau, je rijm is echt heel mager, werk er aan. Ik zag welgeteld 1 multi in deze hele lap tekst, en die was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Probeer een verhaal te vormen, als je brag & boast wil blijven doen is dat cool, maar moet je echt langer nadenken over je lines.

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.