Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 25-03-2009 om 13:20:54
Quote:
Eerste namen zijn eindelijk los:

Main stage:

Prodigy

Fatboy Slim

Pendulum Live

Placebo

Ska-P

Bloc Party

Klaxons

Offspring

Ting Tings

World Music Stage:

Buena Vista Social Club

Speed Caravan

Calexico

Figli Di Madre Ignota

So Kalmery

Tiken Jah Fakoly

08001

Dance Area:

Armin van Buuren


Yess, ik ga dit jaar backpacken door Polen, Slowakije en Hongarije en ondertussen pakken we natuurlijk de nodige festivals mee.
Ga ook nog naar Przystanek Woodstock, maar die site hebben ze alleen in 't Pools...
Meer mensen die gaan dit jaar?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
rame
Gepost door rame op woensdag 25-03-2009 om 13:48:49
Tot nu toe nog niet echt een naam die mij aantrekt, misschien Armin van Buuren.

Op zich ben ik wel in voor een festival in het buitenland maar dan liever een hiphop festival.
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op woensdag 25-03-2009 om 15:40:44
Sziget ben ik afgelopen jaar 1 dagje geweest. dat was zeer nice echt een top festival.

@Swike: hoe ga je rondtouren? ik ben zelf met de trein gegaan met een interrailkaart (22dagen geldig en 11dagen mag je reizen) Ook door Polen, Hongarije, Slowakije en Roemenie.
Dit jaar ga ik zuidelijker (griekenland Kroatie etc) ouwe ik heb er nu al zin an en wil toch ook sziget meepakken want ondanks 1 dagje was het vorig jaar erg vet.

Het is een ferme aanrader om van te voren een lonely planet te bemachtigen van de gebieden waar je heengaat. Voor hotels/ overnachtplaatsen, bezienswaardigheden en een beetje achtergrond geschiedenis.
----------------------------------------
myspace
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op woensdag 25-03-2009 om 15:56:43
wat is een lonely planet dan? want ik ga ook zoiets doen maar dan spanje en marokko
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 25-03-2009 om 21:40:57
@ swike
als je nog meer festivals wilt checken..
ik ben in slowakije eens naar t Pohoda festival geweest
http://www.pohodafestival.sk/en/home/
was best ok, niet super groot maar wel cheap en toen, en toch redelijk wat dope acts, t festiva terrein is echt vaag, midden in een woonwijk.
----------------------------------------
www.serife.nl
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 26-03-2009 om 04:32:26
Quote:
Skiz schreef op 25-03-2009 @ 15:40
Sziget ben ik afgelopen jaar 1 dagje geweest. dat was zeer nice echt een top festival.

@Swike: hoe ga je rondtouren? ik ben zelf met de trein gegaan met een interrailkaart (22dagen geldig en 11dagen mag je reizen) Ook door Polen, Hongarije, Slowakije en Roemenie.
Dit jaar ga ik zuidelijker (griekenland Kroatie etc) ouwe ik heb er nu al zin an en wil toch ook sziget meepakken want ondanks 1 dagje was het vorig jaar erg vet.

Het is een ferme aanrader om van te voren een lonely planet te bemachtigen van de gebieden waar je heengaat. Voor hotels/ overnachtplaatsen, bezienswaardigheden en een beetje achtergrond geschiedenis.

Ja met zo'n interrailkaart inderdaad, daarmee naar Polen en door Polen naar Slowakije, waar de opa en oma van een maat van me wonen, blijven we daar een paar dagen chillen in de bergen en dan worden we, hopelijk, vanuit daar naar Sziget gebracht, is zo'n vier uurtjes rijden.
Ik weet ook niet wat een Lonely Planet is man, maar neem aan dat het een soort van reisgidsje is ofzo?
Die gaat sowieso meegenomen worden.
Heb er echt verdomde veel zin in.

Quote:
Mizou schreef op 25-03-2009 @ 21:40
@ swike
als je nog meer festivals wilt checken..
ik ben in slowakije eens naar t Pohoda festival geweest
http://www.pohodafestival.sk/en/home/
was best ok, niet super groot maar wel cheap en toen, en toch redelijk wat dope acts, t festiva terrein is echt vaag, midden in een woonwijk.

Geloof dat die maat van me die vorig jaar is geweest, het hier ook wel es over heeft gehad, dat 't midden in een woonwijk lag enzo, ga 't sowieso voorstellen.
Na Sziget gaan we ook nog naar een Balkanmuziek festival voor 20 cent!
Keihard.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
rame
Gepost door rame op donderdag 26-03-2009 om 09:01:43
Netjes man, lijkt me ook wel eens mooi om door oost europa te reizen.

Lonely Planet is een serie reisgidsen ja.
melle
Gepost door melle op donderdag 26-03-2009 om 09:26:55
Budapest is sowieso een hele dope stad, clubs zoals daar zal je in Nederland niet snel vinden.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 26-03-2009 om 12:52:58
budapest is best ok ja!
maaruh zo n interrail kaart is vet duur man. ik heb vorig jaar zo n soort trip gemaakt Duitsland Berlijn, Tsjechie Praag(< geen hol aan) , Slovenie Ljubljana en daar de bergen in (slovenie is echt een aanrader, mensen zijn chill en hebben humor!) toen verder naar Hongarije Budapest, Oostenrijk Wenen en weer terug naar Berlijn.
je hebt in iedere stad wel goeie trein aanbieding zo zijn we bv van Praag naar Ljubljana gegaan (13 uur in de trein) voor maar 28 euro ook weer van Ljubljana naar Budapest voor 25 euro
en hier en daar wat via..www.mitfahrgelegenheit.de (soort van lift site op afspraak

voor 200 euro waren we klaar iig wat reizen betreft.

dit jaar is t plan om weer naar Slovenie te gaan dan door naar Kroatie,Bosnie en Servie ben benieuwd! ik heb er zin in iig

maar goed dit topic gaat over Sziget
----------------------------------------
www.serife.nl
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 29-03-2009 om 16:48:21
Quote:
Mizou schreef op 26-03-2009 @ 12:52
budapest is best ok ja!
maaruh zo n interrail kaart is vet duur man. ik heb vorig jaar zo n soort trip gemaakt Duitsland Berlijn, Tsjechie Praag(< geen hol aan) , Slovenie Ljubljana en daar de bergen in (slovenie is echt een aanrader, mensen zijn chill en hebben humor!) toen verder naar Hongarije Budapest, Oostenrijk Wenen en weer terug naar Berlijn.
je hebt in iedere stad wel goeie trein aanbieding zo zijn we bv van Praag naar Ljubljana gegaan (13 uur in de trein) voor maar 28 euro ook weer van Ljubljana naar Budapest voor 25 euro
en hier en daar wat via..www.mitfahrgelegenheit.de (soort van lift site op afspraak

voor 200 euro waren we klaar iig wat reizen betreft.

dit jaar is t plan om weer naar Slovenie te gaan dan door naar Kroatie,Bosnie en Servie ben benieuwd! ik heb er zin in iig

maar goed dit topic gaat over Sziget

Die lift site gaat waarschijnlijk niet op voor ons, we gaan nu al met zn vijven en de kans is heel groot dat er nog een aantal meegaan.
Maar wat we waarschijnlijk doen is een enkeltje naar przystanek kopen en dan voor polen zo'n interrailkaart voor 45 euro, kun je vijf dagen binnen een maand reizen waar je maar heen wil, dus ook voor de terugreis en dat doen we ook voor hongarije, ben je wat dat betreft niet duur uit.
Voor Sziget gaan we naar dit festival:
http://en.wosp.org.pl/woodstock/index.php/14/2
Daar ga je niet echt voor de line-up, hoewel Korpiklaani wel kankervet is, maar voornamelijk voor t bier.
Dan na Sziget, waar je toch ook wel voor de line-up gaat icm de dope sfeer die daar gaat zijn, gaan we naar dit festival:
http://www.zp.hu/
Wat op een vage locatie ligt, hier:

Is praktisch gratis.
En dan nog een weekje in Budapest chillen en dan weer naar huis.


----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 09-04-2009 om 13:54:06
Update!

Quote:

Mainstage:
Eerste namen zijn eindelijk los:

(de podia waar de artiesten optreden zijn nog niet altijd zeker)

* The Kills
* Digitalism
* N&SK
* Birdy Nam Nam
* Offspring
* Snow Patrol
* Die Toten Hosen
* Coldcut
* Prodigy
* Klaxons
* Placebo
* Disco Ensemble
* Squarepusher
* Pendulum
* Ska-P
* The Ting Tings
* Bloc Party
* Miloopa
* Fatboy Slim

binnenkort meer en meer namen....

Worldmusic stage:

Eerste namen:

* Donots
* Brotherhood of Brass (Markovic + Frank London)
* Khaled
* So Kalmery
* Blasted Mechanism
* Matatu
* Buena Vista Social Club
* Tiken Jah Fakoly
* Calexico
* Miloopa
* Speed Caravan
* 08001
* Haydamaky
* Calexico
* Figli Di Madre Ignota

Wan2 Stage:

Eerste namen (podia kunnen nog wijzigen):

* De Staat
* Digitalism


Toffe namen tot nu toe, lekkere kneitermuziek ertussen.
Ska-p, helemaal uit mn naad hehe.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Manuz
Zet die beat op repeat
Gepost door Manuz op donderdag 09-04-2009 om 14:01:07
Sick man veel plezier alvast, ik MOET ook nog een keer zon trip doen, lijkt me echt supervet
----------------------------------------
Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26
"Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan."
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 27-05-2009 om 22:35:25
Kaartje in de pocket!
En er zijn weer meer namen, maar ik ga het niet allemaal meer kopiëren, dus zie hierrr.
Zijn er ondertussen al meer mensen die gaan van hier?

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 27-05-2009 om 22:57:27
whut zondag 16 augustus danko jones, hij is hard

maar ben er niet bij, wil er nog wel een keertje heen
----------------------------------------
Jos de Boss
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 08-09-2009 om 20:16:27
Oja, dit was trouwens echt supervet, alleen wat teveel Nederlanders naar mn zin, maar so be it.
Danko Jones ben ik trouwens bij weggelopen omdat ze eerst 1 liedje deden, was best leuk, maar daarna gingen ze bijna tien minuten praten over dat ze de beste band van de wereld waren en dat ze vorig jaar op een veel te klein kutpodium stonden.
En dat ging maar door.
Verder van de hoofdacts waren toch, Prodigy, Pendulum, Fatboy Slim en Ska-P toch echt wel de uitblinkers naar mijn mening.
Verder nog veeeel shit gezien waarvan ik de naam niet van weet, maar waar ik wel helemaal uit mn naad ben gegaan.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.