Index / Drop je eigen audio / | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Track voor 2de ronde van het klaske af toernooi Topical = Stress Hier mijn drop Direct Download Tekst: Tis 5 uur `s morgens op naar me baan Hoor dat het buiten regent heb geen zin om op te staan Om vanaf 6 uur te werken tot een uur of twaalf Te lunchen en naar me 2de baan te gaan Rond 6 uur weer thuis na het eten aan de slag Ik heb nog huiswerk zat en moet wat doen vannacht Zo gaat het 5 dagen op rij en in het weekend aanbeland Moet ik zijn bij me vriendin ja stress dat heb ik zat Al kijkend naa de klok wordt ik gek van het tijdsgebrek In luttele seconden tikken de cijfers bij de wijzer weg Noem mij ijverig maar vrije tijd krijg ik niet bijgeplant Bijt door het komt goed is wat ik tegen me eigen zeg Creeer me eigen stress zonder doelen in me leven Doe ik alles voor het geld zonder geld kan je niet eten Maar des al niet te min heb ik stress dat moet je weten Ik voel een druk om me schouders en die begint me op te breken Hoor me baas tegen me klagen Sil je werkt te traag Wil hem wel eens horen praten als hij 2 uur op een nacht slaapt Ik lach maar en zeg dat ik garant sta Voor dat het sneller zal gaan vandaag Ach laat maar Denk ik mezelf ik merk de dag begint al slecht Ik zie morgen me vriendin dan gaan me zorgen vast wel weg Zo mocht het niet zijn ik was een domper voor de pret Fysiek en mentaal moe viel in slaap tijdens de sex De stress om te presteren en evengoed te leren Wordt me nu te veel maar tot wie kan ik me keren Ik krop die shit op wil me geliefden niet bezeren De stressbrengende factoren kan ik niet elimineren Tis de stress de stress die me leven fuckt Vertel me wanneer krijg ik iets van het leven terug Ik zucht sta op het wordt vast een baaldag Want zoals de tekst begon eindigd het tis 5 uur `s morgens maandag ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
mja je audiokwaliteit is wel beter dan dat t was maar nog niet super, wat voor mic heb je? Je spit is nog te houterig, maar t gaat wel vooruit dus dat is goed. Wats met ines als: 'in het weekend aanbeland Moet ik zijn bij me vriendin ja stress dat heb ik zat'' ??? en later zeg je:" ik zie morgen me vriendin dan gaan de zorgen vast wel weg..." Beetje tegenstrijdig... Maar al met al ben ik postief verrast ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
De track loopt de week door als het ware dus namate de track vordert gaan we dichter naar de volgende maandag En ik bedoel dat ik stress heb als in geen tijd voor me huiswerk omdat ik in weekend bij me vriendin moet zijn maar ik ben wel graag bij der Nee het is niet dezelfde kwaliteit als poco maar die heeft betere mic maar ik heb beiden afgemixt Ik heb een MXL V67I [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2009 @ 12:50:23 ] ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
038-schoorsteen Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear |
![]() | ![]() |
je kan beter, zorg volgende keer voor wat meer verschillen. plus de beat is ook niet echt jou ding of wel? | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Nee niet helemaal Maar is voor toernooi en konden niet zelf beat of onderwerp kiezen Wat bedoel je met verschillen PS. Ik heb deze ronde al unaniem gewonnen [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2009 @ 14:20:20 ] ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Geleerde | ![]() | ![]() |
Hoort het geruis bij de beat? Je stem klinkt een beetje verkouden, met je flow ga je wel goed vooruit maar het kan nog veel beter.Dus gewoon blijven oefenen, dan kom je ervan zelf wel | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Ruis? Ik hoor geen ruis hoor Iemand anders wel? Zo ja dan weet ik dat ik wat meer noise reduction erop moet gooien En me stem is zo man ![]() ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Geleerde | ![]() | ![]() |
Ik heb koptelefoon op en hoor ruis. En kan horen wanneer je gestart bent te tapen en dat je in lagen hebt opgenomen. | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Dan volgende keer wat meer noise reduction dus ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Index / Drop je eigen audio / |