Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Erabeatz Gepost door Erabeatz op zondag 29-03-2009 om 05:29:01
check ff de vernieuwde urbanvideos.tv

www.urbanvideos.tv
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op zondag 29-03-2009 om 12:03:51
www.youtube.com
----------------------------------------
De louter rijm
Erabeatz Gepost door Erabeatz op zondag 29-03-2009 om 15:54:14
wtf wil je daar mee zeggen?
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 29-03-2009 om 19:27:55
Dat je net zo goed naar youtube kunt gaan?
----------------------------------------
onderschrift
Erabeatz Gepost door Erabeatz op zondag 29-03-2009 om 20:24:37
ja en op youtube kan je heel snel nieuwe en oude videos vinden, als ik een oude 2pac video wil checken dan moet ik eerst veel zoeken door allemaal fake ass videos dezelfde naam als een van de 2pac's liedjes heeft. ik vind het handig en snel, hier hoef ik niet lang te wachten op een nieuwe video en plus hoef ik niet bij 40 dingen te subscriben....
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 29-03-2009 om 20:30:57
Als je een beetje logische zoektermen invult hoef je op youtube echt niet lang te zoeken. Bovendien hoef je je helemaal nergens voor te subscriben.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Erabeatz Gepost door Erabeatz op zondag 29-03-2009 om 21:06:28
nou ik heb er een andere ervaring mee, maar hoe wil je dan achter komen wat de nieuwste video is van een bepaald artist ? door te subscriben toch en je kan wel de naam van een artiest invullen en dan wanneer die toegevoegd is maarja ik ga echt niet alle artiesten namen af om te kijken of ze nieuwe videos hebben. maar anyways ik vind t het een dope site en als je lekker op youtube wilt kijken dan hoef je de link niet te drukken voor mensen die wel intresse hebben be my guest....
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0057 sec.