Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ]
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 03-04-2009 om 00:47:14
ilseeeeee. dat snap je toch. dan noem ik onze uitpoepsel van de zwangere kat naar jou oke ?
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 03-04-2009 om 00:51:12
haha dan heet je poesje net als die van jip en janneke mjah ilse it izz
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 03-04-2009 om 00:52:10
jip en janneke hadden een hond toch. ik was nooit echt into jip en janneke. wonen wel een jip en een janneke bij mij in t dorp. hoppaa. maar hoe heette hun hondpoes?
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 03-04-2009 om 00:53:26
Siep
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 03-04-2009 om 00:54:38
nais. siep is wel een goeie roepnaam. SIEEEP. it works. oke nu echt slaapjestijd. ik maak wel een foto van degene die ik siep noem. tegen die tijd. over een paar weken. als ik het niet vergeet. ik schrijf het wel op een briefje. groeten aan dhr. schildpad.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 03-04-2009 om 00:55:22
scool, slaap lekker
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op vrijdag 03-04-2009 om 01:18:34
Jeuh ik heb mn password weer terug...en dat na een jaar ofzo!
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 03-04-2009 om 08:10:03
Deze soort van neger heeft weekend!
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 03-04-2009 om 08:43:28
Takkie
----------------------------------------
Days to come
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 03-04-2009 om 09:03:07
Deze tuigneger gaat er 2 uur eerder uit om te kunnen leren
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 03-04-2009 om 09:24:05
deze neger is aan.

haha nou thomas, ik ben vooral in 't feest geweest. Vind je vast wel een kut tent, vriend van me is een koor of hoe je het ook spelt homo. Maar heb t wel erg naar mn zin gehad haha. En die durum tent zit ook in nijmegen, is inderdaad kanker hard. Beetje jammer dat ik zometeen 3 uur in de trein moet zitten om terug te keren naar het huisje.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 03-04-2009 om 09:55:00
hehe k ben daar 1 keer geweest, is best toffe tent toch? alleen beetje top 40 achtig.
maar waren er een beetje olijke dames gisteravond?
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 03-04-2009 om 10:00:48
hehe ja was best vet. Zon draaiende bar en ja gewoon van die mee zing muziek, altijd leuk. En de dames waren erg goed te doen. Kmoest trouwens schoenen van vriend aantrekken omdat ik met mn nikes niet binnenkwam, althans dat werd mij verteld.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 03-04-2009 om 10:04:18
Jup dat is waar, nouja iig niet met air mexxjes, k draag mn sb's of dunks gewoon, nog nooit gezeik mee gehad.
Rare regelgeving vind ik dat
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 03-04-2009 om 10:44:26
eindelijk nieuwe speakers .... Ik blaas Simeon ten Holt door Zwolle!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 03-04-2009 om 10:46:27
De herrieschoppers lopen vaak op maxies, en daarom is het een algemeen verbod hier. 't Feest is lachen, moet echt weer wat vaker op stap.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 11:17:20
godverdomme voor de 2e keer gezakt voor mn rijbewijs
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 03-04-2009 om 11:21:23
Quote:
Thomas schreef op 02-04-2009 @ 22:37
(...)

Aaiit, beter ga je niet naar 3 gezusters, tenzij je van breezerbitches en stundentenpikjes houdt. Shedrak is chil, kan je lekker los gaan, en wordt vaak wat alternatieve muziek (Justice, SOAD) gedraaid.
Na uitgaan móét je ff naar Hasret, das de beste döner kebab van nl ( prijs gekregen, en terecht dayum)
De zolder is ook chil, voor als je nog een jay wil roken na t uitgaan.



Das niet waar man, Hasret was nummer 1 van het noorden en dat was in 2005. De Ozan is nu de beste van de stad, oude ebbinge.

Zuur mix, wat ging er verkeerd?

Edit: bij die ozan moet je es zo'n opgerolde pizza halen maar dan van 8 euro, dat is gewoon een opgerolde pizza met 500 gram kebab erin ofzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2009 @ 11:26:50 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 03-04-2009 om 11:26:34
Quote:
mixxman schreef op 03-04-2009 @ 11:17
godverdomme voor de 2e keer gezakt voor mn rijbewijs


zuur
----------------------------------------
niet
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 11:27:29
nou ja ik reed een straat in en daar stond een arriva bus bij een halte en aan de andere kant van de straat stond een gepakeerde auto. Ik meende er wel door te kunnen en dat ging ook wel, al was het wat krapjes. De examinator trapt daarna op de rem en toen zei hij iets van dat had je twee spiegels kunnen kosten. Toen we later weer terug waren zei de beste man dat ik in principe prima reed alleen dat die actie te onveilig was om me te laten slagen. Daar voegde hij aan toe dat die spiegels wel meer dan 100 euro kosten, waar ik tegen in bracht dat een examenaanvrag meer dan 200 euro kost, maar dat mocht hem niet van gedachten laten veranderen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 03-04-2009 om 11:28:51
Wat een bitch. Vind ik een zwakke reden, ik moet bijna elke dag naar school met de bus en zie dit soort acties dagelijks.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 03-04-2009 om 11:29:05
Genaaid dus.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 03-04-2009 om 11:30:46
dat is echt lullig nou ja veel succes alvast als je voor de derde keer gaat.

----------------------------------------
niet
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 11:31:05
mja ik voel me ook wel enigzins genaaid. De eerste keer zakte ik absoluut terecht toen reed ik eigenlijk overal te hard en ook onveilig, maar ja deze keer ging het prima op dit geval na dan. Maar goed je doet er niks aan, gewoon weer een half maandloon van mijn bijbaan naar de tieves.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 03-04-2009 om 11:34:37
Je kan er niks aan doen nee, misschien is het wat om video beelden te maken van examens, dan kan je altijd "in beroep" gaan.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 03-04-2009 om 11:35:40
Life's a bitch.
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 11:45:57
ja, maar dat zullen ze uberhaupt niet doen met die video's. Het blijft toch voor een deel subjectief en het brengt veel geld op.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 03-04-2009 om 11:50:27
Je had ook even kunnen wachten op de arrivabus.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 11:51:57
dat was ook verstandiger geweest, ik wil verder niets goed praten. Het is gewoon zuur, maar ja life goes onnn.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 03-04-2009 om 12:00:46
Die buschauffeurs hebben al zo'n moeilijke tijd he. Als ze dan ook nog eens schade gaan rijden
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 12:07:26
hehehe, maar terwijl ik de auto er vakkundig langs stuurde lachte ik wel heel vriendelijk hoor
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 03-04-2009 om 12:11:08
Gelukkig, want we moeten de buschauffeurs een beetje ontzien de komende tijd. Ik maak nu elke dag een vriendelijk praatje met mijn chauffeurs en chauffeusses.

Blijken ook mensen te zijn.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 03-04-2009 om 12:12:59
Chauffeurs zijn hier geen mensen maar chagrijnige, niet op tijd rijdende en onvriendelijke kankerleiers. Ik heb al heel wat klachten richting Arriva gestuurd, maar nog nooit wat teruggekregen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 12:16:20
mm ja ik ben ook op een wat vriendelijkere methode overgestapt. Ik merkte de laatste tijd toch een wat gespannen sfeer wanneer ik met mijn samuraizwaard de bus instapte.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 03-04-2009 om 12:23:15
Ik heb gister een neiuwe fiets gekocht, maar ging hem dus ophalen en had ik mijn fietsslot (zo'n zwaar Asus ding) in mijn handen. dat in combinatie met mijn tokkie outfit (trainingsbroek, fc den haag shirt en fc den haag vest) deed de buschauffeur heel argwanend naar me kijken. Ik zei tegen hem: Goedemiddag meneer, lekker weertje he?

Hij knapte direct weer op. Weer een chauffeur van depressie afgeholpen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 03-04-2009 om 12:24:56
Ghehehe, van de week zette er 1 mij klem tussen de voordeur, gaan ze nog bijdehand doen ook als ik geen "ach het geeft niet" zeg. Het is tenslotte wel een hele klus om je voordeur open te houden tot de enige passagier is ingestapt.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 03-04-2009 om 12:34:24
hehe nja ik ben nu vaak in ede en daar lopen best wat boefjes schijnt, maar ik merk er weinig van ook niet echt aan hun humeur. Maar in utrecht vond ik 9/10 kanker chagerijning tenzij het vrouwen waren die lijken er toch wat meer plezier in te hebben.
Maar goed in utrecht heb ik ook wel wat meer meegemaakt. Destijds zat ik in overvecht en net bij mijn halte wordt er een steen door de ruit gegooid, de hele dag hebben alle bussen mijn halte overgeslagen waardoor ik wel ff een stuk moest lopen. maar goed dat kon ik nog wel enigzins begrijpen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 03-04-2009 om 12:40:46
De meeste chauffeurs zijn heel vriendelijk, sommigen zijn echt ontzettende zeikers. Van die mensen die niet eens iets terugzeggen als je ze groet, kom op zeg.

Nog nooit ook maar enige agressie in een bus gezien overigens
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 03-04-2009 om 13:51:18
De buschauffeurs hier in Tilburg zijn erg wisselvallig. De meeste zijn wel vriendelijk, maar als je ze kritisch aanspreekt omdat ze bijna een kwartier te laat zijn wordt het al snel minder.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 03-04-2009 om 14:04:33
Het schijnt dat de buschauffeurs in Breda onwijs worden benadeeld. Reed een buschauffeur door rood en die kreeg als straf een busrit zonder passagiers opgelegd.

Terwijl in Utrecht een andere chauffeur maar 200 euro boete had gekregen...

Absurd
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 03-04-2009 om 14:07:06

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 03-04-2009 om 14:10:37
Ik hoorde dat een buschauffeur in den Haag anaal bevredigd werd met een dildo. Het filmpje is verspreid op internet en de chauffeur in kwestie is daarna nooit meer serieus genomen als chauffeur. Vervolgens gingen de vrienden van de buschauffeur hun eigen binnenstad op stelten zetten. Als blijk van steun, uiteraard.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 03-04-2009 om 14:24:28
Je hebt het verkeerd begrepen. De buschauffeur in kwestie is anaal bevredigd in Engeland, waarna hij is teruggekeerd naar Nederland en een baan vond bij de HTM, die hij overigens naar tevredenheid uitvoerde. Vervolgens is het filmpje van het incident uitgelekt en werd deze landelijk verspreid. De busschauffeur zat toen al in de ziektewet en heeft nadien nooit meer gereden voor de HTM. Hij heeft nog geprobeerd weer te vluchten naar Engeland, maar dit is niet gelukt. Vervolgens heeft hij de trein naar Doetinchem genomen, waar hij wederom als reserve-buschauffeur werd gebruikt.

Acties van collega's in de binnenstad hebben nooit iets van doen gehad met de anale escapades van deze buschauffeur.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Marsman Gepost door Marsman op vrijdag 03-04-2009 om 14:26:43
MySpace heeft voor artiesten de limiet van 6 tracks die je kan uploaden
opgekrikt naar 10. Nu nog geluidskwaliteitverbetering en alles is goed
met myspace.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 03-04-2009 om 14:28:50
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 03-04-2009 om 14:31:31
Quote:
MuSS070 schreef op 03-04-2009 @ 14:24
Je hebt het verkeerd begrepen. De buschauffeur in kwestie is anaal bevredigd in Engeland, waarna hij is teruggekeerd naar Nederland en een baan vond bij de HTM, die hij overigens naar tevredenheid uitvoerde. Vervolgens is het filmpje van het incident uitgelekt en werd deze landelijk verspreid. De busschauffeur zat toen al in de ziektewet en heeft nadien nooit meer gereden voor de HTM. Hij heeft nog geprobeerd weer te vluchten naar Engeland, maar dit is niet gelukt. Vervolgens heeft hij de trein naar Doetinchem genomen, waar hij wederom als reserve-buschauffeur werd gebruikt.

Acties van collega's in de binnenstad hebben nooit iets van doen gehad met de anale escapades van deze buschauffeur.


"I did not have sexual relations..."
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 03-04-2009 om 14:33:28
hehe ik ging er ook niet vanuit dat je al seksueel actief was hoor. Je komt inderdaad vaak over als een seksueel gefrustreerde jongen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 03-04-2009 om 14:41:29
Haha.

Hebben we toch iets gemeen.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Osmo
onkruid
Gepost door Osmo op vrijdag 03-04-2009 om 14:51:13
muss

kom me ijs brengen......
----------------------------------------
hijacking topics since ipi muu!
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 03-04-2009 om 15:14:09
ik ga nu 3 jaar elke dag met de bus naar school.
je heb van die hele vrolijke buschauffeurs die echt gesprekken aangaan met anderen, laatst hoorde een buschauffeur dat iemand jarig was. heeft ie iedereen zo ver gekregen voor die jongen te zingen . zie je t voor je een zingend connexxion busje.
maar die chagerijnige en mierenneukerige buschauffeurs die zijn echt deprimerend
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0254 sec.