Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
dark maistah
DizC-re$Pekt
Gepost door dark maistah op donderdag 02-04-2009 om 22:23:21
regels?
11-13 lines nederlands.
hmmmmmwat meer? misschien iets een beetje over je verleden?
euhm...best of three, dus maximaal 3 rhymes (drie voor jouw, en drie voor mij, duuh). ennuh, nog 1 ding: ik kan niet altijd, excuses ervoor. dus deadline? laten we zeggen, twee weken? of is dit te lang? ag, zie maar. als je bezwaar hebt, reageer dan ook.
en tsja, ff snel voor die admins omdat ik na lange tijd pas weer begin: ik ben een tijdje niet meer op nlhiphop geweest omdat ik, tsja, zoog. echt, keihard zoog. met hoofdletter Z. dus ik begon rapmuziek te luisteren (meer dan normaal) en heb gehoopt dat ik rhymeskillz van me broer gekregen heb(esperanto, voor hun die hem niet kennen).
dus, hier sta ik!(of zit)
----------------------------------------
pa en ma zorgen waar ik ga en sta
Dutcher Gepost door Dutcher op donderdag 02-04-2009 om 22:27:52
11-13 regels? lijkt me handiger om een even aantal te nemen
----------------------------------------
mafifa
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op vrijdag 03-04-2009 om 19:29:06
Hey ik wil op zich wel battlen tegen je. Ik ben ook niet zo super lang bezig en heb wel zin weer eens wat te schrijven. Als je tegen mij wilt dan doen we 16 lines NL en dan deadline van 2-3 weken. PM maar als je interesse hebt.



Oh en vermeld ff of het om audio of text battle gaat.
dark maistah
DizC-re$Pekt
Gepost door dark maistah op vrijdag 03-04-2009 om 20:07:07
tsja, sorry, beetje te snel getypt...lol
euhm...beter om er dan iets van 10-12 van te maken. meer mag ook, altijd leuk, en het is gewoon lyrics, niet audio. ik kan het namelijk niet opnemen. tsjaaaa, zie maar.
----------------------------------------
pa en ma zorgen waar ik ga en sta
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op zaterdag 04-04-2009 om 19:32:38
He had je een PM gestuurd , wil je even zeggen of je er mee eens bent:

TextBattle
12 bars NL
Deadline 24 April 2009

Zo ja maak dan even een topic.
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.