Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
BBhiphop
BB presents: Fluing Dutchmen
Gepost door BBhiphop op zondag 05-04-2009 om 11:45:06
Dit zijn mijn eerste 3 tracks

www.youtube.com/v/nKzpnUj94Yw

www.youtube.com/v/FSs7YeY8Lbo

www.youtube.com/v/c_Q4KiuwsM0

p'z BB
----------------------------------------
[IMG]http://a323.ac-images.myspacecdn.com/images01/117/m_ce75ee45834d64b83c330a344703feb2.gif[/IMG]
ChefS
Gepost door ChefS op zondag 05-04-2009 om 12:25:32
ik moet zeggen waarschuwing vond ik best kut. Je moet nog veel aan je delivery doen. Je tekst en flow vond ik ook vrij matig en ik had hem dan ook bijna afgezet. Wel ben je iig duidelijk verstaanbaar

Gelukkig had ik toch nog de tweede link een kans gegeven, want ogen vond ik best dope. Lekkere flow en wel ok lyrics. Je rapt hier ook iets minder geforceerd.

Feestdagen vond ik dan wel weer een beetje jammer, maar dat kwam hier door de tekst en je manier van vertellen. Ik voel totaal geen emotie in je stem. Probeer wat meer te spitten alsof je het echt meent. Je komt nog wat monotoon over.

keep it up, ik hoop dat je er wat aan hebt en vooruit gaat in je volgende nummers. Je kan het wel.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.