Index / Drop je eigen teksten / | ||
038-schoorsteen Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear |
![]() | ![]() |
12 Juni 2008: Danny is weer eens bezig.... Schat, je moet er toch echt eens iets van zeggen! maar, er valt niks tegen te zeggen... kijk, danny loopt weer te trippen van de spuit,van pillen, zelfs van de strippen zijn relaties liepen op de klippen hij was niet verbaasd toen die keek na de rekeningen Danny denkt dat hij niet sterft als zijn maten Maar zijn maten verlieten één voor één de aarde Geen eigenwaarde, wel een drugsverslaafde Zelfs al was hij een rus, had hij geen kameraden 13 Juni 2008: eergisteren heeft de politie vier lijken gevonden Het gaat om de 22 jarige kenneth, de 23 jarige erics De 19 jarige kerim en de 20 jarige roeland De jongeren werden tijdens de autopsie gecontroleerd op drugs Het bleek dat de jongeren een overdosis hadden genomen Hoe ze hieraan kwamen en of dit het enige aanknooppunt is weet de politie niet jep, al zijn maten zijn al overleden een overdosis waar de dokters over spreken Danny werd gek en wilde ook weten of hij iets te vaak naar de spuit had gegrepen mijn einde komt eraan, het kom er aan wat heb ik godsnaam met mijn leven gedaan! Aaaaahhhhh, ik trek het niet meer Dus doe ik mij de plezier en schiet mezelf neer Toch, in die tussentijd had meerdere kansen Maar hij deed het niet, hij miste iets inspirerend Hij wou altijd al eindigen met een knaller Maar zichzelf opblazen was een geen optie hij werd niet zieker, maar wel verdrietig zijn ziel was naar de eerste keer al vernietigd Danny wilde ervoor stelen, zelfs moorden plegen of alleen iemand aftuigen en hij was weer tevreden hij deed klusjes voor drugs om in leven te blijven een naald in zijn arm stopte zijn overlijden als hij af zou kicken zou het z'n leven nemen het hangt ervan af of hij dan al niet was overleden 22 september 2008: De politie Gelderland heeft gister het lijk gevonden van de 20 jarige Danny v.K Hij werd gevonden nadat de politie een inval deed om hem op te willen pakken in verband met het verkopen van harddrugs Dit bleek niet het geval, maar hij had zelf wel een overdosis genomen Drie maanden geleden werden zijn vrienden gevonden nadat ze een overdosis namen De politie gaat er niet van uit dat dit om een wraakactie gaat Volgens kennissen hadden ze geen vijanden De moeder van Danny werd uitgenodigt voor een televisieprogramma waarin moeders praten over hun overleden kinderen door toepassing van drugs,alchohol en een slechte levenstijl En zo begon de moeder van Danny openhartig. Danny was een vrolijke jongen, alhoewel onbezonnen Hij was in zijn tienerjaren altijd op de brommer Kende geen drugs in zijn leven behalve tabak Maar nu was het vooral een spuit voor het gemak Het ging goed tot hij zijn nieuwe vrienden kreeg Hij werd zo bleek, het leek of hij grieperig leeft En geniepig de spuit in zijn aderen steekt. Maar Mevr. v.K, waarom denk je dat Danny toch hiermee begon? Ik denk door zijn vriendjes die het al deden, Ook al waren merendeel van hun ouders overleden� En zo was er op tv een nieuw memorabel moment gelevert� | ||
![]() | ![]() |
30 vieuws maar geen reacties? kom on dudes | ||
![]() | ![]() |
master schup | ||
Snacky | ![]() | ![]() |
Tja, ik heb het niet helemaal uitgelezen, ik vond het een niet denderend verteld verhaal. Je rijm is erg matig, ik zou eerst daar aan werken (lees de tutorial) voordat je tracht een verhaal neer te zetten, want je rijm is zo mager en het verhaal is zo slecht verteld dat er eigenlijk geen reden overblijft om het uit te lezen, ik denk dat je daarom ook geen reacties hebt gekregen. ---------------------------------------- I'll piss on your mpc, give you a urine sample | ||
Index / Drop je eigen teksten / |