Index / Algemene zaken / | ||
Meza | ![]() | ![]() |
http://www.woordvanhetjaar.nl stem op het woord "pielen" het MOET bovenaan komen ![]() ---------------------------------------- www.meza.be | ||
araphor | ![]() | ![]() |
Stem iig niet op 'veter'. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik vind zoiets meer aan het eind van het jaar passen maargoed zal wel aan mij liggen ![]() | ||
Meza | ![]() | ![]() |
dat gaat heel het jaar door ---------------------------------------- www.meza.be | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
pielen it is! | ||
Meza | ![]() | ![]() |
ik zal jullie binnenkort wel eens laten weten wanneer we weer eens op podia zullen pielen ---------------------------------------- www.meza.be | ||
Meza | ![]() | ![]() |
ik heb net mijn vriendin gepield ---------------------------------------- www.meza.be | ||
Meza | ![]() | ![]() |
gebeld dus he ![]() ---------------------------------------- www.meza.be | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ah kdacht al da ge vieze dinge had gedaan! doe nog maar is wa optredens ![]() ![]() | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
boomknuffelaar vond ik koeler ![]() damn treehugers ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SmrildA | ![]() | ![]() |
Zelf-rol-tabak :p gewoon tabak zonder vloekes dus![]() SmruildA | ||
Meza | ![]() | ![]() |
dat moet je dan wel zonder koppeltekens schrijven volgens de (ingewikkelde) regels van de Nederlandse taal. ---------------------------------------- www.meza.be | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
zei de leraar | ||
Meza | ![]() | ![]() |
Ze hebben PIELEN gewist, stem maar op VIERWERK ![]() ---------------------------------------- www.meza.be | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
huh waarom gewist? | ||
Meza | ![]() | ![]() |
snap ik ook ni ---------------------------------------- www.meza.be | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
allez dan maar op vierwerk stemme ![]() | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
vierwerk? [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2004 @ 07:40:14 ] ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Meza | ![]() | ![]() |
nja, stem maar op "beatbox", want ze aanvaarden niet veel... beatbox wel ---------------------------------------- www.meza.be | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ze hebben een alternatief waarheen "pielen" verhuist is;![]() vetste.woordvanhetjaar.nl/woord.php?id=1593 [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2004 @ 20:34:29 ] ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Meza | ![]() | ![]() |
en dat over dat stemmen op beatboxen verdiend wel een plaatsje op de nieuwspagina ![]() stel dat dat woord wint, dan komt de hiphop nog eens in de belangstelling... ---------------------------------------- www.meza.be | ||
Lau | ![]() | ![]() |
jeweettog Stem dan, koel woord... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
![]() | ![]() |
faggie , dat is woord van het jaar geloof me over 2 jaar zegt zelfs amalia faggie ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Meza | ![]() | ![]() |
dan is het niet het woord van het jaar 2004 maar van het jaar 2006 ![]() ---------------------------------------- www.meza.be | ||
![]() | ![]() |
mmmm you got me there _o_ heb ik em er voorniks tussen gevoegd ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Meza | ![]() | ![]() |
beatboxen staat op 1 (laten we het zo houden hehe) ---------------------------------------- www.meza.be | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
allememaggies ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Index / Algemene zaken / |