Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 23-01-2004 om 16:47:09
"Je zou toch denken dat scholieren nu wel iets geleerd hebben van de executie van Hans van Wieren, docent van het Haagse Terra College. Dat scholiertjes op zijn minst snappen dat leraren neerknallen not done is, en dat het (virtueel) nadoen van Murats favo hobby je GROTE problemen gaat opleveren. Toch lopen er genoeg debieltjes rond die het nooit leren. Sterker nog, sommige leerlingen raken geinspireerd door Murat en knallen een website in elkaar waarop je een leraar door het hoofd kan schieten. Kewl toch, zo moet de maker van de 'docentenshooter' hebben gedacht."

wat een gek .. check GEENSTIJL.nl

mirror van het spel: http://geenstijl.ds4a.com/dkshooter/
password is 1988
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2004 @ 16:47:37 ]
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 23-01-2004 om 16:56:52
gaat lekker dit ...

"OUD-LEERLING STEEKT LEERKRACHT NEER

Op de Mgr. Hermusschool in West is vrijdagmiddag een leerkracht neergestoken door een 35-jarige oud-leerling. Dat hebben een woordvoerster van de school en de politie gezegd. Het slachtoffer is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis.
Volgens de politie ontstond in de school buiten het zicht van leerlingen een twist tussen de leraar en de man. In de afgesloten ruimte werd hij neergestoken. De verdachte is in de school aangehouden.
De Mgr. Hermusschool is een bijzondere school voor kinderen met hoor-, spraaken taal-moeilijkheden. "
araphor Gepost door araphor op vrijdag 23-01-2004 om 17:13:03
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op vrijdag 23-01-2004 om 17:52:07
zou wel koel zijn als Henkie de Vries van Grafisch Lyceum Amsterdam er tussen stond.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 23-01-2004 om 18:33:07


wat een sukkel om zo een spel te maken

tis nog veelste vers om grappen over zulke sjit

dat kan pas over erm 7 (of was het 10) jaar volgens south park


Kanker!!!!
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
DDM
Antwaarpe
Gepost door DDM op vrijdag 23-01-2004 om 19:14:11
mijn vriendin staat in het onderwijs maar de kerel die mijn vriendin zou neerknallen, steken, of whatever (ze staat in het basisonderwijs) die kan al voor een grafsteen zorgen. Geloof mij maar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2004 @ 19:15:14 ]

----------------------------------------
Nederlandse Antwerpenaar tot op het bot
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 23-01-2004 om 19:16:24
wat een klotespel, zie ik de humor niet van in..
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op vrijdag 23-01-2004 om 19:34:32
oh oh oh...
wat zijn we toch weer pc
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 23-01-2004 om 19:38:29


geen leven jatoch
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 23-01-2004 om 21:41:30
Quote:
DDM schreef op 23-01-2004 @ 19:14:11
mijn vriendin staat in het onderwijs maar de kerel die mijn vriendin zou neerknallen, steken, of whatever (ze staat in het basisonderwijs) die kan al voor een grafsteen zorgen. Geloof mij maar


ja toch,
mijn ma werkt ook in het onderwijs en ik ben blij dat het gelukkig op de basis school is , daar maak je niet zulke sjit mee.
mijn pa en me stiefma zijn ook al een paar keer bedreigd omdat ze een patient (kind van , vader, you know the deal) niet konden redden (ey they ain't god's) bedoel een mes kan die ouwe wel aan ofzo, maar dit wordt te gek in nederland
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op vrijdag 23-01-2004 om 22:09:01
Quote:
DDM schreef op 23-01-2004 @ 19:14:11
mijn vriendin staat in het onderwijs maar de kerel die mijn vriendin zou neerknallen, steken, of whatever (ze staat in het basisonderwijs) die kan al voor een grafsteen zorgen. Geloof mij maar


in het basisonderwijs kan er nu niet veel foutgaan, alhoewel
m'n moeder geeft ook les: op SITO 5 in antwerpen mocht iemand t kennen er zitten daar wel wat "buitenlanders" maar ze heeft er nog nooit problemen met gehad meestal als ik met haar in Antwerpen loop en we komen een leerling tegen zijn ze altijd vol lof. wel dope maar ze is dan ook een hele goeie leerkracht.

in nederland is t volgens mij veel erger: als je al die dingen hoort dat er in NL gebueren.. zelfs al kun je een leerkracht totaal niet uitstaan moet je er niet in discussie mee gaan, ze winnen toch.. en ze vermoorden ofzo helpt zeker niet! zielig gewoon dat t zo ver is gekomen, ze doen ook maar hun werk!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-01-2004 om 13:40:19
ja tis allemaal wel erg enzo van die leraar maar toch kijk is wat verder er zijn landen waar dagelijks te veel mensen dood gaan en daar hoor je nooit iets over!
want ja daar wonen we niet in de buurt dus we hebben er ook niks mee te maken!
----------------------------------------
www.serife.nl
ultrArap
..::.. UnderGround RaP ..::..
Gepost door ultrArap op dinsdag 17-02-2004 om 22:07:39
No Comment
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 18-02-2004 om 02:46:57
Quote:
ultrArap schreef op 17-02-2004 @ 22:07:39
No Comment

Zeg dan niks.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.