Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
faster1 Gepost door faster1 op dinsdag 14-04-2009 om 20:58:46
Ik wil mezelf niet haten
Ik kan niet met anderen praten
En als ik met iemand wil praten
Dan zijn het voor mij daden
En dan heb ik net een mattie
Gaat hij me weer verraden
Ik had het misgeraden
Ik dacht het gaat wat worden



Maar het mocht niet zo zijn
Ik voel al 9 jaar de pijn
En de anderen die dachten
Hij valt zo in de ravijn
Nee het mocht niet zo zijn


Nu denk ik ik heb niks meer te verliezen
Ik volg nu in de krant dagelijks adviezen
Mensen die andere dingen willen kiezen
Ik dacht het is over ze gaan me raken
Ze zeiden misschien en daarna ging ik maar slapen
Ging niet met een gerust hard op bed
Maar daarna dacht ik , ik heb toch een wapen



Maar het mocht niet zo zijn
Ik voel al 9 jaar de pijn
En de anderen die dachten
Hij valt zo in de ravijn
Nee het mocht niet zo zijn

aapje
Gepost door aapje op dinsdag 14-04-2009 om 21:38:06
het ravijn. niet de.
enja, tekstueel niet echt sterk. kijk, je kan wel over zo'n onderwerp een tekst schrijven.. maar dan moet je eerst goed weten WAT je wilt zeggen en HOE je dat wilt zeggen. en ik vind dat je, helemaal met zo'n onderwerp, best dingen beter mag formuleren. het komt nu meer een beetje over zo van 'oh neee ik heb ruzie met m'n ouders' snapje. niet dat je dat zegt in je tekst. maar als je nadenkt snap je het wel denk ik. en je probeert teveel te rijmen.
okeeeeeeee op skoalle moeten we altijd ook een TOP geven nadat we TIPS hebben gegeven dus een top vind ik dat je wel een goede lay-out hebt voor je tekst. een refrein enz erin verwerkt, dat is in ieder geval beter dan zo'n hele lap onleesbare tekst.
suuucces.

ik bedoel zegmaar ook dat je soort van. nouja, je zegt hier wel dingen over de pijn die je hebt, kan best dat je dat juist wilde zeggen, maar het moet ook interessant voor lezers/luisteraars zijn he. jij loopt ook gillend bij iemand weg als diegene alleen maar klaagt. snapje. je moet ook een beetje een verhaallijn ervan maken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-04-2009 @ 21:56:03 ]
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.