Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Shit is gefocked! waar begint die maat van hun dan? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
![]() goeie ouwe tijd in bonaire, met m'n schildpad vang mattie | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Wat ben je bruin geworden daar of niet? [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 00:07:50 ] | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
zo snel als jij je bericht edit [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 00:08:32 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreshS schreef op 04-08-2009 @ 00:04 Shit is gefocked! waar begint die maat van hun dan? Zijn gewoon normale maten van 36 ofzo tot 52 ofzo. Maar ze hadden gewoon de schoenen die ik wou niet in mij maat 45 dus! ![]() Edit: Tering wat een fouten [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 00:10:06 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 04-08-2009 @ 00:02 (...) Flightclub New york inderdaad! was zo'n dope winkel 1uur binnen geweest en dan met 1 paar weggaan omdat ze niet veel schoenen mijn maat hadden ![]() kenker hard, ik ben ook daar geweest. je moet oook naar die in LA :+ my god!!! ---------------------------------------- .... | ||
Quote: Re-iLL schreef op 04-08-2009 @ 00:08 zo snel als jij je bericht edit Haha sorry man. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Haha zou wel willen als ik geld had, nouja voor deze reis had ik ook niet betaald maarja haha! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreshS schreef op 28-07-2009 @ 13:30 @ Deking die foto, is dat toevallig dat van Bella Italia? ![]() Nee, Ca'Savio. Ben wel ook op bella italia geweest @ kd, ja was ook geen leeuw, was voor even, ik was een veredelde schoonmaker. overweeg volgend jaar maar vacan'soleil te doen, die hebben t te makkelijk. | ||
BrendyzzZ85 Skeit.. ![]() |
![]() | ![]() |
Haha heb net helemaal blauw gelege om sommige pica's hier, lache man ![]() @Psychotherapyofzoiets Vette tattoo's gurl :7 Ben nog blanco jammer genoeg, ben er nog steeds niet uit wat ik precies wil en waar.... Moet wel dik zijn natuurlijk ![]() Kijke of ik leipe pica heb ergens...... ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
PsychoTherapy Being Me Is A Fucking Job! ![]() |
![]() | ![]() |
Thankz, Ja idd, Beter laat je wat zetten alsj dr zeker van bent, Ik heb er nu 12 en kheb er spijt van 2, Qua hoeze eruit zien, Dus das niej sow best ![]() ---------------------------------------- Ik Ben Hier Voor De Sier ... | ||
![]() | ![]() |
Ah nee dat is idd wel fucked up ey ;( Maybe iets overheen of gaat da nie lukke? Ow jah foto plaatse.... ![]() ![]() ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
Doe maar snel dan voordat je het weer vergeet. :~ | ||
![]() | ![]() |
Ja bezig met uploaden. Doe via ImageShack...Kan t nie op snellere manier ofsow *&&^%^%$%$#@##%%^ ![]() ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
Dat is de snelste manier waarschijnlijk. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Dat duurt 2 seconden. En nu stoppen met spammen hier | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ik en m'n broertje (waaza, wazzaa, wazzaa of zoiets @ nlhh). ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Whaha omg wat cute :+ ---------------------------------------- Ik Ben Hier Voor De Sier ... | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou je vroeger op je gezicht geslagen hebben. Vanwege je shirt obv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 04-08-2009 @ 18:38 En nu stoppen met spammen hier Foei Niggert! Hehe ja leuke foto, al die foto's bij mijn ouders thuis zijn erg tof om te hebben, alleen het inscannen is zo'n kutwerk. gelukkig hadden we hier niet zoveel Feyenoorders. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 18:55:26 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 04-08-2009 @ 18:38 Dat duurt 2 seconden. En nu stoppen met spammen hier Was ff ete...Maargoed... Speciaal voor jou dan ![]() ![]() ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
lekkah | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Steeds meer vrouwen hierzo :7.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Chicks met Spraycans:![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
haha die laatste foto, wil je ons wat vertellen brendyzz&Dsa890834Azyy @ouweschool hehe ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 20:18:50 ] | ||
![]() | ![]() |
IT WASN'T ME!!! ![]() ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
![]() Wackheid in de trein | ||
![]() | ![]() |
Hahahahaha coole pica....Ennuhm thnx trwns ouweschoolgast!! Ik doe ff met je mee haha, KUT FOTO, was beetje bezope...new years eve dus tja... Rudolph the red nosed reindeer :~ Hehe... 5 minuten daarvoor ware ze de fles kwijt ![]() En nee, ben geen alcoholist, hekel aan bezopen mensen en laatste keer dat ik t was, long time agoooooo... sow, dat lucht op ![]() ![]() ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Over wacke foto's gesproken.. ![]() ![]() | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Duidelijk bitje ^ ---------------------------------------- Sabr | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Faces of Meth ![]() | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 04-08-2009 @ 20:34 Duidelijk bitje ^ Aldus Queen Bitje herself, watsmetjouhuh? | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Tja dan moet ik er ook maar een keer aan geloven met mn dronken kop: ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 20:47:55 ] ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 20:48:53 ] | ||
![]() | ![]() |
Eh zulle we ff vriendelijk blijve? Moet ik straks al da bloed weer kome opruime, tijdverspilling....Kan me tijd veel nuttiger besteden :~ Verveel me helemaal niet dat scheelt weer hihi ![]() Owke nog meer wack shit ![]() ![]() ![]() Wat verveling met me doet.... Twisted sick F*ck hahaha ![]() ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
hahaha danku danku. Edit; Rofl @die eerste. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 20:49:17 ] ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
anima is kk lekker :+ (no homo) ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Anima schreef op 04-08-2009 @ 20:48 hahaha danku danku. Edit; Rofl @die eerste. ![]() Die van mij?? ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Ja :7 ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Heb deze al eens gepost maar vind hem stiekem nog steeds dope![]() nohomo ![]() | ||
LijpePindaFront -Bring Da Motherfuckin Ruckus- ![]() |
![]() | ![]() |
Sommige van jullie kennen mij misschien als een Lijpe Pinda, of helemaal niet.. Maar ik heb ook een zachte kant.![]() :+ btw Niet mijn kind ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 21:10:28 ] ---------------------------------------- Fuck Batman & Robin, i'm Robin Layin in Bed Mann.. | ||
![]() | ![]() |
Hahahahaha jah thnx ![]() Leven is al veel te serieus en verrot man....Zorge dat je veel lol hebt ![]() ![]() Edit.... en idd was bedoeld voor anima idd srry ben beetje vaag soms en nu ga ik echt ff peukie roke... [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 21:15:14 ] ---------------------------------------- Shit veranderde pas toen je er iets tegen deed... Ja en daarom doe ik wat ik doe... | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Ja naja spoor zelf ook voor geen ene meter hoor. Dat bevalt me gewoonweg het beste :+ ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
![]() | ![]() |
Wuhaha die foto is dope Mindstate!! ![]() Met mn beste vriendje ![]() ![]() Omdak graag mysterieuse/depressieve fotos maak ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik Ben Hier Voor De Sier ... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
onderste :+. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Ziet er goed uit hoor! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2009 @ 21:15:24 ] ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
hallo :+ ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij is ze dik ... meisjes vinden het leuk om dat te horen ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
k ben er nog geen tegen gekomen ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |