Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zaterdag 18-04-2009 om 12:39:16
Ik hoop dat ik het in het goede deel van het forum drop want ik heb al even zitten twijfelen.

www.streetstylegods.com is op zoek naar enthousiaste hulp bij het redesignen van onze site! Het gaat hier puur om het design (achtergrond, banner, menu balken etc) Dus niet om de layout. Wij zoeken iemand die dit tegen een kleine vergoeding en mogelijkerwijs een link op onze site zou willen doen.

Ook zijn wij nog naar andere dingen qua hulp opzoek dit is te vinden in een ander topic : Klik hier voor het andere topic

Contact kan via dit forum of via de website worden gemaakt. Mailen kan ook altijd naar : info@streetstylegods.com

Greetz and Peace!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 18-04-2009 om 12:47:38
Zullen we het bij dat ene andere topic houden? Inmiddels zijn er 3, terwijl het best allemaal in 1 kan.

Hulp gezocht voor online streetwear store!

Graag verwijs ik men dus alsnog door naar bovenstaande topic.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.