Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
MVL0416
Kleine Jongens
Gepost door MVL0416 op dinsdag 21-04-2009 om 22:34:35
Hey, ik zou het fijn vinden als jullie dit beoordelen:
https://www.youtube.com/watch?v=zkIcZ4vC1HM
(sorry dat ik 't er niet op kan zetten zoals het eigelijk moet)

Hier heb ik meer me best opgedaan ookal zo kort en ik vond het een makkelijkere beat hebben. en hopelijk ben ik nu wel te verstaan, bij mijn vorige dus niet zeiden mensen al.

alvast bedankt voor de reacties, groetjes.

ps. sorry dat ik nu al 2 keer iets post maar ik kon mijn vorige post niet meer wijzigen.

lyrics zijn toppunt van hersenloosheid maarja tis op proef
Lyrics ( misschien dan te verstaan )

eik maak me muziek
en spit op deze beat dat is wat ik schiet dat is wat je ziet
geen troebelig gevoel door me heen
dat is pas chill ff weg van de wereld
geen gezeik om me heen en lasten aan me been
fock it allemaal heb schijt aan iedereen
ik zeg je een ding, wij hebben niks gemeen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2009 @ 22:44:26 ]
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-04-2009 om 22:37:11
niet te horen dit. Onduidelijke boel
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op dinsdag 21-04-2009 om 22:40:53
Is die Mic die ik bij het nummer zie van jou?

Als dat zo is dan is het afmixen erg slecht. Want dit klinkt als een fisher price ding.

Alles kraakt als een malle man. Met welk programma neem je op. Gebruik je filters of andere shit?

Leg is uit hoe je te werk gaat, dan kan ik misschien (nuttige) tips geven.
MVL0416
Kleine Jongens
Gepost door MVL0416 op dinsdag 21-04-2009 om 22:46:51
Quote:
Krozs schreef op 21-04-2009 @ 22:40
Is die Mic die ik bij het nummer zie van jou?

Als dat zo is dan is het afmixen erg slecht. Want dit klinkt als een fisher price ding.

Alles kraakt als een malle man. Met welk programma neem je op. Gebruik je filters of andere shit?

Leg is uit hoe je te werk gaat, dan kan ik misschien (nuttige) tips geven.
Nee was dat maar zo. Was bij een maat van me ging ik een keertje oefenen en als ik thuis ben oefen ik gewoon ff in zo'n headset gekocht in de action van 3 euro met een sok als pop filter

maarja als ik ga 'rappen' beluister ik eerst de instrumental die ik wil gaan gebruiken een paar keer en dan onder het schrijven ook gewoon dat het ook klopt en probeer ik het nog een paar keer en neem dan op... alleen met het teksten schrijven ben ik niet goed ik kan alleen van die simpele tekstjes nog verzinnen, kom dat nou echt vanzelf als je vaak schrijft offf... ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2009 @ 22:50:35 ]
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-04-2009 om 22:51:32
pop filter? headset 3 euro? Zou je niet iets meer investeren...

edit: en eerst gewoon meer oefenen voordat je dingen op het net gooit.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2009 @ 22:53:21 ]
MVL0416
Kleine Jongens
Gepost door MVL0416 op dinsdag 21-04-2009 om 22:55:50
Quote:
dap schreef op 21-04-2009 @ 22:51
pop filter? headset 3 euro? Zou je niet iets meer investeren...

edit: en eerst gewoon meer oefenen voordat je dingen op het net gooit.
moet ergens mee beginnen .. toch
en kheb dat stukje alleen op internet gegooit zodatk het op een of ander forum kon zetten zodat andere misschien mij tips kunnen geven..
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-04-2009 om 22:58:58
Maar ik neem aan dat je hoort dat je op een niveau zit en opneemt waarbij niemand echt commentaar op kan geven. Ik zou eerst meer voor jezelf oefenen en niet direct dingen op internet zetten, je hoort vanzelf wel wanneer je beter wordt. Daar heb je ons commentaar nu niet voor nodig.
MVL0416
Kleine Jongens
Gepost door MVL0416 op dinsdag 21-04-2009 om 23:01:59
Quote:
dap schreef op 21-04-2009 @ 22:58
Maar ik neem aan dat je hoort dat je op een niveau zit en opneemt waarbij niemand echt commentaar op kan geven. Ik zou eerst meer voor jezelf oefenen en niet direct dingen op internet zetten, je hoort vanzelf wel wanneer je beter wordt. Daar heb je ons commentaar nu niet voor nodig.

dan weetk ik toch nog niet wat ik moet doen om 'beter' te worden
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op dinsdag 21-04-2009 om 23:11:12
Luister eens naar andere "rappers" hier op het forum. En lees wat voor feed ze krijgen.
Luister dan naar je eigen shit, probeer er zelf achter te komen wat beter kan. Zelfkennis en met name zelfkritiek is handig om te hebben, anders gaat het niet snel iets worden.

Wat ik nu zou doen als ik jou was... probeer een nummer op te nemen waarin je verstaanbaar ben. Laat het aan een maat ofzo van je horen en vraag aan hem of hij je kan vertellen wat je zegt.

En als het aan die mic ligt van 3 eurie, koop er dan één van 20 euro. Een beetje investeren aan het begin kan geen kwaad. Mocht blijken dat je er dan geen reet van bakt dan heeft het je maar 20 eurie gekost.
MOFO
Gepost door MOFO op woensdag 22-04-2009 om 15:01:23
gewoon oefenen en oefenen ouwe

toen ik eerst begon gingen mijn raps over chickies zonder string

...en nu over barbiepoppen

maar die kwaliteit van je audio is wel kut met een hoofdletter V van vagina als je begrijpt wat ik bedoel
MVL0416
Kleine Jongens
Gepost door MVL0416 op donderdag 23-04-2009 om 15:53:59
Quote:
MOFO schreef op 22-04-2009 @ 15:01
gewoon oefenen en oefenen ouwe

toen ik eerst begon gingen mijn raps over chickies zonder string

...en nu over barbiepoppen

maar die kwaliteit van je audio is wel kut met een hoofdletter V van vagina als je begrijpt wat ik bedoel


haha goei onderwerp ja, die mic van mijis volgens mij 't zelfde als die van jou zown geval met een lap stop eraan haha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-04-2009 @ 15:55:17 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.