Index / Algemene zaken / | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Hallo lieve NLHH'ers, Ik moet voor mijn ontgroening een gedicht schrijven of rap maken over de Romeinse God Janus (zie wikipedia). Aangezien ik heel weinig tijd heb ivm andere (kut) klusjes hoop ik dat iemand op NLHH me kan helpen! Het gedicht moet ongeveer 8 regels zijn (mag langer). Als beloning mag je een paar maanden in mijn onderschrift staan! Groeten Gaucho ---------------------------------------- beng! | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Janus is het begin. Janus is het einde. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Met dank aan Ria Valk: Quote: Janus, Janus, pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Janus, Janus, pak me nog een keer! Als je 't nou niet doet, dan kan je het niet meer Jij gaat mijlen van me heen En ik blijf hier maar alleen Jij gaat mijlen van me heen Ik blijf moederziel alleen Ja-Ja-Ja-Janus, Janus, pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Janus, Janus, pak me nog een keer! Als je 't nou niet doet, dan kan je het niet meer Op de kade stond een juffrouw met een dotje in d'r haar In haar armen hing een zeeman en ze zei alleen nog maar: Ja-Ja-Ja-Janus, Janus, pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Janus, Janus, pak me nog een keer! Als je 't nou niet doet, dan kan je het niet meer Jij gaat mijlen van me heen En ik blijf hier maar alleen Jij gaat mijlen van me heen Ik blijf moederziel alleen Ja-Ja-Ja-Janus, Janus, pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Janus, Janus, pak me nog een keer! Als je 't nou niet doet, dan kan je het niet meer Ja-Ja-Ja-Janus, Janus, pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Pak me nog een keer! Janus, Janus, pak me nog een keer! Als je 't nou niet doet, dan kan je het niet meer ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
jo bedankt voor de reacties maar die van jou, Rem, bestaat dus al. Die van Ria Valk is al een soort van clublied voor die mensen waar ik het voor moet doen. In ieder geval bedankt voor het zoeken maar ik ben eigenlijk op zoek naar een zelf gemaakte. ---------------------------------------- beng! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Het is inderdaad wel een zeer geschikt clublied, dat moet ik je nageven. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
HetIsJeBoy The Movement ![]() |
![]() | ![]() |
Wikipedia pagina van Janusje Sorry Gaucho ik heb geen tijd. moet de boot schoonmaken en de motor checken. ---------------------------------------- a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
als t nou een tof onderwerp was | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
schrijf gewoon iets over het begin en einde.. iets over geboorte en dood erg cliche en dan ziet hij Janus bij de hemelpoort ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
heb gisternacht al wat geimproviceerd, topic kan dicht. Dank voor reacties ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Algemene zaken / |