Index / Drop je eigen audio / | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
------------------------------------------------ Blam ik rock dopeness, als Hazes aan de coke Ik ben zo'n MC die wordt gevaarlijk na zn choke We praten over shows, analyseren Lines Geven je energie en we brabbelen over tijd Shit, wie heeft de tijd, ik heb scheit ik heb tijd Ik ben vrij, om te doen wat ik wil n alles te zijn Dat ik vroeger wou, voel je me nou Soepele vrouw, mooie heupen, mooi in de keuken, toevertrouwd Goed gebouwd, fijne kleur in haar stem Mooie klank in haar ogen fijne geur die je hebt Ik ben back en ben meer high dan crack De tijd leert dus tjek dit is tijdloos, want opgenomen Toch, of gewoonte, alles maar ontkennen Ik praat als neandertaeler niet iedereen gaat dit snappen tjekut E shit, al ben ik meer shit vergeten Kill, ik neem het recht om deze mixtape te breken Ik ben de beste, in me eigen soort Hoe groot is mijn soort yaw hoe groot is je woord Ik ben lekker, verleden in me baard ik ben bezig Elke dag een nieuwe dag en toch heb ik me snor je weet 't Onderbrekers, die kom ik complotten geven Ik stop stokken in hun strotten opgedonderd neger Is toch een zonde weetje, maar onder ons We weten, het is ons volk waar hiphop begon te leven Als ik me track drop. Op eet Heb ik me mindstate bij me ga daar maar van uit Jij laat m nog thuis, ik ben gevaar in het duister Buiten, schiet ik de lantaarnpaal uit Nu in het donker, dan is er ook zoveel vrijheid Zit er een gat in me hoofd of ben ik gewoon open minded Kerel ik hou me hart links, jij lacht rechts En das niks voor mensen die mij huilend gedag zeggen E shit, al ben ik meer shit vergeten Kill, ik neem het recht om deze mixtape te breken Ik spit shit listig op lege maag twister Elleboog en knie in je buik blijf rustug Piepende geluiden druk ik, ruis laat ik verdwijnen Helder als de inbeltoon voor telefooninternet En veilig, hoe hou je mij bij, begrijp 't Die shit lukt alleen als je de skills accepteerd Tis heilig, om zo'n hart te kunnen hebben En een vat te kunnen hebben op wat de mensen vertellen Kijk me, kennis is ziek, want ik ben het publiek Zolang ik energie geef dan remmen we niet Want ik ben een MC ik zit in de studio Niet een pc geluidskaart maar een studio Ook maar voor het eerst yo, shit als ik zoveel Op en neer flow vlieg ik als een vogel vleugel veer voor je Ohja, en die breezer scheld me uit Maar ze krabbelt terug als hyves, wat de fak ben ik zo nice | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem lekker klinken. Alleen uh ik heb het even dubbel gechecked maar dat laatste in je tekst 'wat de fak ben ik zo nice' staat niet op je track. Ik hoor alleen iets van 'fak'. | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
HIJS TERUG *haalt i-pod uit de zak * ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
![]() | ![]() |
Nee klopt, op een ander spoor heel lichtjes wel maar thx iig en jij ook blasterjack hij moet nog gemixt worden maar komt goed pz | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Zou je dan ook ,als je m gaat mixxen de vocalen wat harder kunnen zetten of helderder kunnen laten klinken,ik vind het wat doffig klinken en wat moeilijk te verstaan. Owja en nog iets voor de rest van wat ik kan verstaan vind ik het wel een relaxte track ![]() Gegroet Penny. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2009 @ 21:42:40 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 27-04-2009 @ 21:41 Zou je dan ook ,als je m gaat mixxen de vocalen wat harder kunnen zetten of helderder kunnen laten klinken,ik vind het wat doffig klinken en wat moeilijk te verstaan. Gegroet Penny. Wat hij zegt ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
![]() | ![]() |
Aight. Thx voor de tip, breek je wied hierop. Rustig | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
EEj man voeg me ff toe op MSN blasterjack@hotmail.com Aangezien jij vaak beats vraagt en ik ff iets met je wil bespreken ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Je bent erg vooruit gegaan. Je hijgt niet meer zo. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Thx. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik versta er echt haast niks man van, beter fix je dat eerst ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
oke cool dat komt wel goed denkik als ie in de mix is geweest | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
waarom doe je dat niet voor je hem dropt dan? zoveel werk is dat toch ook weer niet? :$ ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt zeker relaxt. Vind de beat eigenlijk iets te druk voor je stem. Je hebt echt een chille stem weetje, rustig. Als je daar je beat op zou afstemmen, dus bijvoorbeeld gewoon een oldskool shit met een chille rustige vibe, zou erg dope zijn, denk ik! Al met al toch lekker, textueel chill. Stem kan nog verbeterd worden. Bijvoorbeeld op het einde van je zinnen heb je nogal 'ns de neiging om het binnensmonds uit te spreken.. Probeer daar aan te werken, maar voor de rest is je stem hard. Flow is wel ait, maar ik denk dat ie beter tot zijn uiting komt op eerdergenoemde beat. toch props, heb je vorige shit ook ff gecheckt en er zit zeker goede verbetering in! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
![]() | ![]() |
Brandt je hebt gelijk maar dat komt nog dit is ook pas de 1e track uit de studio dus het mixen duurt ff en als het hele plaatje er is dan hoor je van me FreshS thx voor het tjekken man. bedankt voor de tip van het binnensmonds praten, ik hoop dat het allemaal duidelijk te verstaan is wanneer de track eenmaal uit de afmix komt maar ik zal er rekening mee houden. me flow is tight, uitgewoonde pussy is aight thx en pz [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2009 @ 14:24:36 ] | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 27-04-2009 @ 23:06 ik versta er echt haast niks man van, beter fix je dat eerst ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Deze beat is heerlijk om strak op de snare te komen. En dat doe je precies niet. jammer, verder vind ik het vrijwel onverstaanbaar. | ||
![]() | ![]() |
en verstaanbaarheid komt wel als ie afgemixt is hoop ik ![]() fak deze blije shit wat ik met de snare doe rockt, als je dat niet ziet is dat jammer wel geld hetzelfde voor de verstaanbaarheid yo [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2009 @ 18:29:09 ] | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Ik versta er niet veel van eerlijk gezegd... Of beter spitten of je stem wat harder zetten g. | ||
![]() | ![]() |
yo mooi plaatje maar eh drm staat de tekst er toch en ik dek me alvast in want de afmix moet nog komen thx voor het tjekken jweet | ||
Index / Drop je eigen audio / |